Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και μερικές διευκρινήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν:
Metalaxe, το pittman ήταν υποχρεωτικό γιατί αφού κατέβηκε η πανάρ στο σωστό ύψος έπρεπε να κατέβει και η μπάρα του τιμονιού, αλιώς η γωνία μεταξύ τους (τοξο) ήταν μεγάλη και το αμάξι κυριολεκτικά ήταν ακυβέρνητο.
Χάρη, το αμάξι είναι ευθυγραμμισμένο και μάλιστα το έκανα 2 φορές.
SAV, το πρόβλημα το είχα και πριν τις αλλαγές.
Να πώ επίσης ότι και με την +4 ΟΜΕ που έιχα πάλι τα ίδια ήταν. Φίλος που φόρεσε την ίδια ανάρτηση (την παλιά δικιά μου), δεν έχει απολύτως κανένα.
Σπαζοκεφαλιά.