Και τα 2 που αναφέρεις mr Draikos τα είχα εγκατεστημένα στο Maverick. Το πρώτο το έχω ακόμα.
Οχι τις ίδιες μάρκες, αλλά πάνω κάτω τα ίδια πράγματα.
Και τα δύο προσφέρουν αλλά μόνο ελάχιστα, και όχι αυτά που διαφημίζουν. Από θέμα κατανάλωσης είδα διαφορά προς το καλύτερο.
Το πρώτο για να έχει αποτελέσματα πρέπει να δουλεύεις σε ψηλές στροφές. Τη διαφορά τη βλέπω πάνω από 4000 στροφές. Αλλά που να πάω το Maverick με 4000 στροφές ?
Το δεύτερο, και αυτό δουλεύει. Στη περίπτωση τη δική μου, κοροιδεύει τον εγκέφαλο σχετικά με τη θερμοκρασία του αέρα και φτιάχνει διαφορετικό μείγμα, προσθέτοντας λίγη υποδύναμη.... Το δικό μου δε μπαίνει σε Jimny. Προσπαθήσαμε στου Ευθύμη αλλά δεν....
Με τη μετατροπή που έκανα στο Samurai, έμεινα περισσότερο ικανοποιημένος (κόστισε περισσότερο). Εκκεντροφόρο, γρανάζι, χταπόδι, συμπίεση κτλ κτλ....
Επεσε η κατανάλωση περίπου 13%. Εδωσε ροπή στα χαμηλά και ελάχιστο σε άλογα....
Το πρώτο με τη φάνα, δε σου λέω όχι... το άλλο... σκέψου το... και αν το κάνεις μας λες και τα αποτελέσματα