Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή βοηθητικού  (Αναγνώστηκε 37595 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 15:19 »
Παράθεση
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).
ή μήπως να ανεβάζουμε το κόστος της μετατροπής?και να βάλουμε και γρανάζι 5ης?εκεί έχω καταλήξει...άμα υπάρχει καμμιά άλλη ιδέα την ακούω
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2006, 20:51 από savvoul »
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 15:46 »
τα κορωνόπήνια του vvt είναι ήδη πιο κοντά και δε συμφέρει να τα αλλάξεις...
όντως οι κοντές του είναι αρκετά καλύτερες από το προυγούμενο αλλά άμα βάλεις μεγαλύτερα λάστυχα
θα πρέπει να αντισταθμίσεις το "μάκρυμα" της μετάδοσης και επειδή δε μπορούμε να παίξουμε με κορωνοπήνια
καταλήγουμε στην....κατάργηση των κουμπιών bhe lol
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).

Εχει ξαναγινει αποπειρα απο ελληνικα χερια για να φτιαχτουν χειροποιητα γραναζια για το υπαρχον βοηθητικο του παλαιοτερου Jimny με μεγαλη επιτυχια και δοκιμασμενο σε αγωνιστικη χρηση!
Ο Sirros ειχε φτιαξει για το δικο του και για καποιους αλλους γραναζια για κοντυτερο βοηθητικο με κοστος κοντα στου Trial Jimny!
Ισως να μπορουσε να μας καθοδηγησει για να βρουμε μια ακρη με το δικο μας!
Sirroooooo HELP  t4 t4 t4

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 15:54 »
βαλτε κανα βοηθητικο ρεεεεεε ha ha ha με πορδες αυγα δε βαφοντε 87 87 87

Geo το βοηθητικο σου δεν ειναι κοντυτερο απο το δικο μας αλλα ολοιδιο στα κοντα και λιγο κοντυτερο στα μακρια!
Το προβλημα μας λοιπον στα μακρια λυνεται εν μερει με τη χρηση αργης πισωκινησης τουλαχιστον για εκτος δρομου χρηση!
Τωρα σε κατι ανηφορες μες την Αθηνα η αληθεια ειναι οτι τραβαμε κατι ζορια και σπαμε κατι πρωτες αλλα υπομονη μεχρι να βρεθει λυση!
Μην ξεχνας επισης ο,τι για εμας ειναι μεγαλυτερη μετατροπη γιατι δεν εχουμε καν λεβιε! Βεβαια υπαρχει η τρυπα στο τουνελ αλλα θελει πιο πολυ δουλεια!
Ασε που ολα τα vvt ειναι ακομα στην εγγυηση οποτε οπως και να εχει το σκεφτομαστε πιο πολυ να το σκαλισουμε το θεμα,ηδη παμε για σερβις και μας κοιτανε καλα καλα!
Οποτε αν βρεθει λυση χωρις να αλλαξουμε transfer μετα ουτε γατα ουτε ζημια δε θα φαινεται τιποτα θα περναμε και εγγυηση  ;)

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 15:57 »
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).
ή μήπως να ανεβάζουμε το κόστος της μετατροπής?και να βάλουμε και γρανάζι 5ης?εκεί έχω καταλήξει...άμα υπάρχει καμμιά άλλη ιδέα την ακούω
[/quote]

Μαριε με το σταγονομετρο μας τα λες και μας ταλαιπωρεις
Τι γινεται με το γραναζι της 5ης? Απο Vitara λες?
Τι θα κερδισουμε σε σχεση με ενα αντιστοιχο Trial Jimny,τι θα χασουμε και ποσο θα μας κοστισει?

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 16:22 »
επειδη εχω οδηγησει vvt σου λεω οτι με 235 75 15 ειμαι ποιο κοντος απο σενα στα αργα και εσυ με τη μαμα διασταση
style is everything

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #80 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 19:24 »
Geo το βοηθητικο σου δεν ειναι κοντυτερο απο το δικο μας αλλα ολοιδιο στα κοντα και λιγο κοντυτερο στα μακρια!

Εχει ξαναγινει αποπειρα απο ελληνικα χερια για να φτιαχτουν χειροποιητα γραναζια για το υπαρχον βοηθητικο του παλαιοτερου Jimny με μεγαλη επιτυχια και δοκιμασμενο σε αγωνιστικη χρηση!

georg φοραμε 25% μακρια-κοντα!δεν παιζει το vvt να ειναι 25% 'κοντυτερο'  απο το παλιο! 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2006, 19:27 από bilias_jr »

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #81 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 20:59 »
georg φοραμε 25% μακρια-κοντα!δεν παιζει το vvt να ειναι 25% 'κοντυτερο'  απο το παλιο! 8)
μπάρμπα σίγουρα? ???
μήπως να το συγκρίνουμε με τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών? το δικό σου τώρα(με τα 16αρια) πάει πιο άνετα εκτός σε σχέση με το δικό μου?
.
Υ.Γ. μιλάω με βάση δοκιμών(στην πράξη τι γίνεται) κ όχι με μετρήσεις
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #82 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 21:37 »
τα κορωνόπήνια του vvt είναι ήδη πιο κοντά και δε συμφέρει να τα αλλάξεις...
όντως οι κοντές του είναι αρκετά καλύτερες από το προυγούμενο αλλά άμα βάλεις μεγαλύτερα λάστυχα
θα πρέπει να αντισταθμίσεις το "μάκρυμα" της μετάδοσης και επειδή δε μπορούμε να παίξουμε με κορωνοπήνια
καταλήγουμε στην....κατάργηση των κουμπιών bhe lol
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).

Τελικα η τελικη σχεση μεταδοσης στα κοντα ειναι 2.002:1 η' 2.643:1?
Αν ειναι 2.002:1 τοτε πως το vvt ειναι κοντυτερο απο το παλιο που ειναι 2,145:1?
Δε βγαζω ακρη,ας βοηθησει καποιος,παντως εγω με 215/75/15 Mud δεν καταλαβα να εχασα κατι στα κοντα!
Ξερει καποιος να μας πει με βεβαιοτητα τις σχεσεις μεταδοσης σε καθε ταχυτητα στα κοντα και στα γρηγορα μπας και βγαλουμε καμια ακρη?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2006, 21:53 από Georg »

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #83 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 00:03 »
μπάρμπα σίγουρα? ???
μήπως να το συγκρίνουμε με τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών? το δικό σου τώρα(με τα 16αρια) πάει πιο άνετα εκτός σε σχέση με το δικό μου?
.
Υ.Γ. μιλάω με βάση δοκιμών(στην πράξη τι γίνεται) κ όχι με μετρήσεις

σιγουρα παει καλυτερα γιατι εχω και το μπροστινο! ha ha

μπαρμπα δεν μπορω να το συγκρινω γιατι η βολτα ητανε συντομη και περιειχε διαφορετικου χαρακτηρα τεστ!
σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος(δεν εψαχνα calmini) αλλα του geo που το εχω δει 2κυριακες  roc2 roc2.δεν νομιζω να συγκρινετε με το μαμα vvt! ::)

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #84 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 00:31 »
πες τα ρε barba ηρθαν οι vvtαδες να μας τη πουν οτι δεν θελουν βοηθητικο 87 87 87
style is everything

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #85 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 04:23 »
το αποφάσισα δε βάζω βοηθητικό lol lol lol lol lol(μόνο για να σας την σπάσω)
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #86 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 08:18 »
savvoul βαλε με λεβιεδακι και βγαλε τα vvt απο τα φτερα u141 dup b16
style is everything

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #87 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 08:59 »
ή... και να βάλουμε και γρανάζι 5ης?

Μαριε... λογω του μειωτηρα στο βοηθητικο, εγω εχω βαλει το γραναζι της 5ης απο Gr. Vitara και μπορω να σου πω οτι εχει πολυ μεγαλη διαφορα... στη τελικη ταχυτητα! Δηλαδη 10 χιλιομετρακια παραπανω αλλα με πολυ λιγοτερες στροφες (-800 με -1000)...
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #88 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 10:01 »
και βγαλε τα vvt απο τα φτερα u141 dup b16
από κινητήρα ίδιο φοράμε? ha ha ε..........+3 αλογάκια lol lol
Μαριε... λογω του μειωτηρα στο βοηθητικο, εγω εχω βαλει το γραναζι της 5ης απο Gr. Vitara και μπορω να σου πω οτι εχει πολυ μεγαλη διαφορα... στη τελικη ταχυτητα! Δηλαδη 10 χιλιομετρακια παραπανω αλλα με πολυ λιγοτερες στροφες (-800 με -1000)...
Θείο υποχρεωτικό έξοδο....ειδικά άμα κάνεις ταξίδια ...που σε νοιάζουν και τα λίγα γκάζια(100-120) και να μην καίει κ πολύ
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #89 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 14:42 »
τα κορωνόπήνια του vvt είναι ήδη πιο κοντά και δε συμφέρει να τα αλλάξεις...
όντως οι κοντές του είναι αρκετά καλύτερες από το προυγούμενο αλλά άμα βάλεις μεγαλύτερα λάστυχα
θα πρέπει να αντισταθμίσεις το "μάκρυμα" της μετάδοσης και επειδή δε μπορούμε να παίξουμε με κορωνοπήνια
καταλήγουμε στην....κατάργηση των κουμπιών bhe lol
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).

Τελικα η τελικη σχεση μεταδοσης στα κοντα ειναι 2.002:1 η' 2.643:1?
Αν ειναι 2.002:1 τοτε πως το vvt ειναι κοντυτερο απο το παλιο που ειναι 2,145:1?
Δε βγαζω ακρη,ας βοηθησει καποιος,παντως εγω με 215/75/15 Mud δεν καταλαβα να εχασα κατι στα κοντα!
Ξερει καποιος να μας πει με βεβαιοτητα τις σχεσεις μεταδοσης σε καθε ταχυτητα στα κοντα και στα γρηγορα μπας και βγαλουμε καμια ακρη?
Το VVT εχει πιο κοντο σασμαν αλλα και πολυ πιο κοντα κωρονοπινια, γι αυτο τα αργα του ειναι συνολικα κοντυτερα απο του παλιου. κανε τους υπολογισμους με τα παρακατω και θα δεις ;)
VVT TRANSMISSION:
Gear ratio type  5 MT
1st  4.425 
2nd  2.304 
3rd  1.674
4th  1.190
5th  1.000   
Reverse  5.151
Final gear ratio  4.300
High  1.000 
Low  2.002
M13A TRANSMISSION:
Gear ratios
1st 3.652
2nd 1.947
3rd 1.423
4th 1.000
5th 0.864
Reverse 3.166
Final gear ratio 3.909
High 1.320
Low 2.145
Οποτε αν βαλουμε γραναζι 5ης απο vitara στο σασμαν του vvt η πεμπτη θα μακρυνει πολυ περισοτερο απ οτι μακραινει αν κανουμε το ιδιο στο παλιο jimny, δηλαδη η δαιφορα μεταξυ 4ης και 5ης θα γινει τεραστια bhe 0_21