Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή βοηθητικού  (Αναγνώστηκε 37695 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #60 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:24 »
Γιαννη πες αλευρι.... lol lol cl ελα παμε barbarians http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,736.new.html#new!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:26 από bilias_jr »

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #61 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:27 »
bilia όντως κόβει, το περίμενα άλλωστε αλλά το πρόβλημα με τις ανηφόρες το είχα δει απο την αρχή! Απλά τώρα είναι λίγο μεγαλύτερο! Απο την αρχή όμως μου εβγαζε το λάδι!
Ευτυχώς το δοκίμασα παντού και δεν βρίσκει  κανένας τροχός!  yahΔεν ξέρω αν θα βρεί όταν βάλω αποστάτες ή αλλαξω ζάντες και βάλω με αρνητικό offset όπως έχετε κάνει οι περισσότεροι! Όμως εμένα δεν το πολύ χρειάζεται γιατι δεν είναι πολύ ψηλό!
Το θέμα τώρα είναι τι να κάνω για να πάει λίγο καλύτερα! t4
οτι και να κανεις ο σταβλος δε μεγαλωνει.βοηθητικο λεμε ha ha ha
style is everything

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #62 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:29 »
.βοηθητικο λεμε ha ha ha
μετα να δεις ανηφορια.................και καλες σουζες! j12
ναι και ρώτα τον μπάρμπα πως πήγαινε lol lolσούζα λέμε lol lol

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #63 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:31 »
εννοείται barbarians με τα μπούνια!
Δεν την παλεύω ρε παιδιά! Κάνω μια μετατροπή και πάνω που λέω οτι θα κρατηθώ λίγο ακόμα θέλω να κάνω και άλλα!
Τώρα με το που έβαλα τα λάστιχα σκεφτηκα να βάλω κανένα μπλοκέ γιατί εκεί που πρέπει να δώσει η μια ρόδα κάθεται ακίνητη!
και τσακ μου καρφώθηκε αυτό για την ροπή! Τι θα κάνω ρε παιδιά; bhe bhe bhe bhe agr agr agr

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #64 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 01:33 »
ή μήπως (όπως πρότεινε γνωστός άρρωστος) αντί βοηθητικό.. άξονα samurai και να παίξω με κορωνοπήνια? bhe bhe
και πιο μετά κ ένα βοηθητικό?
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #65 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 08:43 »
Μια και λετε για βοηθητικα, αυξηση αλογων, σουζες  και λοιπες τετοιες... αηδιες, οριστε... ενημερωθειτε λιγο...:

http://rapidshare.com/files/418312/MOV00204.MPG.html   ha lol lol
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #66 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 18:46 »
Ρε φίλε savoul μου βγάζει την πίστη στις ανηφόρες! Εντάξει όταν υπάρχει πολύ ανωμαλία βάζω τις κοντές αλλά όταν πηγαίνουμε πορία και έχει λίγο ανηφόρα πάω με τέρμα την πρώτη βάζω δευτέρα και μετά παίρνω τα α.......δια μου!!!
και μιλάμε για πισω κίνηση όχι να έχω τετρακίνηση εκεί χέστα δεν τραβάει μια!
Γι'αυτο ψάχνω να βρώ κάτι να δώσω λίγο ψυχή στον κινητήρα!

Γιαννη εγω παντως το vvt μου το εκανα κοντο πισωκινητο και βρηκα την υγεια μου!
Στις χωματινες αναβασεις παω με τριτη τεταρτη και στις ασφαλτινες με τεταρτη μεμπτη και μολις παει λιγο να κρεμασει,το γκαζι στο πατωμα και τα ξεμπαζωνει ολα!
Το τρανσφερ μας στο μπροστινο κατω μερος εχει μια βαλβιδα μεσω της οποιας κλειδωνουν μπροστα οι πλυμνες και μπαινει η τετρακινηση!
Απο αυτη τη βαλβιδα φευγουν δυο κοκκινα καλωδια,θα κοψεις το ενα απο τα δυο,οποιο θες και θα παρεμβαλεις ενα διακοπτακι (ο,τι διακοπτακι να 'ναι,απλως ακομα και φωτιζομενο να ειναι,δε γινεται να αναβει)
Φυσικα το διακοπτακι δε θα το βαλεις εκει απο κατω αλλα θα προεκτεινεις τις δυο ακρες του καλωδιου που εκοψες και μεσω της τρυπας του χειροφρενου και κατω απο τη μοκετα θα τα οδηγησεις οπου σε βολευει να βαλεις το διακοπτακι! Εγω το εχω βαλει στο κονσολακι μπροστα απο το λεβιε στο πλαινο μερος του,διπλα δηλαδη στο δεξι μου ποδι!
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
1.Οχι πανω απο 100 km/h που και να θες δε γινεται γιατι θα εισαι ηδη με κοντα  bhe
2.Το τιμονι παντα ευθεια
3.Και βασικοτερο να μη σπινιαρεις την ωρα που κλειδωνεις γιατι μπορει να τα σπασεις ολα (κατι που ισχυει και οταν κουμπωνεις τετρακινηση ασχετα αν πολλοι δεν το ξερουν)

Παρατηρησεις:

Θα εχεις απιστευτη δυναμη παντου και παντα,δε θα πατας ποτε το συμπλεκτη παρα μονο για να αλλαξεις ταχυτητα και θα μανουβραρεις χωρις κουρδισματα αφου θα εισαι πισωκινητος!

Αστοχια δεν γινεται να συμβει εκτος αν παραβιασεις εναν απο τους 3 παραπανω περιορισμους τους οποιους ομως πρεπει να εχεις ηδη αφομοιωσει αφου ισχυουν και για την τετρακινηση!
Η κατασταση ειναι πληρως αναστρεψιμη γιατι το καλωδιο που κοβεις δεν ειναι μερος της πλεξουδας αλλα το κομματακι του καλωδιου που συνοδευει τη βαλβιδα η οποια σαν ανταλλακτικο ετσι για να ξερεις εχει 40 Ευρω!
Κι επειδη σε βλεπω και δεν κρατιεσαι  ha yah το καλωδιο που φευγει απο το βαλβιδα παει σε ενα φυσακι που αν το ξεκουμπωσεις εχοντας κουμπωμενα τα κοντα,γινεται το θαυμα και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες! Ετσι μπορεις να το δοκιμασεις πριν το κοψεις για να βεβαιωθεις οτι ειναι το σωστο!

Τελευταιο σχολιο μονο το γεγονος οτι αν εισαι κοντος πισωκινητος και σβησεις τη μηχανη,οταν μετα ξαναβαλεις μπροστα το συστημα βλεπει σφαλμα γιατι εχεις κουμπωμενα κοντα και πλυμνες ξεκλειδωτες! Και κανει κι ενα μπι μπιπ που σου ερχεται να το σπασεις! Γι αυτο λοιπον μολις κανει το μπι μπιπ,του κανεις το χατηρι και πατας το διακοπτακι σου στη θεση ON,κουμπωνουν οι πλυμνες και ησυχαζει! Μετα φυσικα τις ξαναξεκουμπωνεις οποτε θελεις!

Αυτα τα ολιγα  lol
Ελπιζω να βοηθησα,καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση  cl

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #67 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 20:10 »
καλη φαση ;) το κανω και εγω αυτο οταν σπαω κανα ημιαξονιο roc2 roc2 roc2 roc2 roc2 roc2
style is everything

Apostolis

  • Επισκέπτης
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 05, 2006, 21:08 »
Ρε φίλε savoul μου βγάζει την πίστη στις ανηφόρες! Εντάξει όταν υπάρχει πολύ ανωμαλία βάζω τις κοντές αλλά όταν πηγαίνουμε πορία και έχει λίγο ανηφόρα πάω με τέρμα την πρώτη βάζω δευτέρα και μετά παίρνω τα α.......δια μου!!!
και μιλάμε για πισω κίνηση όχι να έχω τετρακίνηση εκεί χέστα δεν τραβάει μια!
Γι'αυτο ψάχνω να βρώ κάτι να δώσω λίγο ψυχή στον κινητήρα!

Γιαννη εγω παντως το vvt μου το εκανα κοντο πισωκινητο και βρηκα την υγεια μου!
Στις χωματινες αναβασεις παω με τριτη τεταρτη και στις ασφαλτινες με τεταρτη μεμπτη και μολις παει λιγο να κρεμασει,το γκαζι στο πατωμα και τα ξεμπαζωνει ολα!
Το τρανσφερ μας στο μπροστινο κατω μερος εχει μια βαλβιδα μεσω της οποιας κλειδωνουν μπροστα οι πλυμνες και μπαινει η τετρακινηση!
Απο αυτη τη βαλβιδα φευγουν δυο κοκκινα καλωδια,θα κοψεις το ενα απο τα δυο,οποιο θες και θα παρεμβαλεις ενα διακοπτακι (ο,τι διακοπτακι να 'ναι,απλως ακομα και φωτιζομενο να ειναι,δε γινεται να αναβει)
Φυσικα το διακοπτακι δε θα το βαλεις εκει απο κατω αλλα θα προεκτεινεις τις δυο ακρες του καλωδιου που εκοψες και μεσω της τρυπας του χειροφρενου και κατω απο τη μοκετα θα τα οδηγησεις οπου σε βολευει να βαλεις το διακοπτακι! Εγω το εχω βαλει στο κονσολακι μπροστα απο το λεβιε στο πλαινο μερος του,διπλα δηλαδη στο δεξι μου ποδι!
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
1.Οχι πανω απο 100 km/h που και να θες δε γινεται γιατι θα εισαι ηδη με κοντα  bhe
2.Το τιμονι παντα ευθεια
3.Και βασικοτερο να μη σπινιαρεις την ωρα που κλειδωνεις γιατι μπορει να τα σπασεις ολα (κατι που ισχυει και οταν κουμπωνεις τετρακινηση ασχετα αν πολλοι δεν το ξερουν)

Παρατηρησεις:

Θα εχεις απιστευτη δυναμη παντου και παντα,δε θα πατας ποτε το συμπλεκτη παρα μονο για να αλλαξεις ταχυτητα και θα μανουβραρεις χωρις κουρδισματα αφου θα εισαι πισωκινητος!

Αστοχια δεν γινεται να συμβει εκτος αν παραβιασεις εναν απο τους 3 παραπανω περιορισμους τους οποιους ομως πρεπει να εχεις ηδη αφομοιωσει αφου ισχυουν και για την τετρακινηση!
Η κατασταση ειναι πληρως αναστρεψιμη γιατι το καλωδιο που κοβεις δεν ειναι μερος της πλεξουδας αλλα το κομματακι του καλωδιου που συνοδευει τη βαλβιδα η οποια σαν ανταλλακτικο ετσι για να ξερεις εχει 40 Ευρω!
Κι επειδη σε βλεπω και δεν κρατιεσαι  ha yah το καλωδιο που φευγει απο το βαλβιδα παει σε ενα φυσακι που αν το ξεκουμπωσεις εχοντας κουμπωμενα τα κοντα,γινεται το θαυμα και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες! Ετσι μπορεις να το δοκιμασεις πριν το κοψεις για να βεβαιωθεις οτι ειναι το σωστο!

Τελευταιο σχολιο μονο το γεγονος οτι αν εισαι κοντος πισωκινητος και σβησεις τη μηχανη,οταν μετα ξαναβαλεις μπροστα το συστημα βλεπει σφαλμα γιατι εχεις κουμπωμενα κοντα και πλυμνες ξεκλειδωτες! Και κανει κι ενα μπι μπιπ που σου ερχεται να το σπασεις! Γι αυτο λοιπον μολις κανει το μπι μπιπ,του κανεις το χατηρι και πατας το διακοπτακι σου στη θεση ON,κουμπωνουν οι πλυμνες και ησυχαζει! Μετα φυσικα τις ξαναξεκουμπωνεις οποτε θελεις!

Αυτα τα ολιγα  lol
Ελπιζω να βοηθησα,καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση  cl

Georgακη πες και ποιος σου ειπε να κανεις την πατεντα?

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 01:10 »
καλη φαση ;) το κανω και εγω αυτο οταν σπαω κανα ημιαξονιο roc2 roc2 roc2 roc2 roc2 roc2

Να τα φυλας τα σπασμενα ακουσα η Suzuki στα 5 σπασμενα δινει ενα καινουριο δωρο  ha ha ha 87 87

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 01:14 »
Ρε φίλε savoul μου βγάζει την πίστη στις ανηφόρες! Εντάξει όταν υπάρχει πολύ ανωμαλία βάζω τις κοντές αλλά όταν πηγαίνουμε πορία και έχει λίγο ανηφόρα πάω με τέρμα την πρώτη βάζω δευτέρα και μετά παίρνω τα α.......δια μου!!!
και μιλάμε για πισω κίνηση όχι να έχω τετρακίνηση εκεί χέστα δεν τραβάει μια!
Γι'αυτο ψάχνω να βρώ κάτι να δώσω λίγο ψυχή στον κινητήρα!

Γιαννη εγω παντως το vvt μου το εκανα κοντο πισωκινητο και βρηκα την υγεια μου!
Στις χωματινες αναβασεις παω με τριτη τεταρτη και στις ασφαλτινες με τεταρτη μεμπτη και μολις παει λιγο να κρεμασει,το γκαζι στο πατωμα και τα ξεμπαζωνει ολα!
Το τρανσφερ μας στο μπροστινο κατω μερος εχει μια βαλβιδα μεσω της οποιας κλειδωνουν μπροστα οι πλυμνες και μπαινει η τετρακινηση!
Απο αυτη τη βαλβιδα φευγουν δυο κοκκινα καλωδια,θα κοψεις το ενα απο τα δυο,οποιο θες και θα παρεμβαλεις ενα διακοπτακι (ο,τι διακοπτακι να 'ναι,απλως ακομα και φωτιζομενο να ειναι,δε γινεται να αναβει)
Φυσικα το διακοπτακι δε θα το βαλεις εκει απο κατω αλλα θα προεκτεινεις τις δυο ακρες του καλωδιου που εκοψες και μεσω της τρυπας του χειροφρενου και κατω απο τη μοκετα θα τα οδηγησεις οπου σε βολευει να βαλεις το διακοπτακι! Εγω το εχω βαλει στο κονσολακι μπροστα απο το λεβιε στο πλαινο μερος του,διπλα δηλαδη στο δεξι μου ποδι!
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
1.Οχι πανω απο 100 km/h που και να θες δε γινεται γιατι θα εισαι ηδη με κοντα  bhe
2.Το τιμονι παντα ευθεια
3.Και βασικοτερο να μη σπινιαρεις την ωρα που κλειδωνεις γιατι μπορει να τα σπασεις ολα (κατι που ισχυει και οταν κουμπωνεις τετρακινηση ασχετα αν πολλοι δεν το ξερουν)

Παρατηρησεις:

Θα εχεις απιστευτη δυναμη παντου και παντα,δε θα πατας ποτε το συμπλεκτη παρα μονο για να αλλαξεις ταχυτητα και θα μανουβραρεις χωρις κουρδισματα αφου θα εισαι πισωκινητος!

Αστοχια δεν γινεται να συμβει εκτος αν παραβιασεις εναν απο τους 3 παραπανω περιορισμους τους οποιους ομως πρεπει να εχεις ηδη αφομοιωσει αφου ισχυουν και για την τετρακινηση!
Η κατασταση ειναι πληρως αναστρεψιμη γιατι το καλωδιο που κοβεις δεν ειναι μερος της πλεξουδας αλλα το κομματακι του καλωδιου που συνοδευει τη βαλβιδα η οποια σαν ανταλλακτικο ετσι για να ξερεις εχει 40 Ευρω!
Κι επειδη σε βλεπω και δεν κρατιεσαι  ha yah το καλωδιο που φευγει απο το βαλβιδα παει σε ενα φυσακι που αν το ξεκουμπωσεις εχοντας κουμπωμενα τα κοντα,γινεται το θαυμα και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες! Ετσι μπορεις να το δοκιμασεις πριν το κοψεις για να βεβαιωθεις οτι ειναι το σωστο!

Τελευταιο σχολιο μονο το γεγονος οτι αν εισαι κοντος πισωκινητος και σβησεις τη μηχανη,οταν μετα ξαναβαλεις μπροστα το συστημα βλεπει σφαλμα γιατι εχεις κουμπωμενα κοντα και πλυμνες ξεκλειδωτες! Και κανει κι ενα μπι μπιπ που σου ερχεται να το σπασεις! Γι αυτο λοιπον μολις κανει το μπι μπιπ,του κανεις το χατηρι και πατας το διακοπτακι σου στη θεση ON,κουμπωνουν οι πλυμνες και ησυχαζει! Μετα φυσικα τις ξαναξεκουμπωνεις οποτε θελεις!

Αυτα τα ολιγα  lol
Ελπιζω να βοηθησα,καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση  cl

Georgακη πες και ποιος σου ειπε να κανεις την πατεντα?

Η πρωτη φορα που ειδα τη συγκεκριμενη πατεντα ηταν στο Jimny του GP,o Apostolis μου ειπε πως την εκανε στο δικο του αλλα σε μενα εχει διαφορετικα χρωματα η πλεξουδα! Η πατεντα ειναι παλια αλλα δεν ειχα ακουσει κανεναν να την εχει επιχειρησει σε vvt!


Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 01:56 »
βαλτε κανα βοηθητικο ρεεεεεε ha ha ha με πορδες αυγα δε βαφοντε 87 87 87
style is everything

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 02:16 »
βαλτε κανα βοηθητικο ρεεεεεε ha ha ha με πορδες αυγα δε βαφοντε 87 87 87
μη βιάζεσαι ρεεεεεεεε roc2 roc2...........πριν το πάσχα 87 87
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 13:52 »
καλη φαση ;) το κανω και εγω αυτο οταν σπαω κανα ημιαξονιο roc2 roc2 roc2 roc2 roc2 roc2

Να τα φυλας τα σπασμενα ακουσα η Suzuki στα 5 σπασμενα δινει ενα καινουριο δωρο  ha ha ha 87 87
ΠΡΟΣΟΧΗ H ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ! ha lol lol lol

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 06, 2006, 13:53 »
τα κορωνόπήνια του vvt είναι ήδη πιο κοντά και δε συμφέρει να τα αλλάξεις...
όντως οι κοντές του είναι αρκετά καλύτερες από το προυγούμενο αλλά άμα βάλεις μεγαλύτερα λάστυχα
θα πρέπει να αντισταθμίσεις το "μάκρυμα" της μετάδοσης και επειδή δε μπορούμε να παίξουμε με κορωνοπήνια
καταλήγουμε στην....κατάργηση των κουμπιών bhe lol
Μαριε, το βοηθητιο μας τελικα,(και επιβεβαιωμενα) εχει σχεση 1:1 στα γρηγορα 2.002:1 στα αργα (το παλιο jimny εχει: 1.32:1 και 2.145:1 αντιστοιχα, γι αυτο και δεν κονταινει και τοσο οσο τα δικα μας), οποτε αν βαλεις ενα 4.16 απο samurai με σχεση 1.47 στα γρηγορα, θα κοντυνεις στα γρηγορα 47%. Υπερβολικα κοντο δηλαδη. Καλυτερα να βρεθει λυση με τα κωρονοπινια η με το δικο μας βοηθητικο (να κανουμε κατι σαν τα γραναζια της trialjimny για το παλιο).