Νομίζω δεν είναι χταπόδι αλλά "χταποδο-προ-καταλύτης" όλα σε ένα και μάλλον πρέπει να βάλεις το ίδιο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο. Μπορείς να κάνεις πειράματα με φτιαχτό χταπόδι αλλά δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν ξέρουν να τα φτιάχνουν "υπολογισμένα" ρισκάρεις. Χωρίς τον προκαταλύτη δεν ξέρω με τα καυσσαέρια και τον εγκέφαλο τι θα παίζει.
Τι εννοεις δεν ξερουν να τα φτιαχνουν υπολογισμενα?? τι υπολογισμος ακριβειας θα χρειαστει σε εναν κινητηρα τοσο χαμηλης αποδοσης αναλογικα σαν και του jimny και ποιος σου ειπε οτι στην ελλαδα δεν εχουμε εξατμισαδες? εχουμε και μαλιστα φανταστικους!!!μην τρελαθουμε κιολας!!! αν παει στον καταλληλο το νεο χταποδι δεν θα σπασει ποτε.
Δεν έχει σχέση με υπολογισμό ακριβείας αλλά όπως όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα ενός κινητήρα πρέπει να είναι υπολογισμένο σωστά. Είτε χαμηλής απόδοσης είτε όχι ο κινητήρας πρέπει να έχει εξαρτήματα συντονισμένα μεταξύ τους για να αποδώσει αυτά που πρέπει (όχι κατά ανάγκην περισσότερα)
Πρέπει να τηρούνται οι αρχικές προδιαγραφές που είναι προϊόν εξαντλητικών δοκιμών και έρευνας του κατασκευαστή μέσα από τεράστιες επενδύσεις.
Το θέμα δεν είναι αν θα "σπάσει" η όχι ένα χταπόδι αλλά αν αποδίδει όπως πρέπει.
Ο εξατμισάς είναι αυτό που λέμε "εφαρμοστής" δηλ. ότι έχει μάθει αυτά κάνει. Δεν είναι automotive engineer να υπολογίσει, να δοκιμάσει πάνω σε δυναμόμετρα , να ρυθμίσει εγκέφαλο κ.τ.λ.
Δηλ. ούτε τις γνώσεις έχει αλλά ούτε και τα χρήματα να επενδύσει για μελέτη σε κάθε πελάτη.
¶ρα το "φανταστικός" δεν μου λέει κάτι ως επιχείρημα.
Από το '89 που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το αυτοκίνητο (Renault 5GT, Sierra Cosworth,Uno Turbo, Punto GT, Rallye 16V Gr.A) ξέρω όλους τους βελτιωτές & εξατμισάδες σαν κάλπικη δεκάρα καθώς και τις ζημιές που μου έκαναν. ¶σε το ότι με τις φανταστικές τους εξατμίσεις μετά το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μια ήταν το λιγότερο που έπαθα!
Προσωπική μου επιλογή είναι πλέον ότι μπορώ να τα φτιάχνω μόνος μου για να είμαι σίγουρος. Αν διαβάσεις μηχανολογία και δείξεις ενδιαφέρον είναι πραγματικά καταπληκτικό πόσες λαμογιές θα ανακαλύψεις ότι σου κάνουν!
Γενικά όπως έχω ξαναπεί εδώ στο Forum είμαι κατά του "φανταστικού" "Mitsos Racing Exhausts". Η κάποιος είναι engineer και ξέρει αποδεδειγμένα τι κάνει ή απλώς είναι συγκολλητής σωλήνων. Ο καθένας μας μετά αποφασίζει πόσο πειραματόζωο θα κάνει το αυτοκίνητό του και αν θα πετάξει τα ωραία του λεφτά.