Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή βοηθητικού  (Αναγνώστηκε 35824 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #105 στις: Μάρτιος 05, 2007, 19:47 »
Οταν βαζεις 4Η σε ενα Jimny το μονο που συμβαινει ειναι να κουμπωνουν οι πλυμνες των μπροστινων τροχων και τιποτα αλλο!
Ο λογος γι αυτο ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι μονιμως εμπλεγμενο αλλα επειδη δεν ειναι κουμπωμενες οι πλυμνες απλα γυριζουν τα ημιαξονια στον αερα με τις αναλογες απωλειες φυσικα!
Ειναι ενας απο τους λογους που δε δειχνει τα αλογα του στο δρομο και καιει και τα αντερα του σε σχεση με αλλα αυτοκινητα 1300 κυβικων!
Georg
Οταν πηγαίνουμε με 2Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες είναι αποσυμπλεγμένα.
Οταν πηγαίνουμε με 4Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες συμπλέκονται.
Οταν πηγαίνουμε με 4L όλα είναι συμπλεγμένα αλλά αλλάζει η σχέση μετάδοσης.
Με την πατέντα που ανέφερες, με το διακοπτάκι που παρεμβάλουμε αποσυμπλέκονται οι πλύμνες και όχι το διαφορικό, με αποτέλεσμα τα συμπτώματα που περιγράφεις. Απλά μπορείς να μανουβράρεις χωρίς να "κουρδίζει"

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #106 στις: Μάρτιος 05, 2007, 20:54 »
Οταν βαζεις 4Η σε ενα Jimny το μονο που συμβαινει ειναι να κουμπωνουν οι πλυμνες των μπροστινων τροχων και τιποτα αλλο!
Ο λογος γι αυτο ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι μονιμως εμπλεγμενο αλλα επειδη δεν ειναι κουμπωμενες οι πλυμνες απλα γυριζουν τα ημιαξονια στον αερα με τις αναλογες απωλειες φυσικα!
Ειναι ενας απο τους λογους που δε δειχνει τα αλογα του στο δρομο και καιει και τα αντερα του σε σχεση με αλλα αυτοκινητα 1300 κυβικων!
Georg
Οταν πηγαίνουμε με 2Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες είναι αποσυμπλεγμένα.
Οταν πηγαίνουμε με 4Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες συμπλέκονται.
Οταν πηγαίνουμε με 4L όλα είναι συμπλεγμένα αλλά αλλάζει η σχέση μετάδοσης.
Με την πατέντα που ανέφερες, με το διακοπτάκι που παρεμβάλουμε αποσυμπλέκονται οι πλύμνες και όχι το διαφορικό, με αποτέλεσμα τα συμπτώματα που περιγράφεις. Απλά μπορείς να μανουβράρεις χωρίς να "κουρδίζει"

Τα μπροστινα ημιαξονια,οπως και τα πισω,γυριζουν παντα απλα γυριζουν στον αερα!
Το μονο που συμβαινει οταν βαζεις 4Η ειναι να κουμπωνουν οι μπροστινες πλυμνες γι αυτο και μπορει να γινει κι εν κινησει!
Το τρανσφερ δουλευει μονο για να αλλαξεις σχεση μεταδοσης απο αργα σε γρηγορα!
Σε μας με τα vvt ακουγεται κιολας που κανει θορυβο οταν δουλευει το μοτερακι του τρανφερ,οταν βαζεις 4Η ακουγονται μονο οι πλυμνες!
Ακομα και ο μπροστινος κεντρικος αξονας μεταδοσης γυρναει παντα!

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #107 στις: Μάρτιος 05, 2007, 23:00 »
Και αφού πάντα γυρίζουν στον αέρα, όπως λες τα ημιαξόνια, ο μοχλός όταν αλλάξει θέση από το 2Η στο 4Η, τι ακριβώς κάνει...?
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #108 στις: Μάρτιος 05, 2007, 23:16 »
Και αφού πάντα γυρίζουν στον αέρα, όπως λες τα ημιαξόνια, ο μοχλός όταν αλλάξει θέση από το 2Η στο 4Η, τι ακριβώς κάνει...?

Παταει τη μπροστινη βαλβιδα του τρανφερ η οποια δινει εντολη για να κλειδωσουν οι πλυμνες!
Αυτη παραμενει πατημενη και οταν κουμπωνουμε κοντα!
Αυτην παρακαμπτουμε με το διακοπτακι και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες κι εχουμε κοντη πισωκινηση  a105

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #109 στις: Μάρτιος 06, 2007, 10:38 »
Γιωργο (georg), καποιο λαθος κανεις ή κατι δεν εχεις καταλαβει σωστα...

Οι σχεσεις (2H, 4H, 4L) που υπαρχουν στο βοηθητικο, κανουν αυτο ακριβως που προανεφερε και ο Σπυρος (SAV)...:


Α. Οταν πηγαίνουμε με 2Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες είναι αποσυμπλεγμένα.

Β. Οταν πηγαίνουμε με 4Η το μπροστινό διαφορικό και οι πλύμνες συμπλέκονται.

Γ. Οταν πηγαίνουμε με 4L όλα είναι συμπλεγμένα αλλά αλλάζει η σχέση μετάδοσης.



Αυτα τα ολιγα, για να λυθει μια για παντα το θεμα, μιας και διαβαζουν και ανθρωποι καινουριοι στο χωρο μας... μη μαθαινουν κατι λαθος απο εμας...  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2007, 10:42 από Nicksi »
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #110 στις: Μάρτιος 06, 2007, 11:54 »
Ημουνα σίγουρος αλλά βλέποντας την επιμονή του Georg αρχισα να αμφιβάλλω.
Εβαλα λοιπόν την κάμερα στο χώμα και πέρασα από πάνω με 2Η.
Οντως ο μπροστινός άξονας δεν γυρίζει.
http://www.youtube.com/watch?v=-lbZop0-VsM

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #111 στις: Μάρτιος 08, 2007, 00:37 »
Ημουνα σίγουρος αλλά βλέποντας την επιμονή του Georg αρχισα να αμφιβάλλω.
Εβαλα λοιπόν την κάμερα στο χώμα και πέρασα από πάνω με 2Η.
Οντως ο μπροστινός άξονας δεν γυρίζει.
http://www.youtube.com/watch?v=-lbZop0-VsM

Οντως ετσι ειναι κι εγω σημερα το εμαθα μεσα απο τη Suzuki αλλα δεν ηξερα τη λεπτομερεια οτι αυτο που λετε ισχυει ΜΟΝΟ για το Jimny και για το Grand Vitara (το οποιο δεν εχει καθολου πλυμνες)
Ολα τα αλλα,Samurai,Vitara κλπ δουλευουν οπως σας ελεγα,γυρνανε συνεχεια και κομπλαρουν μονο οι πλυμνες!
Που να φανταστω οτι η Suzuki για το ιδιο συστημα τετρακινησης θα ειχε εφαρμοσει τοσες διαφορετικες λυσεις  bhe

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #112 στις: Μάρτιος 08, 2007, 17:01 »
Ημουνα σίγουρος αλλά βλέποντας την επιμονή του Georg αρχισα να αμφιβάλλω.
Εβαλα λοιπόν την κάμερα στο χώμα και πέρασα από πάνω με 2Η.
Οντως ο μπροστινός άξονας δεν γυρίζει.
http://www.youtube.com/watch?v=-lbZop0-VsM

Είδα το video cl cl cl είσαι άπαιχτος j12
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος blackjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 58
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #113 στις: Απρίλιος 16, 2007, 13:42 »
ή... και να βάλουμε και γρανάζι 5ης?

Μαριε... λογω του μειωτηρα στο βοηθητικο, εγω εχω βαλει το γραναζι της 5ης απο Gr. Vitara και μπορω να σου πω οτι εχει πολυ μεγαλη διαφορα... στη τελικη ταχυτητα! Δηλαδη 10 χιλιομετρακια παραπανω αλλα με πολυ λιγοτερες στροφες (-800 με -1000)...

 Γειά σου φίλε Nicksi χρόνια πολλά Χριστός ανέστη...Θέλω καί στο δικό μου jimny νά κάνω ααυτή
τη μετατροπή γιά τούς ευνόητους λόγους,θά ήθελα να μού 'πείς αν αλάζουμε και τα δύο γρανάζια
(προτεύων-δευτερέυων).Από ποίο μοντ.vitara είναι:καί αν ξέρεις τους κοδικούς γιά να τα παραγγείλω...
Σε ευχαριστώ εκ τών προτέρων... 185.gif

Αποσυνδεδεμένος Bl@ckDog

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #114 στις: Απρίλιος 16, 2007, 14:37 »
Ημουνα σίγουρος αλλά βλέποντας την επιμονή του Georg αρχισα να αμφιβάλλω.
Εβαλα λοιπόν την κάμερα στο χώμα και πέρασα από πάνω με 2Η.
Οντως ο μπροστινός άξονας δεν γυρίζει.
http://www.youtube.com/watch?v=-lbZop0-VsM

Είδα το video cl cl cl είσαι άπαιχτος j12

φιλε georg.....θα σε στεναχωρεσω και παλι.....ουτε στο σαμουραι γυρναει ο αξωνας..........


μελος του γκρουπ...."keep the rubber under club "

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #115 στις: Απρίλιος 16, 2007, 14:42 »
φιλε georg.....θα σε στεναχωρεσω και παλι.....ουτε στο σαμουραι γυρναει ο αξωνας..........
lol lol lol lol lol lol yah yah yah yah yah yah χαλασμένο samurai σου δώσανε ρεεεεεεεεεεεεεεεεε...................... 87 87 87 87 j12 j12 j12 a105 a105 a105
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Bl@ckDog

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #116 στις: Απρίλιος 16, 2007, 14:48 »
εσυ.....αμα βρω μερικους κουβαδες νερο......θα ερθω εκει να δω εαν ειναι η οχι χαλασμενη η τετρακινηση μου.......με δοκιμη αναριχησεις σε τζιμνυ..... >:D >:D >:D >:D ha ha ha ha ha ;D




αααα.....αν εχεις και λιγη υπομονη.......δεν θα χρειαστουν οι κουβαδες νερου..... lol ha
μελος του γκρουπ...."keep the rubber under club "

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #117 στις: Απρίλιος 16, 2007, 15:35 »

φιλε georg.....θα σε στεναχωρεσω και παλι.....ουτε στο σαμουραι γυρναει ο αξωνας..........




σωστός ..... δε γυρίζει αν δε κομπλάρεις τη τετρακίνηση πρώτα (γυρίζει μόνο αν έχεις κλειδωμένες τις πλύμνες  ;) )

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #118 στις: Απρίλιος 18, 2007, 14:08 »
εσυ.....αμα βρω μερικους κουβαδες νερο......θα ερθω εκει να δω εαν ειναι η οχι χαλασμενη η τετρακινηση μου.......με δοκιμη αναριχησεις σε τζιμνυ..... >:D >:D >:D >:D ha ha ha ha ha ;D




αααα.....αν εχεις και λιγη υπομονη.......δεν θα χρειαστουν οι κουβαδες νερου..... lol ha


ts..τσ..τσ...πεφτεις σε χαμηλα επιπεδα υψους.....η πετρα που σκαρφαλωσες στον Βαρναβα ειναι πιο ψηλη...... yah yah yah yah yah 87 87 87 87 87 Βαλτε ρε ενα νορμαλ t-case απο SAMURAI...να βρουν τα καβουρδιστιρια σας την υγεια τους...... lol lol lol cl cl cl cl, η πιο φτηνη και σωστη μετατροπη....
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #119 στις: Απρίλιος 18, 2007, 14:11 »
Παρεπιπτωντος...ειπωθηκε ενα λαθος...το νορμαλ του SAMURAI..δεν ειναι με γραναζωμα 4.16...αν και με το νορμαλ.....θα σας δωσει φτερα.... j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated