Ρε φίλε savoul μου βγάζει την πίστη στις ανηφόρες! Εντάξει όταν υπάρχει πολύ ανωμαλία βάζω τις κοντές αλλά όταν πηγαίνουμε πορία και έχει λίγο ανηφόρα πάω με τέρμα την πρώτη βάζω δευτέρα και μετά παίρνω τα α.......δια μου!!!
και μιλάμε για πισω κίνηση όχι να έχω τετρακίνηση εκεί χέστα δεν τραβάει μια!
Γι'αυτο ψάχνω να βρώ κάτι να δώσω λίγο ψυχή στον κινητήρα!
Γιαννη εγω παντως το vvt μου το εκανα κοντο πισωκινητο και βρηκα την υγεια μου!
Στις χωματινες αναβασεις παω με τριτη τεταρτη και στις ασφαλτινες με τεταρτη μεμπτη και μολις παει λιγο να κρεμασει,το γκαζι στο πατωμα και τα ξεμπαζωνει ολα!
Το τρανσφερ μας στο μπροστινο κατω μερος εχει μια βαλβιδα μεσω της οποιας κλειδωνουν μπροστα οι πλυμνες και μπαινει η τετρακινηση!
Απο αυτη τη βαλβιδα φευγουν δυο κοκκινα καλωδια,θα κοψεις το ενα απο τα δυο,οποιο θες και θα παρεμβαλεις ενα διακοπτακι (ο,τι διακοπτακι να 'ναι,απλως ακομα και φωτιζομενο να ειναι,δε γινεται να αναβει)
Φυσικα το διακοπτακι δε θα το βαλεις εκει απο κατω αλλα θα προεκτεινεις τις δυο ακρες του καλωδιου που εκοψες και μεσω της τρυπας του χειροφρενου και κατω απο τη μοκετα θα τα οδηγησεις οπου σε βολευει να βαλεις το διακοπτακι! Εγω το εχω βαλει στο κονσολακι μπροστα απο το λεβιε στο πλαινο μερος του,διπλα δηλαδη στο δεξι μου ποδι!
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
1.Οχι πανω απο 100 km/h που και να θες δε γινεται γιατι θα εισαι ηδη με κοντα
2.Το τιμονι παντα ευθεια
3.Και βασικοτερο να μη σπινιαρεις την ωρα που κλειδωνεις γιατι μπορει να τα σπασεις ολα (κατι που ισχυει και οταν κουμπωνεις τετρακινηση ασχετα αν πολλοι δεν το ξερουν)
Παρατηρησεις:
Θα εχεις απιστευτη δυναμη παντου και παντα,δε θα πατας ποτε το συμπλεκτη παρα μονο για να αλλαξεις ταχυτητα και θα μανουβραρεις χωρις κουρδισματα αφου θα εισαι πισωκινητος!
Αστοχια δεν γινεται να συμβει εκτος αν παραβιασεις εναν απο τους 3 παραπανω περιορισμους τους οποιους ομως πρεπει να εχεις ηδη αφομοιωσει αφου ισχυουν και για την τετρακινηση!
Η κατασταση ειναι πληρως αναστρεψιμη γιατι το καλωδιο που κοβεις δεν ειναι μερος της πλεξουδας αλλα το κομματακι του καλωδιου που συνοδευει τη βαλβιδα η οποια σαν ανταλλακτικο ετσι για να ξερεις εχει 40 Ευρω!
Κι επειδη σε βλεπω και δεν κρατιεσαι
το καλωδιο που φευγει απο το βαλβιδα παει σε ενα φυσακι που αν το ξεκουμπωσεις εχοντας κουμπωμενα τα κοντα,γινεται το θαυμα και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες! Ετσι μπορεις να το δοκιμασεις πριν το κοψεις για να βεβαιωθεις οτι ειναι το σωστο!
Τελευταιο σχολιο μονο το γεγονος οτι αν εισαι κοντος πισωκινητος και σβησεις τη μηχανη,οταν μετα ξαναβαλεις μπροστα το συστημα βλεπει σφαλμα γιατι εχεις κουμπωμενα κοντα και πλυμνες ξεκλειδωτες! Και κανει κι ενα μπι μπιπ που σου ερχεται να το σπασεις! Γι αυτο λοιπον μολις κανει το μπι μπιπ,του κανεις το χατηρι και πατας το διακοπτακι σου στη θεση ON,κουμπωνουν οι πλυμνες και ησυχαζει! Μετα φυσικα τις ξαναξεκουμπωνεις οποτε θελεις!
Αυτα τα ολιγα
Ελπιζω να βοηθησα,καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση