Αποστολέας Θέμα: αλλαγη moter....!!!!!!!!!  (Αναγνώστηκε 17942 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 00:47 »
Γεια σας.Η βασικη διαφορα του g με του m13 ειναι οτι ο πρωτος εχει ιμαντα χρονισμου ενο ο αλλος καδενα.εγω εβαλα μπλοκ m16 απο grand vitara χωρις καμια επεμβαση στα καλωδια.Αν εχεις τιμολογιο του κινητηρα διλωνεται αλλα θα αλλαξουν κ τα τελη σου.

Τελικά εσύ τι είχες? G? Ή M? Δεν άλλαξες καλώδια γιατί δεν άλλαξες ούτε καπάκι, ούτε εισαγωγή ούτε εγκέφαλο... Έβαλες δηλ μόνο τον κορμό 1.6 ... Έχει τα καλά του, έχει κ τα κακά του... Φιλική συμβουλή προσοχή στις τσίτες...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 11:31 »
το εχω ακουσει και εγω για αλλαγη μονο τον κορμο απο vitara.το καπακι ειναι το ιδιο αν δεν κανω λαθος.

ποια ειναι τα κακα?γιατι προσοχη στις τσιτες(φιλε verse)???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 11:50 »
το εχω ακουσει και εγω για αλλαγη μονο τον κορμο απο vitara.το καπακι ειναι το ιδιο αν δεν κανω λαθος.

ποια ειναι τα κακα?γιατι προσοχη στις τσιτες(φιλε verse)???

Φυσικά κ το καπάκι ΔΕΝ είναι ίδιο... Κουμπώνει το δικό μας αλλά δεν είναι ίδιο... Όταν δεν αλλάζουμε καπάκι κ κατ'επέκταση πλεξούδα κ εγκέφαλο, στις τσίτες στεγνώνει από καύσιμο... άλλη χαρτογράφηση έχει το 1.6 άλλη το 1.3, άλλη ανάγκη από καύσιμο το ένα, άλλη το άλλο... επίσης όταν δεν αλλάζουμε το καπάκι, μεγαλώνει η συμπίεση στο 1.6 (που από την μάνα του δεν είναι κ από τους ανθεκτικότερους κινητήρες, πχ 1.6 με καπάκι από GTI ζήτημα να σου βγάλει 10000ΚΜ), η εξάτμιση μένει ίδια (btw έφτιαξα εξάτμιση στο δικό μου κ στο ρελαντί ανέβηκαν οι στροφές κατά 1000rpm, έτσι για να κατανοούμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν όλα αυτά) γενικότερα καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ από ένα φάσμα στροφών κ μετά ζορίζεται... κ στα χαμηλά φυσικά δεν αποδίδει όπως πρέπει... απλά λόγω ανοχής των μιγμάτων συν της μεγαλύτερης ροπής δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό... το θετικό είναι ότι πέφτει κατά πολύ το κόστος μετατροπής...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2011, 12:20 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 12:32 »
το εχω ακουσει και εγω για αλλαγη μονο τον κορμο απο vitara.το καπακι ειναι το ιδιο αν δεν κανω λαθος.

ποια ειναι τα κακα?γιατι προσοχη στις τσιτες(φιλε verse)???

Φυσικά κ το καπάκι ΔΕΝ είναι ίδιο... Κουμπώνει το δικό μας αλλά δεν είναι ίδιο... Όταν δεν αλλάζουμε καπάκι κ κατ'επέκταση πλεξούδα κ εγκέφαλο, στις τσίτες στεγνώνει από καύσιμο... άλλη χαρτογράφηση έχει το 1.6 άλλη το 1.3, άλλη ανάγκη από καύσιμο το ένα, άλλη το άλλο... επίσης όταν δεν αλλάζουμε το καπάκι, μεγαλώνει η συμπίεση στο 1.6 (που από την μάνα του δεν είναι κ από τους ανθεκτικότερους κινητήρες, πχ 1.6 με καπάκι από GTI ζήτημα να σου βγάλει 10000ΚΜ), η εξάτμιση μένει ίδια (btw έφτιαξα εξάτμιση στο δικό μου κ στο ρελαντί ανέβηκαν οι στροφές κατά 1000rpm, έτσι για να κατανοούμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν όλα αυτά) γενικότερα καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ από ένα φάσμα στροφών κ μετά ζορίζεται... κ στα χαμηλά φυσικά δεν αποδίδει όπως πρέπει... απλά λόγω ανοχής των μιγμάτων συν της μεγαλύτερης ροπής δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό... το θετικό είναι ότι πέφτει κατά πολύ το κόστος μετατροπής...

Χ2. Δεν ξέρω ακόμα και με χαρτογράφηση αν στέκεται.
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 12:34 »
Τι εννοείς ?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 13:02 »
Τι εννοείς ?

Δεν μπορεί να αλλάξει η χαρτογράφηση για τον 1.6 με περισσότερη παροχή καυσίμου?
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 13:09 »
Για να αλλάξεις χαρτογράφηση, θέλεις άγραφο εγκέφαλο, πάνω κάτω ένα 1000αρικο μόνο η αγορά (να συνεχίσω τι άλλο θέλεις?  lol lol lol)

άρα το καλύτερο είναι να βάλεις τον μαμά εγκέφαλο του 1.6... αλλά για να βάλεις μαμά εγκέφαλο 1.6, θέλεις καπάκι, εισαγωγή κ ηλεκτρολόγο...

Ξαναλέω, μια μετατροπή είναι μετατροπή... έχει καλά κ κακά... στην συγκεκριμένη περίπτωση, μια προσοχή στις τσίτες... προσωπική άποψη κ γνώμη είναι, ο καθένας τι έχει κάνει στο αυτοκίνητο του το ξέρει αυτός κ ο μάστορας του... οπως κ το πως πρέπει να του συμπεριφέρεται..   :)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 13:22 »
Δεν διαφώνησα. Αλλά δεν ήξερα ότι χρειάζεσαι άγραφο εγκέφαλο (1000€.....)
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 13:25 »
Δεν διαφώνησα. Αλλά δεν ήξερα ότι χρειάζεσαι άγραφο εγκέφαλο (1000€.....)

Δεν είπα ότι διαφώνησες... απλά δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες στην αρχή κ γι αυτό ο διάλογος... όσο για τα τελευταία που έγραψα, είναι generally speaking....  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 25, 2011, 18:30 »
το εχω ακουσει και εγω για αλλαγη μονο τον κορμο απο vitara.το καπακι ειναι το ιδιο αν δεν κανω λαθος.

ποια ειναι τα κακα?γιατι προσοχη στις τσιτες(φιλε verse)???

Φυσικά κ το καπάκι ΔΕΝ είναι ίδιο... Κουμπώνει το δικό μας αλλά δεν είναι ίδιο... Όταν δεν αλλάζουμε καπάκι κ κατ'επέκταση πλεξούδα κ εγκέφαλο, στις τσίτες στεγνώνει από καύσιμο... άλλη χαρτογράφηση έχει το 1.6 άλλη το 1.3, άλλη ανάγκη από καύσιμο το ένα, άλλη το άλλο... επίσης όταν δεν αλλάζουμε το καπάκι, μεγαλώνει η συμπίεση στο 1.6 (που από την μάνα του δεν είναι κ από τους ανθεκτικότερους κινητήρες, πχ 1.6 με καπάκι από GTI ζήτημα να σου βγάλει 10000ΚΜ), η εξάτμιση μένει ίδια (btw έφτιαξα εξάτμιση στο δικό μου κ στο ρελαντί ανέβηκαν οι στροφές κατά 1000rpm, έτσι για να κατανοούμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν όλα αυτά) γενικότερα καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ από ένα φάσμα στροφών κ μετά ζορίζεται... κ στα χαμηλά φυσικά δεν αποδίδει όπως πρέπει... απλά λόγω ανοχής των μιγμάτων συν της μεγαλύτερης ροπής δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό... το θετικό είναι ότι πέφτει κατά πολύ το κόστος μετατροπής...

με κανεναν ρυθμιστη πιεσης δεν κανουμε δουλεια?

Αποσυνδεδεμένος johnh

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 26, 2011, 02:22 »
καλησπερα.Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ο μ16 μπαινει χωρις καμια παρεμβαση.σαφως εχει κ τα κακα του.Εγω εριξα την συμπιεση με μια μεταλλικη φλαντζα εβαλα παραλληλο εγκεφαλο,πεμπτο μπεκ και τουρμπινα της IHI.H καταναλωση εννοειτε οτι αυξηθηκε αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 26, 2011, 16:17 »
το εχω ακουσει και εγω για αλλαγη μονο τον κορμο απο vitara.το καπακι ειναι το ιδιο αν δεν κανω λαθος.

ποια ειναι τα κακα?γιατι προσοχη στις τσιτες(φιλε verse)???

Φυσικά κ το καπάκι ΔΕΝ είναι ίδιο... Κουμπώνει το δικό μας αλλά δεν είναι ίδιο... Όταν δεν αλλάζουμε καπάκι κ κατ'επέκταση πλεξούδα κ εγκέφαλο, στις τσίτες στεγνώνει από καύσιμο... άλλη χαρτογράφηση έχει το 1.6 άλλη το 1.3, άλλη ανάγκη από καύσιμο το ένα, άλλη το άλλο... επίσης όταν δεν αλλάζουμε το καπάκι, μεγαλώνει η συμπίεση στο 1.6 (που από την μάνα του δεν είναι κ από τους ανθεκτικότερους κινητήρες, πχ 1.6 με καπάκι από GTI ζήτημα να σου βγάλει 10000ΚΜ), η εξάτμιση μένει ίδια (btw έφτιαξα εξάτμιση στο δικό μου κ στο ρελαντί ανέβηκαν οι στροφές κατά 1000rpm, έτσι για να κατανοούμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν όλα αυτά) γενικότερα καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ από ένα φάσμα στροφών κ μετά ζορίζεται... κ στα χαμηλά φυσικά δεν αποδίδει όπως πρέπει... απλά λόγω ανοχής των μιγμάτων συν της μεγαλύτερης ροπής δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό... το θετικό είναι ότι πέφτει κατά πολύ το κόστος μετατροπής...

με κανεναν ρυθμιστη πιεσης δεν κανουμε δουλεια?

Όχι... με τον ρυθμιστή δεν μπορείς να ελέγξεις πόσο καύσιμο θα φεύγει από τα μπεκ... μόνο την πίεση που θα διατηρήσει η μπεκιέρα... κ με την προϋπόθεση ότι η αντλία σου μπορεί να ανταποκριθεί....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: αλλαγη moter....!!!!!!!!!
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 26, 2011, 16:19 »
καλησπερα.Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ο μ16 μπαινει χωρις καμια παρεμβαση.σαφως εχει κ τα κακα του.Εγω εριξα την συμπιεση με μια μεταλλικη φλαντζα εβαλα παραλληλο εγκεφαλο,πεμπτο μπεκ και τουρμπινα της IHI.H καταναλωση εννοειτε οτι αυξηθηκε αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα.

Εμ φιλαράκι, πες τα από την αρχή αυτά  lol lol lol

Εξατμισούλα? σαφέστατα ε? Καλοτάξιδο το εργαλείο!!!

ΥΓ:Αν επιτρέπεται πες μας κ που την έκανες την μετατροπή κ πόσο κόστισε...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems