Εχει ξαναγινει αποπειρα απο ελληνικα χερια για να φτιαχτουν χειροποιητα γραναζια για το υπαρχον βοηθητικο του παλαιοτερου Jimny με μεγαλη επιτυχια και δοκιμασμενο σε αγωνιστικη χρηση!
Ο Sirros ειχε φτιαξει για το δικο του και για καποιους αλλους γραναζια για κοντυτερο βοηθητικο με κοστος κοντα στου Trial Jimny!
Ισως να μπορουσε να μας καθοδηγησει για να βρουμε μια ακρη με το δικο μας!
Sirroooooo HELP
Τα γραναζια που λες τα εφτιαξε πρωτος ο προεδρος της λεσχης 4χ4 Γρεβενων μετα απο πολλα πειραματα και κοπο και απο αυτον μετα τα πηρε ο sirros κτλ κτλ.
Επειδη ξερω πως εγινε πιστευω οτι υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο και στα δικα μας αλλα για μεγαλυτερη σιγουρια περιμενετε μεχρι το καλοκαιρι που θα ανοιχτει το δικο μου για να γινει (εκτος αν εχει καποιος βοηθητικο vvt για πειραματοζωο)
Δεν το γνωριζα Νιck αλλα δεν ειχει σημασια ποιος το εκανε πρωτος αλλα αν τελικα θα γινει κατι και για μας
Αν καταλαβα καλα δλδ αν βαλουμε βοηθητικο απο το παλιο Jimny θα φτασουμε στα κοντα
vvt:4.425x2.002x4.300=38.093:1
παλιο:3.652x2.145x3.909=30.621:1
vvt+παλιο: 4.425x2.145x4.300=40.813:1
vvt+παλιο+trial jimny: 4.425x2.640x4.300=50.232:1 (Μειωση 32%)
παλιο+trial jimny: 3.652x2.640x3.909=37.687:1
και στα γρηγορα
vvt: 4.425x1.000x4.300=19.027:1
παλιο: 3.652x1.320x3.909=18.843:1
vvt+παλιο: 4.425x1.320x4.300=25.116:1
vvt+παλιο+trial jimny: 4.425x1.630x4.300=31.014:1 (Μειωση 66%)
παλιο+trial jimny: 3.652x1.630x3.909=23.269:1
Αν στεκουν οι υπολογισμοι που εκανα τοτε μας συμφερει απο καθε αποψη να βαλουμε το βοηθητικο του παλιου και να βαλουμε και το κιτ της Trial Jimny με συνολικο κοστος γυρω στα 1000+ Ευρω!
Τοτε ποσο θα απεχουμε απο ενα 4,16 της Calmini σε βοηθητικο Samurai με κοστος πανω απο 2500 Ευρω?
Αν τα πραγματα εχουν ετσι μπορουμε να αλλαξουμε τα γραναζια του βοηθητικου μας με αυτα του αυτοματου Jimny vvt που ειναι
συμφωνα με την πρακατω σελιδα της Suzuki
http://www.suzukiautoco.com/content/car.asp?hc=jimny&page=specFinal gear ratio
AT
High 1.320
Low 2.643