Απο τον φίλο Κώστα Σύρο έαν έχει αλλάξει κάτι ...πες το ....
Κάλιο αργά παρά ποτέ λένε στο χωριό μου .
Αν ετοιμάζεστε να κολυμπήσετε βαθιά θα πρέπει να κάνετε τα εξής πριν και μετά
1 εγκέφαλος (αυτοκινήτου και όχι ο δικός σας )θα πρέπει να βγει να τον ανοίξουμε και να τον περάσουμε όλο με σιλικόνη .
2 μπουζί . θα πρέπει να τα έχουμε περάσει με σπρέι σιλικόνης , πιο εύκολα περνούν νερό τα jimny με τον παλιό κινητήρα .(τα καινούργια έχουν καπάκι )
3 φίλτρο αέρα . αν δεν έχετε τοποθετήσει snorkel καλά θα ήταν να επιμηκύνετε το σωλήνα του φίλτρου με ένα σπιράλ σωλήνα πχ και να το τραβήξετε προς την μπαταρία .(το πρώτο σειμεο που μπαίνει σε ένα βούτημα είναι τα φανάρια και πίσω από τα φανάρια βρίσκετε το φίλτρο, για αυτό η επιμήκυνση .
Επίσης ξέρουμε πάντα που είναι οι τάπες βρίσκονται κάτω απο την μοκέτα)...
όποιος έχει να συμπληρώσει κάτι....
4 ασφάλειες .αν έχουμε την δυνατότητα να μετακινήσουμε την ασφαλιοθικη προς τα πάνω καλό θα ήταν (εγώ το προχωράω τώρα )αλλιώς θα πρέπει να βρούμε ένα πλαστικό κουτάκι και να βάλουμε εκεί την ασφαλιοθίκη (πιο εύκολο)
5 αναπνοές διαφορικών και transfer . καλό και κακό δηλαδή καλό γιατί δεν παίρνουν η βαλβολινες νερά κακό γιατί μπορουν να κοπούν πολύ ευκολα και να γεμίσουν νερά χωρις να το καταλάβουμε .
6 αν πλημμυρήσουμε περνάμε όλες της φύσες με αφιγραντικό σπρέι η με σπρέι γράσο
πχ κάτω από το τιμόνι έχει δυο βαρελάκια το ένα χρυσό νομίζω , αυτά όπως διποτε , την κλειδαριά τιμονιού και ότι άλλο ηλεκτρικό έρθει σε επαφή με νερό πχ cd και radio-cd .
7 αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού πέρασμα με σιλικόνη , αυτός ευθύνεται συνήθως για της διακοπές στο μοτέρ.
8 map sensor .το ίδιο και αυτό. Είναι όπως κοιτάμε το μοτέρ πίσω αριστερά .
9 ντιζα συμπλέκτη πέρασμα με γράσο σπρέι.
10 αν αλλάξουμε εξάτμιση λέμε στον εξατμισά να μας βάλλει την απόληξη (μπούκα)πιο ψιλά
κανόνας απαράβατος : μέσα στο νερό δεν αφήνουμε το γκάζι και δεν αλλάζουμε ταχύτητα
ΥΓ: ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα . αν κάτι συμπληρώστε .
Επίσης να γνωρίζουμε που είναι οι τάπες(κάτω απο την μοκέτα...)