Αποστολέας Θέμα: Χταπόδι  (Αναγνώστηκε 4179 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Χταπόδι
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:20 »
Στην πρώτη εκδρομή μετά από πολλούς μήνες, το Jimny δεν μου έκανε το χατήρι και αποφάσισε να χαλάσει τότε... Όχι μια καθημερινή που κάνω 100+ KM αλλά την ημέρα της εκδρομής  bhe bhe bhe 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21

Το απόγευμα θα γίνει η αναλυτική διάγνωση αλλά μάλλον ράγισε το χταπόδι... Μιας και είμαι της νοοτροπίας, αν είναι να αλλαχτεί κάτι ας αλλαχτεί με κάτι καλύτερο, τι επιλογές έχουμε για χταπόδια? Σημαντικός παράγοντας επιλογής θα είναι το κόστος....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:38 »
Φαντάζομαι εννοείς την πολλαπλη εξαγωγής?
Την εχω κολήσει 2 φορές... Ραγίζει με το παραμικρό και μόλις κοληθεί επανέρχεται μέχρι και η κατανάλωση σε σωστά επίπεδα...
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 13:21 »
Ναι την πολλαπλή εννοώ, αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα? Αν είναι να φτιαχτεί  - αλλαχτεί αυτό, το χταπόδι δεν αλλάζουμε?

Για κόλληση το έχω υπόψιν μου αλλά το θεωρώ πρόχειρη λύση μέχρι να αντικαταστήσω όλο το χταπόδι...

Το απόγευμα θα ξέρω σίγουρα τι έχει παιχτεί... Μακάρι να είναι απλά η φλάντζα... αλλά δεν το βλέπω...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 13:29 »
Ναι την πολλαπλή εννοώ, αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα? Αν είναι να φτιαχτεί  - αλλαχτεί αυτό, το χταπόδι δεν αλλάζουμε?

Για κόλληση το έχω υπόψιν μου αλλά το θεωρώ πρόχειρη λύση μέχρι να αντικαταστήσω όλο το χταπόδι...

Το απόγευμα θα ξέρω σίγουρα τι έχει παιχτεί... Μακάρι να είναι απλά η φλάντζα... αλλά δεν το βλέπω...
Φάνη, τι συμπτώματα παρουσιάζε το γίμνυ με αυτήν την βλάβη ?
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 13:43 »
Τα συμπτώματα... Εδώ και πολύ καιρό ένα μικρό σφύριγμα στις ψιλές στροφές το οποίο και αμελούσα συστηματικά!!!!!! Πίστευα όμως πως είναι από κάπου από τον καταλύτη και πίσω, συν του ότι δεν ήταν τόσο ανησυχητικός ο θόρυβος... Τώρα που έγινε η ζημιά το συνδυάζω... Χτες όμως το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές, στην αρχή πάνω από 5000 και όσο περνούσε η ώρα το όριο έπεφτε... Κυρίως όταν χρειαζόταν η δύναμη του μοτέρ, δηλαδή σε καμιά ανηφόρα... Και από ένα σημείο και μετά πολύς θόρυβος + το ζόρισμα στις στροφές του κινητήρα... Υπάρχει μια περίπτωση να είναι απλά η φλάντζα αλλά χλωμό το βλέπω...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 14:34 »
Νομίζω δεν είναι χταπόδι αλλά "χταποδο-προ-καταλύτης" όλα σε ένα και μάλλον πρέπει να βάλεις το ίδιο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο. Μπορείς να κάνεις πειράματα με φτιαχτό χταπόδι αλλά δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν ξέρουν να τα φτιάχνουν "υπολογισμένα" ρισκάρεις. Χωρίς τον προκαταλύτη δεν ξέρω με τα καυσσαέρια και τον εγκέφαλο τι θα παίζει.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 14:45 »
Οπότε μόνο από μαμά Suzuki? Πάντως και τώρα το πρόβλημα του (εκτός του ότι κάτι έχει χαλάσει) είναι ότι λόγω της διαρροής στα καυσαέρια διαβάζει λάθος κάποιος αισθητήρας και μπερδεύει το μείγμα καυσίμου, γι'αυτό και δεν ανεβάζει στροφές...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 15:46 »
Οπότε μόνο από μαμά Suzuki? Πάντως και τώρα το πρόβλημα του (εκτός του ότι κάτι έχει χαλάσει) είναι ότι λόγω της διαρροής στα καυσαέρια διαβάζει λάθος κάποιος αισθητήρας και μπερδεύει το μείγμα καυσίμου, γι'αυτό και δεν ανεβάζει στροφές...

Γενικά αν υπάρχουν διαρροές στο loop εγκέφαλος-καταλύτης-αισθητήρες σίγουρα υπάρχουν λάθος σήματα. Ο εγκέφαλος αν διαγνώσει πρόβλημα που δεν μπορεί να ξεπεραστεί γυρίζει σε "safe mode". Μετά ούτε στροφές ανεβάζει κάνοντας και άλλες ρυθμίσεις που πιθανώς να μην τις έχεις καταλάβει ώστε να προστατέψει τον καταλύτη και το μοτέρ.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 15:51 »
Σωστός... Κάτι τέτοιο λοιπόν αντιμετώπισα χτες... Το θέμα είναι που βρίσκουμε χταπόδι - προκαταλύτη? Η Suzuki πόσο το δίνει?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 15:53 »
Σωστός... Κάτι τέτοιο λοιπόν αντιμετώπισα χτες... Το θέμα είναι που βρίσκουμε χταπόδι - προκαταλύτη? Η Suzuki πόσο το δίνει?

Ρε άι πέτα το και πάρε ένα Samurai.... τη μια μπαταρία, την άλλη χταπόδι.... Σε λίγο θα ψάχνουμε για κανα ξιφία και καλαμάρια...  ha ha ha ha

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 15:53 »
Κ το δικο μου κανει το σφυριγμα που λες στο πολυ γκαζι σε ψηλες στροφες.

Κατι σαν τουρμπο.Λες να εχω κ εγω προβλημα?

Το συστημα ολοκληρης εξατμησης απο 413 θα κανει σε γυμνι?

Αφου ειναι τα μοτερ παρομοια?

Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 16:05 »
Σωστός... Κάτι τέτοιο λοιπόν αντιμετώπισα χτες... Το θέμα είναι που βρίσκουμε χταπόδι - προκαταλύτη? Η Suzuki πόσο το δίνει?

Ρε άι πέτα το και πάρε ένα Samurai.... τη μια μπαταρία, την άλλη χταπόδι.... Σε λίγο θα ψάχνουμε για κανα ξιφία και καλαμάρια...  ha ha ha ha

Δεν έχει το κατάλληλο animation εδώ, οπότε  ha ha ha ha ha  lol lol lol ;D ;D ;D



Κ το δικο μου κανει το σφυριγμα που λες στο πολυ γκαζι σε ψηλες στροφες.

Κατι σαν τουρμπο.Λες να εχω κ εγω προβλημα?

Το συστημα ολοκληρης εξατμησης απο 413 θα κανει σε γυμνι?

Αφου ειναι τα μοτερ παρομοια?



Ακριβώς τον ίδιο θόρυβο μου έκανε και σε μένα...Μόλις το φτιάξω και δεν τον ακούω πια, θα σημαίνει πως όντως αυτός ο θόρυβος δεν είναι καλός... Νομίζω πως δεν κάνει λόγω των αισθητήρων που χρειαζόμαστε εμείς... Τουλάχιστον από το site της Calmini αυτό κατάλαβα...

fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 16:21 »
Κ το δικο μου κανει το σφυριγμα που λες στο πολυ γκαζι σε ψηλες στροφες.

Κατι σαν τουρμπο.Λες να εχω κ εγω προβλημα?

Το συστημα ολοκληρης εξατμησης απο 413 θα κανει σε γυμνι?

Αφου ειναι τα μοτερ παρομοια?



Κλασσικός σασμαν-ο-θόρυβος ή απο τον πίσω άξονα μετάδοσης που θέλει λίγο ζύγισμα. Και εμένα "τουρμπίζει" μερικές φορές. Τα περισσότερα τον έχουν εκ κατασκευής τους ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 07:55 »
Μετά το χθεσινό- βραδινό χειρουργείο το πρόβλημα ήταν στον καταλύτη... Μάλλον κάπου είχα βρει σε κανένα βουνό και έσπασαν κάποια κομμάτια στο εσωτερικό και κατά την διάρκεια του ταξιδιού "μπούκωσε" και δεν άφηνε τα καυσαέρια να φύγουν...

Προσωρινή λύση για τις πολύ άμεσες μετακινήσεις, σπάσαμε όλο το μέσα υλικό και ο καταλύτης έγινε μπουρί...

Είμαι πλέον προς αναζήτηση καταλύτη... Το να βάλω καταλύτη από 1600cc ή 2000cc θα είναι καλύτερα?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:29 »
Μετά το χθεσινό- βραδινό χειρουργείο το πρόβλημα ήταν στον καταλύτη... Μάλλον κάπου είχα βρει σε κανένα βουνό και έσπασαν κάποια κομμάτια στο εσωτερικό και κατά την διάρκεια του ταξιδιού "μπούκωσε" και δεν άφηνε τα καυσαέρια να φύγουν...

Προσωρινή λύση για τις πολύ άμεσες μετακινήσεις, σπάσαμε όλο το μέσα υλικό και ο καταλύτης έγινε μπουρί...

Είμαι πλέον προς αναζήτηση καταλύτη... Το να βάλω καταλύτη από 1600cc ή 2000cc θα είναι καλύτερα?

Δεν μπορείς να βάλεις άλλο καταλύτη είναι ενσωματωμένος. Δεν γίνεται να κόψεις και να ράψεις πάνω στο χταπόδι.
Σίγουρα θα ξανα- ανοίξει στις ραφές.
Respect a man's car and he will respect you