φιλε μη ψαχνεις να βρεις απαντηση για το πως θα βρεις το καλυτερο jimny.
α) το αν εχει παει βουνο μερικες φορες, δε λεει κατι. αν το εχει σκισει ομως ο ιδιοκτητης, θα φανει απο εναν απλο μηχανικο που θα το σηκωσει, θα δει απο κατω για τυχον χτυπηματα, φθορες, βαλβολινες κτλ.
επεισης να σου πω οτι αγορασα κι εγω μεταχειρισμενο, και ο προηγουμενος, εχει κανει ολα τα σερβις στη αντιπροσωπια,με σφραγιδες και κερατα, και το αμαξι ηταν με φτηνα μπουζι, ενω φοραει πλατινας(διαφορα τουλαχιστον 50 ευρω), και με αλλες 1002 @ρχιδιες της αντιπροσωπιας.
νομιζω το γνωστο book service, δε πιανει τιποτα(μονο αξια μεταπωλησης για τους κλασικους).
βρες ενα να σου γυαλισει, εχε και εμπιστο μηχανικο να το κανει μια βολτα και να το ψαξει καλα, παρτο, καντου ενα ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ σερβις(δε θα ξεπερασεις τα 250 ευρω), και εισαι κομπλε απο μηχανικης αποψης.
απο θεμα τρακαρισματος, ειναι 10 λεπτα ψαξιμο απο φαναρτζη. φαινεται. κανει μπαμ που λενε.
εννοειται οτι τα ατομα που θα το ελεγξουν θα ειναι δικα σου και εμπιστα, γιατι εγω την πατησα απο ΦΙΛΟ κιολας μηχανικο.(να του καει το σπιτι)
επεισης, να προσεξεις μη παρεις κανενα νοικιαρικο απο νησια κτλ. ειναι σηνυθως ασπρα, κοκκινα, μπλε, και κυριως καμπριο.
αυτα εχουν φαει παραπανω ταλαιπωρια.