Αποστολέας Θέμα: Χταπόδι  (Αναγνώστηκε 4150 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:39 »
Τι εννοείς Μιχάλη? Ο καταλύτης βγαίνει κανονικά, τον βγάλαμε χτες για να τον αδειάσουμε... Μιλάω για το κομμάτι που είναι πάνω ο δεύτερος αισθητήρας...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος electronics

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 23:54 »
Νομίζω δεν είναι χταπόδι αλλά "χταποδο-προ-καταλύτης" όλα σε ένα και μάλλον πρέπει να βάλεις το ίδιο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο. Μπορείς να κάνεις πειράματα με φτιαχτό χταπόδι αλλά δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν ξέρουν να τα φτιάχνουν "υπολογισμένα" ρισκάρεις. Χωρίς τον προκαταλύτη δεν ξέρω με τα καυσσαέρια και τον εγκέφαλο τι θα παίζει.
Τι εννοεις δεν ξερουν να τα φτιαχνουν υπολογισμενα?? τι υπολογισμος ακριβειας θα χρειαστει σε εναν κινητηρα τοσο χαμηλης αποδοσης αναλογικα σαν και του jimny και ποιος σου ειπε οτι στην ελλαδα δεν εχουμε εξατμισαδες? εχουμε και μαλιστα φανταστικους!!!μην τρελαθουμε κιολας!!! αν παει στον καταλληλο το νεο χταποδι δεν θα σπασει ποτε.

Αποσυνδεδεμένος electronics

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 00:03 »
επισης οταν  δεν διαβασουν για οποιονδηποτε λογο σωστα οι λ τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να μην δεχεται το γκαζι και αλλα τετοια...απλα θα αναψει το check και θα μεινει εκτος ο χαρτης του λ κανοντας μονο σκοτσαρισματα με το γκαζι σταθερο!...ακομα, σε κανενα αυτοκινητο με δυο καταλυτες δεν μπορουμε να αφαιρεσουμε κανεναν απο τους δυο γιατι οι λ μετρουν παντα  την καταλυση που εγινε συγκρινοντας το πριν(εισοδος) και το μετα(εξοδος)...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 08:57 »
Τι εννοείς Μιχάλη? Ο καταλύτης βγαίνει κανονικά, τον βγάλαμε χτες για να τον αδειάσουμε... Μιλάω για το κομμάτι που είναι πάνω ο δεύτερος αισθητήρας...

Εννοώ τον καταλύτη που είναι κολλημένος πάνω στο χταπόδι μέσα στην μηχανή με τον 1ο αισθητήρα. Ο 2ος καταλύτης που είναι κάτω απο το σασί δίπλα στο κιβώτιο μπορεί να αλλαχθεί.
Ο προκαταλύτης που έχει το δικό μου είναι στο ίδιο σώμα με το χταπόδι. Με μπέρδεψες λίγο. Ποιον απο τους δύο εννοείς ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:15 »
Νομίζω δεν είναι χταπόδι αλλά "χταποδο-προ-καταλύτης" όλα σε ένα και μάλλον πρέπει να βάλεις το ίδιο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στο εμπόριο. Μπορείς να κάνεις πειράματα με φτιαχτό χταπόδι αλλά δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν ξέρουν να τα φτιάχνουν "υπολογισμένα" ρισκάρεις. Χωρίς τον προκαταλύτη δεν ξέρω με τα καυσσαέρια και τον εγκέφαλο τι θα παίζει.
Τι εννοεις δεν ξερουν να τα φτιαχνουν υπολογισμενα?? τι υπολογισμος ακριβειας θα χρειαστει σε εναν κινητηρα τοσο χαμηλης αποδοσης αναλογικα σαν και του jimny και ποιος σου ειπε οτι στην ελλαδα δεν εχουμε εξατμισαδες? εχουμε και μαλιστα φανταστικους!!!μην τρελαθουμε κιολας!!! αν παει στον καταλληλο το νεο χταποδι δεν θα σπασει ποτε.

Δεν έχει σχέση με υπολογισμό ακριβείας αλλά όπως όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα ενός κινητήρα πρέπει να είναι υπολογισμένο σωστά. Είτε χαμηλής απόδοσης είτε όχι ο κινητήρας πρέπει να έχει εξαρτήματα συντονισμένα μεταξύ τους για να αποδώσει αυτά που πρέπει (όχι κατά ανάγκην περισσότερα)
Πρέπει να τηρούνται οι αρχικές προδιαγραφές που είναι προϊόν εξαντλητικών δοκιμών και έρευνας του κατασκευαστή μέσα από τεράστιες επενδύσεις.
Το θέμα δεν είναι αν θα "σπάσει" η όχι ένα χταπόδι αλλά αν αποδίδει όπως πρέπει.
Ο εξατμισάς είναι αυτό που λέμε "εφαρμοστής" δηλ. ότι έχει μάθει αυτά κάνει. Δεν είναι automotive engineer να υπολογίσει, να δοκιμάσει πάνω σε δυναμόμετρα , να ρυθμίσει εγκέφαλο κ.τ.λ.
Δηλ. ούτε τις γνώσεις έχει αλλά ούτε και τα χρήματα να επενδύσει για μελέτη σε κάθε πελάτη.
¶ρα το "φανταστικός" δεν μου λέει κάτι ως επιχείρημα.
Από το '89 που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το αυτοκίνητο (Renault 5GT, Sierra Cosworth,Uno Turbo, Punto GT, Rallye 16V Gr.A) ξέρω όλους τους βελτιωτές & εξατμισάδες σαν κάλπικη δεκάρα καθώς και τις ζημιές που μου έκαναν. ¶σε το ότι με τις φανταστικές τους εξατμίσεις μετά το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μια ήταν το λιγότερο που έπαθα!
Προσωπική μου επιλογή είναι πλέον ότι μπορώ να τα φτιάχνω μόνος μου για να είμαι σίγουρος. Αν διαβάσεις μηχανολογία και δείξεις ενδιαφέρον είναι πραγματικά καταπληκτικό πόσες λαμογιές θα ανακαλύψεις ότι σου κάνουν!
Γενικά όπως έχω ξαναπεί εδώ στο Forum είμαι κατά του "φανταστικού"  "Mitsos Racing Exhausts". Η κάποιος είναι engineer και ξέρει αποδεδειγμένα τι κάνει ή απλώς είναι συγκολλητής σωλήνων. Ο καθένας μας μετά αποφασίζει πόσο πειραματόζωο θα κάνει το αυτοκίνητό του και αν θα πετάξει τα ωραία του λεφτά.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:39 »
Έχεις δίκιο που μπερδεύτηκες... Λοιπόν το πρόβλημα εν τέλει είναι στον καταλύτη με τον 2ο αισθητήρα. Πρόχειρη λύση, σπάσαμε όλο το υλικό σε περίπτωση που πρέπει να μετακινηθεί το αυτοκίνητο. Η ερώτηση εδώ είναι να βάλω καταλύτη από μεγαλύτερου κυβισμού όχημα ή δεν θα κάνει διαφορά? Performance καταλύτες μάλλον αποκλείονται λόγω κόστους...

Τώρα για το χταπόδι και τον προκαταλύτη με τον 1ο αισθητήρα, και για λόγως συνοχής του post. Τι ακριβώς κάνει ο προκαταλύτης? Σε περίπτωση που θα πρέπει να αλλαχθεί το χταπόδι (γενικά μιλάω) μπορούμε να βάλουμε ένα άλλο χταπόδι και απλά να βάλουμε τον 1ο αισθητήρα κάπου μεταξύ χταποδιού και 2ου αισθητήρα?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος electronics

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:47 »
ενας καταλυτης με διαφορετικη πυκνοτητα απο τον δικο σου θα σου προξενησει βλαβες...αν ειναι μεγαλυτερος τοτε δεν θα υπαρχει πιεση μεταξυ του καταλυτη και του κινητηρα και ο λ ειναι ο πρωτος που θα το αντιληφθει με αποτελεσμα να βγαινει εκτος..

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χταπόδι
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:01 »
Έχεις δίκιο που μπερδεύτηκες... Λοιπόν το πρόβλημα εν τέλει είναι στον καταλύτη με τον 2ο αισθητήρα. Πρόχειρη λύση, σπάσαμε όλο το υλικό σε περίπτωση που πρέπει να μετακινηθεί το αυτοκίνητο. Η ερώτηση εδώ είναι να βάλω καταλύτη από μεγαλύτερου κυβισμού όχημα ή δεν θα κάνει διαφορά? Performance καταλύτες μάλλον αποκλείονται λόγω κόστους...

Τώρα για το χταπόδι και τον προκαταλύτη με τον 1ο αισθητήρα, και για λόγως συνοχής του post. Τι ακριβώς κάνει ο προκαταλύτης? Σε περίπτωση που θα πρέπει να αλλαχθεί το χταπόδι (γενικά μιλάω) μπορούμε να βάλουμε ένα άλλο χταπόδι και απλά να βάλουμε τον 1ο αισθητήρα κάπου μεταξύ χταποδιού και 2ου αισθητήρα?

Για να εναρμονιστούν  με τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro3 οι αυτοκινητοβιομηχανίες τοποθετούν πλέον στα οχήματα και προκαταλύτη. Για να μειωθούν οι βλαβερές εκπομπές αερίων κατά την εκκίνηση πρέπει ο καταλύτης να φτάσει γρήγορα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Οσο πιο κοντά στον κινητήρα τόσο πιο γρήγορα θα ζεσταθεί Εφόσον στην πολλαπλή εξαγωγής έχουμε την μεγαλύτερη θερμοκρασία καυσαερίων εκεί θα βρίσκεται ο προκαταλύτης. Ουσιαστικά ο πρώτος καταλύτης βοηθά περισσότερο μέχρι να ζεσταθεί ο δεύτερος ενώ μετά λειτουργούν εν σειρά.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:04 από Michalis »
Respect a man's car and he will respect you