Απο ότι έχω καταλάβει οι πλημνες στους μπροστινούς τροχούς παραμένουν κουμπωμένες και όταν σβήσει η μηχανή, αλλά δεν είμαι σίγουρος γι'αυτό
Αν δε κάνω λάθος, οι πλήμνες του Jimny κουμπώνουν με κενό αέρος που δημιουργείται από τη μηχανή. Αν είναι σβηστή, λογικά θα ξεκουμπώσουν. Ισως όχι αμέσως, αλλά θα γίνει μόλις πέσει η υποπίεση....
Δεν πρέπει όμως να μας σβήσει το αυτοκίνητο την ώρα που μπαίνει ή βγαίνει αυτή, γιατί υπάρχει περίπτωση να μην ξαναπάρει μπροστά και να χρειάζεται γερανός.
Δε το γνωρίζω αυτό. Αν συμβαίνει, τότε φαντάζομαι οτι οφείλεται στο εξής :
Ο ηλεκτροκίνητος μηχανισμός που δίνει τη κίνηση στον επιλογέα 2H 4H και 4L πρέπει να έχει τερματικούς διακόπτες για να γνωρίζει το σύστημα σε ποια θέση βρίσκεται και προς τα που να μετακινηθεί στην επόμενη αλλαγή που θέλουμε. Αν σβήσουμε το αυτοκίνητο κατά την μετακίνηση, τότε όταν το ξανανάψουμε, το σύστημα δεν θα αναγνωρίσει καμία αρχική θέση, οπότε και δεν θα ξέρει που βρίσκεται ή προς τα που να μετακινηθεί.
Θεωρώ αν συμβαίνει αυτό οτι οι Ιάπωνες υπήρξαν επιεικώς βλάκες..... σε όλα τα συστήματα τέτοιου είδους υπάρχει το fail safe procedure, δηλαδή αν αποτύχει το σύστημα, να επανέρθει σε μια ασφαλή κατάσταση (πχ. 2Η) για να μη μείνει το αυτοκίνητο εκεί. Μπορεί το ηλεκτρικό σύστημα να σπρώχνει ένα αξονάκι, μπορεί όμως να υπάρχει και ένα ελατήριο, ώστε αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει ρεύμα, να επιστρέφει το αξονάκι στη θέση του.
Αυτά.... και μη βασιστείτε σε αυτά για να πάρετε απαντήσεις.... εγώ Samurai έχω με χειροκίνητο transfer....