Στέφανε το δίλημμα OME vs Procomp το αντιμετώπισα πριν βάλω τη δική μου ανάρτηση. Στην ουσία φίλε, απλά δεν υπάρχει δίλημμα τελικά. Το κοπάνιμα των Procomp είναι παροιμιώδες και έχουν να το λένε όλοι όσοι τα έβαλαν. Ειδικά στην αρχή μέχρι να "μαλακώσουν" (εδώ γελάμε...
) είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. Αφού λοιπόν πας τόσο πολύ στο χώμα, θέλεις μια ανάρτηση να "δουλεύει" εκτός δρόμου. Η Procomp σαν σύστημα ανάρτησης αν και +6, μάλλον έχει μικρότερες ωφέλιμες διαδρομές από την ΟΜΕ λόγω μειωμένης ενδοτικότητας. Προσωπικά, εάν αλλάξω ανάρτηση για να πάω στο +6, από την ΟΜΕ θα περάσω μάλλον σίγουρα σε ελατήρια MAD +6, ενώ το αμορτισέρ το συζητάμε. Ίσως και παραγγελία χειροποίητα σε ένα φοβερό μηχανικό-κατασκευαστή που έμαθα ότι δραστηριοποιείται στο Ηράκλειο. Σε φωτογραφίες με "κρεμάσματα" της MAD που έχω δει πάντως, η διαφορά ανοίγματος με την ΟΜΕ είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ. Και η φωτογραφία φίλε Στέφανε, δε λέει ψέμματα.
Συμπέρασμα: Procomp +6 ===> Καλύτερη για άσφαλτο (έτσι ακούγεται)
ΟΜΕ +4 ======> Καλύτερη στο χώμα.
MAD +6 ======> Μάλλον η καλύτερη επιλογή από όλες. Συνδυάζει +6 ψήλωμα με εξαιρετική εκτός δρόμου συμπεριφορά (όπως και η ΟΜΕ). Είσαι εκτός ορίων κατασκευαστή αλλά λαμβάνοντας υπόψιν πόσοι κυκλοφορούν τα Jimny τους με +6 ψήλωμα στο Ρέθυμνο χωρις πρόβλημα μάλλον είσαι ψιλο -ΟΚ. Ιδανικα πρεπει να αλλάξεις παναρ, μπράτσα κτλ κτλ. Το μονο απαραιτητο ειναι σωληνακια φρενων