Οταν βαζεις 4Η σε ενα Jimny το μονο που συμβαινει ειναι να κουμπωνουν οι πλυμνες των μπροστινων τροχων και τιποτα αλλο!
Ο λογος γι αυτο ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι μονιμως εμπλεγμενο αλλα επειδη δεν ειναι κουμπωμενες οι πλυμνες απλα γυριζουν τα ημιαξονια στον αερα με τις αναλογες απωλειες φυσικα!
Ειναι ενας απο τους λογους που δε δειχνει τα αλογα του στο δρομο και καιει και τα αντερα του σε σχεση με αλλα αυτοκινητα 1300 κυβικων!
Georg
Οταν πηγαίνουμε με 2Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες είναι αποσυμπλεγμένα.
Οταν πηγαίνουμε με 4Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες συμπλέκονται.
Οταν πηγαίνουμε με 4L όλα είναι συμπλεγμένα αλλά αλλάζει η σχέση μετάδοσης.
Με την πατέντα που ανέφερες, με το διακοπτάκι που παρεμβάλουμε αποσυμπλέκονται οι πλύμνες και όχι το διαφορικό, με αποτέλεσμα τα συμπτώματα που περιγράφεις. Απλά μπορείς να μανουβράρεις χωρίς να "κουρδίζει"
Τα μπροστινα ημιαξονια,οπως και τα πισω,γυριζουν παντα απλα γυριζουν στον αερα!
Το μονο που συμβαινει οταν βαζεις 4Η ειναι να κουμπωνουν οι μπροστινες πλυμνες γι αυτο και μπορει να γινει κι εν κινησει!
Το τρανσφερ δουλευει μονο για να αλλαξεις σχεση μεταδοσης απο αργα σε γρηγορα!
Σε μας με τα vvt ακουγεται κιολας που κανει θορυβο οταν δουλευει το μοτερακι του τρανφερ,οταν βαζεις 4Η ακουγονται μονο οι πλυμνες!
Ακομα και ο μπροστινος κεντρικος αξονας μεταδοσης γυρναει παντα!