Αποστολέας Θέμα: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα  (Αναγνώστηκε 25237 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 23:04 »
Αν βάλω πάνω απο απο 23 στα BFs τότε γίνονται "μπαλόνια" αφού προορίζονται για βαρύτερα οχήματα και έχουν πιο ακαμπτα τοιχώματα. Στο πρώτο σαμαράκι απογειώνεσαι! Είναι άσχημη εμπειρία εκτός αν νοσταλγείς τους Dukes ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 20:30 »
καλησπερα .  εγω φορω 190/80/15  ακολουθησα τις πιεσεις του μιχαλη αλλα ενιωθα οτι το αμαξι επλεε, και ετσι εβαλα τις εργοστασιακες και το νιωθω καλυτερα δεν ξερω ομως αν ταιριαζουν στο νουμερο του ελαστικου

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 09:08 »
Μάλλον εννοείς 195/80/15. Τα δικά μου είναι 215/75/15 και έχουν άλλο Load index. Τα δικά σου πλησιάζουν περισσότερο προς τα εργοστασιακά και θέλουν άλλες πιέσεις.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 15:10 »
ναι αυτο εννοω.  σορρυ λαθος

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 24, 2009, 11:51 »
Παιδιά,

  Έχω μπερδευτεί κάπως όχι με τα των σωστών πιέσεων των ελαστικών αλλά με τις τρόμπες του κάθε βενζινάδικου. Απ' ότι έψαξα και είδα, σε καμια από όσες -τουλάχιστον εγώ- έβαλα, δεν βρήκα τις αντίστοιχες μονάδες μέτρησης (δηλ. PSI). Συνήθως είτε bar έβλεπα, είτε kgr/cm2. Μου φαίνεται ωστόσο περίεργο γιατί κάνοντας μία πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο, είδα ότι υπάρχει σοβαρή απόκλιση σε ό,τι αφορά τις μετατροπές μονάδας από PSI σε ό,τι άλλο. Επομένως, εμπιστεύομαι τις ενδειξεις τύπου 10,11,12,13...30,35...40 του αέρα του κάθε βενζινάδικου ; 23 και 26 PSI (των αναγραφόμενων δηλ. της ταμπελίτσας στην πόρτα) αντιστοιχούν στις τιμές αυτές του άερα των πρατηρίων ;


      Ευχαριστώ,

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 24, 2009, 13:00 »
καλημερα φιλε.  εγω εχω παρει ενα οργανο μετρησης πιεσης δικο μου , και ετσι βαζω αερα και το μετρω με αυτο και ξερω στανταρ τι αερα εχω
μπορειςνα βρεις διαφορα στο εμποριο, κατα τη γνωμη μου δεν ειναι και τοσο καλα . εγω το πηρα απο μαγαζι με αξεσουαρ 4χ4

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 07, 2009, 22:19 »
  Εμένα όταν έβαλα τα Maxxis μου έβαλαν 28psi μπρος πίσω και μου είπαν ότι αν θέλω στο χώμα μπορώ να βάζω και 26psi μρος πίσω. Τα λάστιχα να σημειώσω τα έβαλα σε μαγαζί με εξοπλισμό για 4χ4 οπότε θεωρώ ότι κάτι παραπάνω ξέρουν.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 08, 2009, 17:28 »
Αν ξέρουν αυτοί κάτι περισσότερο από τους Ιάπωνες, ε τότε σηκώνω τα πόδια ψηλά ... !

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 08, 2009, 18:42 »
Τα λάστιχα να σημειώσω τα έβαλα σε μαγαζί με εξοπλισμό για 4χ4 οπότε θεωρώ ότι κάτι παραπάνω ξέρουν.
Ναι, μη συζητάς..... lol lol lol lol lol lol ;D ;D ;D ;D
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί και τα μεγέθη είναι αναλογικά, θα σου έλεγα το εξής: τα εργοστασιακά ελαστικά έχουν load index 690 kg/44 psi, κοίταξε τα δικά σου να δεις τι load index έχουν για να δεις ποιά είναι η αντιστοιχία με τα εργοστασιακά ώστε να υπολογίσεις τη "σωστή" πίεση βάση της ταμπέλας της πόρτας του οδηγού (23 psi μπροστά/26 psi πίσω). Από κει και πέρα πειραματίσου για να δεις ποιά πίεση σου ταιριάζει ανάλογα με το στυλ οδήγησης, το τερραίν, το φόρτωμα κλπ...τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν...
Για την ιστορία αναφέρω ότι τα BF (215/75-R15) έχουν load index 801 kg/50 psi και τα Insa Turbo που έχω πάνω (195/80-R15) έχουν load index 710 kg/35 psi, άρα τα BF στα 690 kg θέλουν 43 psi και τα Insa Turbo στα 690 kg θέλουν 34 psi, που σημαίνει ότι για τα 23/26 psi που δίνει η Suzuki, η αντιστοιχία για τα μεν BF είναι 22,5/25,4 psi, για τα δε Insa είναι 17,8/20 psi...!!!   
Επαναλαμβάνω ότι δε γνωρίζω αν είναι αναλογικά τα μεγέθη (δηλαδή αν ένα λάστιχο που θέλει 30 psi για να αντέξει 500 kg, θέλει τη μισή πίεση, δηλαδή 15 psi για τα μισά κιλά, δηλαδή 250 kg), όποιος έχει κάποια παραπάνω πληροφόρηση επ' αυτού ας μας πει...
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 23, 2012, 21:57 »
Τα λάστιχα να σημειώσω τα έβαλα σε μαγαζί με εξοπλισμό για 4χ4 οπότε θεωρώ ότι κάτι παραπάνω ξέρουν.
Ναι, μη συζητάς..... lol lol lol lol lol lol ;D ;D ;D ;D
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί και τα μεγέθη είναι αναλογικά, θα σου έλεγα το εξής: τα εργοστασιακά ελαστικά έχουν load index 690 kg/44 psi, κοίταξε τα δικά σου να δεις τι load index έχουν για να δεις ποιά είναι η αντιστοιχία με τα εργοστασιακά ώστε να υπολογίσεις τη "σωστή" πίεση βάση της ταμπέλας της πόρτας του οδηγού (23 psi μπροστά/26 psi πίσω). Από κει και πέρα πειραματίσου για να δεις ποιά πίεση σου ταιριάζει ανάλογα με το στυλ οδήγησης, το τερραίν, το φόρτωμα κλπ...τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν...
Για την ιστορία αναφέρω ότι τα BF (215/75-R15) έχουν load index 801 kg/50 psi και τα Insa Turbo που έχω πάνω (195/80-R15) έχουν load index 710 kg/35 psi, άρα τα BF στα 690 kg θέλουν 43 psi και τα Insa Turbo στα 690 kg θέλουν 34 psi, που σημαίνει ότι για τα 23/26 psi που δίνει η Suzuki, η αντιστοιχία για τα μεν BF είναι 22,5/25,4 psi, για τα δε Insa είναι 17,8/20 psi...!!!   
Επαναλαμβάνω ότι δε γνωρίζω αν είναι αναλογικά τα μεγέθη (δηλαδή αν ένα λάστιχο που θέλει 30 psi για να αντέξει 500 kg, θέλει τη μισή πίεση, δηλαδή 15 psi για τα μισά κιλά, δηλαδή 250 kg), όποιος έχει κάποια παραπάνω πληροφόρηση επ' αυτού ας μας πει...
 
Δηλαδη αντωνη αν πω οτι θελω να κανω σχετικα οικονομια στην βενζινη στην καθημερινη μετακινηση ποσο πιεση πρεπει να εχω με BF MUD 215-75-15? Πες μου γιατι πληρωνω τον πατερα μου κ την μανα μου. t4 t4 t4

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 00:57 »
Αν ξέρουν αυτοί κάτι περισσότερο από τους Ιάπωνες, ε τότε σηκώνω τα πόδια ψηλά ... !
+1000

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 07:53 »
Τα λάστιχα να σημειώσω τα έβαλα σε μαγαζί με εξοπλισμό για 4χ4 οπότε θεωρώ ότι κάτι παραπάνω ξέρουν.
Ναι, μη συζητάς..... lol lol lol lol lol lol ;D ;D ;D ;D
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί και τα μεγέθη είναι αναλογικά, θα σου έλεγα το εξής: τα εργοστασιακά ελαστικά έχουν load index 690 kg/44 psi, κοίταξε τα δικά σου να δεις τι load index έχουν για να δεις ποιά είναι η αντιστοιχία με τα εργοστασιακά ώστε να υπολογίσεις τη "σωστή" πίεση βάση της ταμπέλας της πόρτας του οδηγού (23 psi μπροστά/26 psi πίσω). Από κει και πέρα πειραματίσου για να δεις ποιά πίεση σου ταιριάζει ανάλογα με το στυλ οδήγησης, το τερραίν, το φόρτωμα κλπ...τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν...
Για την ιστορία αναφέρω ότι τα BF (215/75-R15) έχουν load index 801 kg/50 psi και τα Insa Turbo που έχω πάνω (195/80-R15) έχουν load index 710 kg/35 psi, άρα τα BF στα 690 kg θέλουν 43 psi και τα Insa Turbo στα 690 kg θέλουν 34 psi, που σημαίνει ότι για τα 23/26 psi που δίνει η Suzuki, η αντιστοιχία για τα μεν BF είναι 22,5/25,4 psi, για τα δε Insa είναι 17,8/20 psi...!!!   
Επαναλαμβάνω ότι δε γνωρίζω αν είναι αναλογικά τα μεγέθη (δηλαδή αν ένα λάστιχο που θέλει 30 psi για να αντέξει 500 kg, θέλει τη μισή πίεση, δηλαδή 15 psi για τα μισά κιλά, δηλαδή 250 kg), όποιος έχει κάποια παραπάνω πληροφόρηση επ' αυτού ας μας πει...
 
_ _ _ _ λόγος? ? ? ? ? ? ::) ::) ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 08:59 »
Δηλαδη αντωνη αν πω οτι θελω να κανω σχετικα οικονομια στην βενζινη στην καθημερινη μετακινηση ποσο πιεση πρεπει να εχω με BF MUD 215-75-15? Πες μου γιατι πληρωνω τον πατερα μου κ την μανα μου. t4 t4 t4
Ρε Νίκο που πήγες και το ξέθαψες το θέμα, έχω ξεχάσει ήδη αυτά που έγραψα... lol lol lol lol
Κοίτα, βασικά όσο μεγαλύτερη πίεση έχεις τόσο μικρότερη η κατανάλωση, αλλά υπάρχει και το θέμα του που δουλεύει σωστά το ελαστικό που πρέπει να είναι το βασικότερο κριτήριο επιλογής της πίεσης.
Πιστεύω ότι για το BF γύρω στο 23-25 πρέπει να είναι καλά... 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 09:03 »
_ _ _ _ λόγος? ? ? ? ? ? ::) ::) ::) ::) ::)
Έλαααααααααααα........ lol lol lol lol lol
Δε μου είπες όμως, τι γνώμη έχεις επί του θέματος, το έχεις ψάξει καθόλου ?
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 20:48 »
Οχι Αντώνη, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα :(