Η αντιστρεπτική έχει ως σκοπό της, να περιορίζει την ελευθερία άρθρωσης του άξονα μέχρι ένα σημείο, καθώς είναι συνδεδεμένη με αυτόν στα άκρα της, και στο μέσο της πιάνει στο σασί...
Αν την βγάλεις, θα κερδίσεις μεγαλύτερο κρέμασμα εκτός δρόμου, αλλά θα χάσεις σε οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, καθώς το αυτοκίνητο θα ψαρεύει έντονα, ειδικά αν είναι ψηλωμένο, όσο ανεβαίνει η ταχύτητα σου...
Κάπου, είχα δει μια πατέντα, για να την κάνεις αποσυνδεόμενη, κόβοντας την, και συνδέοντας - αποσυνδέοντας την με 2 πιράκια, και ένα εξωτερικό casing από κοιλοδοκο...
Ελπίζω να σε βοήθησα...