Αποστολέας Θέμα: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα  (Αναγνώστηκε 25239 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 11:07 »
Peacerman αν δε κάνω λάθος τα λάστιχα σου έχουν το ίδιο Load Index με τα εργοστασιακά. Αυτό σημαίνει ότι για τα Yokohama στην διάσταση που τα έχεις, ισχύουν οι πιέσεις του κατασκευαστή. 23psi εμπρός & 26psi πίσω ή 29psi πίσω όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
+1
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 25, 2009, 15:13 »
Peacerman αν δε κάνω λάθος τα λάστιχα σου έχουν το ίδιο Load Index με τα εργοστασιακά. Αυτό σημαίνει ότι για τα Yokohama στην διάσταση που τα έχεις, ισχύουν οι πιέσεις του κατασκευαστή. 23psi εμπρός & 26psi πίσω ή 29psi πίσω όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
Μαλιστα!!Σε ευχαριστω πολυ για την πληροφορια!!  ;D >ilov<

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 09:57 »
Ενας εμπειρικός & μπακαλίστικος τρόπος να υπολογίσουμε ότι η πίεση των ελαστικών μας είναι σωστή είναι ο εξής. Τραβάμε μια γραμμή με κιμωλία κατά μήκος του πέλματος του ελαστικού. Οδηγούμε περίπου 20 μέτρα. Αν η κιμωλία έχει απομακρυνθεί ομοιόμορφα πάνω απο το ελαστικό τότε σημαίνει ότι η επαφή του πέλματος με το οδόστρωμα είναι σωστή(εφάπτεται 100%)
Αν η κιμωλία απομακρυνθεί απο το κέντρο του πέλματος και προς τα άκρα παραμένει ως είχε τότε έχουμε μεγαλύτερη πίεση. Το ελαστικό "πατάει" μόνο με το κέντρο του πέλματος.
Αν η κιμωλία απομακρυνθεί απο τα άκρα και όχι απο το κέντρο του πέλματος τότε έχουμε χαμηλή πίεση εφόσον το ελαστικό "πατάει" με τα άκρα του πέλματος και στο κέντρο "διπλώνει".
Στο δικό μου με 215/75/15 BF MUDs οι πιέσεις είναι 19bar εμπρός και 20bar πίσω.
Παρατήρησα μείωση στις αναπηδήσεις του οχήματος, σταθερότητα στις στροφές και μικρή μείωση της κατανάλωσης. Επίσης η φθορά των ελαστικών είναι ομοιόμορφη.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 15:10 »
Σημερα πειγα να βαλω αερα στα λαστιχα οπως μου ειχε πει ο φιλος JPat ...Και βαζοντας να δω ποσο αερα ειχαν ολα τα λαστιχα ειχαν 30 ....Αλλα εμενα μου φενονται σαν να εχουν χασει αερα..!Τι γινετε?! ::)

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 16:16 »
Θέμα συνήθειας είναι PEACERMAN. Ανεξάρτητα από ότι μπορεί να σου φαίνονται ξεφούσκωτα, τα λάστιχα δουλεύουν στη σωστή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ελαστικό, πίεση σε άσφαλτο.  :D

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 16:22 »
Δηλ στα BF215/75/15 AllTerrain πόσο πρέπει να βάζω???
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 16:45 »
Δηλ στα BF215/75/15 AllTerrain πόσο πρέπει να βάζω???

Verse, τα λάστιχα σου έχουν Load Index 100 άρα ίδιο με τα BFG M/T 215/75/15. Οπότε οι ιδανικές πιέσεις για κίνηση στην άσφαλτο είναι 19,2psi εμπρός και ~22psi πίσω ή ~25psi πίσω αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Αυτά είναι πολύ κοντά στα νούμερα που έχει βρει με τον πρακτικό τρόπο της κιμωλίας ο Michalis για τα δικά του λάστιχα (19psi & 20psi).

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 16:48 »
Δηλ στα BF215/75/15 AllTerrain πόσο πρέπει να βάζω???

Verse, τα λάστιχα σου έχουν Load Index 100 άρα ίδιο με τα BFG M/T 215/75/15. Οπότε οι ιδανικές πιέσεις για κίνηση στην άσφαλτο είναι 19,2psi εμπρός και ~22psi πίσω ή ~25psi πίσω αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Αυτά είναι πολύ κοντά στα νούμερα που έχει βρει με τον πρακτικό τρόπο της κιμωλίας ο Michalis για τα δικά του λάστιχα (19psi & 20psi).

Τι λες τώρα!!!!! Πάω να βγάλω αέρα άμεσα!!! Χτες έβαλα σύμφωνα με το ταμπελάκι στην πόρτα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 17:22 »
Θέμα συνήθειας είναι PEACERMAN. Ανεξάρτητα από ότι μπορεί να σου φαίνονται ξεφούσκωτα, τα λάστιχα δουλεύουν στη σωστή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ελαστικό, πίεση σε άσφαλτο.  :D
Και το 23 εμπρος και 26 πισω για ποτε ειναι??για το χωμα?!! ::)

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 18:18 »
PEACERMAN μη μπερδεύεσαι φίλε μου. Για τα δικά σου λάστιχα η σωστή πίεση για κίνηση στην άσφαλτο είναι αυτή που λέει στο ταμπελάκι, δηλαδή 23psi εμπρός & 26psi πίσω (29psi για φορτωμένο όχημα).
Ο verse έχει λάστιχα με άλλα χαρακτηριστικά από τα δικά σου, άρα και οι ιδανικές πιέσεις τους για κίνηση στην άσφαλτο είναι διαφορετικές. Το 19 και 22 ισχύουν για τα ελαστικά του verse, όχι για τα δικά σου.
Αυτές τώρα οι πιέσεις, δεν ισχύουν απαραίτητα και για κίνηση εκτός δρόμου, οπου ορισμένες φορές ανάλογα το εδαφος στο οποίο κινούμαστε ίσως θέλουμε αυξημένη πρόσφυση ή υποχωρητικότητα του ελαστικού σε πέτρες ή άλλες ανωμαλίες της επιφάνειας. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν να έχουν λιγότερη πίεση στα ελαστικά τους από οτι κανονικά, για να πετύχουν ακριβώς αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 18:53 »
PEACERMAN μη μπερδεύεσαι φίλε μου. Για τα δικά σου λάστιχα η σωστή πίεση για κίνηση στην άσφαλτο είναι αυτή που λέει στο ταμπελάκι, δηλαδή 23psi εμπρός & 26psi πίσω (29psi για φορτωμένο όχημα).
Ο verse έχει λάστιχα με άλλα χαρακτηριστικά από τα δικά σου, άρα και οι ιδανικές πιέσεις τους για κίνηση στην άσφαλτο είναι διαφορετικές. Το 19 και 22 ισχύουν για τα ελαστικά του verse, όχι για τα δικά σου.
Αυτές τώρα οι πιέσεις, δεν ισχύουν απαραίτητα και για κίνηση εκτός δρόμου, οπου ορισμένες φορές ανάλογα το εδαφος στο οποίο κινούμαστε ίσως θέλουμε αυξημένη πρόσφυση ή υποχωρητικότητα του ελαστικού σε πέτρες ή άλλες ανωμαλίες της επιφάνειας. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν να έχουν λιγότερη πίεση στα ελαστικά τους από οτι κανονικά, για να πετύχουν ακριβώς αυτό.
Ξερεις εχω μπερδευτει σε κατι..!!εμενα τωρα τα λαστιχα μου εχουν 30 psi και τα 4...και σκεφτομαι..ειναι οκ τοσο??η να το κανω 23 psi και 26 psi??..Εκει μπερδευομαι...!  ::)

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 19:34 »
PEACERMAN μη μπερδεύεσαι φίλε μου. Για τα δικά σου λάστιχα η σωστή πίεση για κίνηση στην άσφαλτο είναι αυτή που λέει στο ταμπελάκι, δηλαδή 23psi εμπρός & 26psi πίσω (29psi για φορτωμένο όχημα).
Ο verse έχει λάστιχα με άλλα χαρακτηριστικά από τα δικά σου, άρα και οι ιδανικές πιέσεις τους για κίνηση στην άσφαλτο είναι διαφορετικές. Το 19 και 22 ισχύουν για τα ελαστικά του verse, όχι για τα δικά σου.
Αυτές τώρα οι πιέσεις, δεν ισχύουν απαραίτητα και για κίνηση εκτός δρόμου, οπου ορισμένες φορές ανάλογα το εδαφος στο οποίο κινούμαστε ίσως θέλουμε αυξημένη πρόσφυση ή υποχωρητικότητα του ελαστικού σε πέτρες ή άλλες ανωμαλίες της επιφάνειας. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν να έχουν λιγότερη πίεση στα ελαστικά τους από οτι κανονικά, για να πετύχουν ακριβώς αυτό.
Ξερεις εχω μπερδευτει σε κατι..!!εμενα τωρα τα λαστιχα μου εχουν 30 psi και τα 4...και σκεφτομαι..ειναι οκ τοσο??η να το κανω 23 psi και 26 psi??..Εκει μπερδευομαι...!  ::)


φιλε Peacerman θα σου προτεινα να βαλεις τις εργοστασιακες πιεσεις!Θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση βεβαια αλλα το αυτοκινητο θα παταει καλυτερα και θα φρεναρει πιο σωστα. πχ στο βρεγμενο θα εχεις θεμα με αυτες τισ πιεσεις!Περιμενω και τις αποψεις κανενος πιο ειδικου!

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 19:52 »
φιλε Peacerman θα σου προτεινα να βαλεις τις εργοστασιακες πιεσεις!Θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση βεβαια αλλα το αυτοκινητο θα παταει καλυτερα και θα φρεναρει πιο σωστα. πχ στο βρεγμενο θα εχεις θεμα με αυτες τισ πιεσεις!Περιμενω και τις αποψεις κανενος πιο ειδικου!

+1  :)

PEACERMAN , 23psi εμπρός & 26psi πίσω. ;)

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 19:59 »
PEACERMAN μη μπερδεύεσαι φίλε μου. Για τα δικά σου λάστιχα η σωστή πίεση για κίνηση στην άσφαλτο είναι αυτή που λέει στο ταμπελάκι, δηλαδή 23psi εμπρός & 26psi πίσω (29psi για φορτωμένο όχημα).
Ο verse έχει λάστιχα με άλλα χαρακτηριστικά από τα δικά σου, άρα και οι ιδανικές πιέσεις τους για κίνηση στην άσφαλτο είναι διαφορετικές. Το 19 και 22 ισχύουν για τα ελαστικά του verse, όχι για τα δικά σου.
Αυτές τώρα οι πιέσεις, δεν ισχύουν απαραίτητα και για κίνηση εκτός δρόμου, οπου ορισμένες φορές ανάλογα το εδαφος στο οποίο κινούμαστε ίσως θέλουμε αυξημένη πρόσφυση ή υποχωρητικότητα του ελαστικού σε πέτρες ή άλλες ανωμαλίες της επιφάνειας. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν να έχουν λιγότερη πίεση στα ελαστικά τους από οτι κανονικά, για να πετύχουν ακριβώς αυτό.
Ξερεις εχω μπερδευτει σε κατι..!!εμενα τωρα τα λαστιχα μου εχουν 30 psi και τα 4...και σκεφτομαι..ειναι οκ τοσο??η να το κανω 23 psi και 26 psi??..Εκει μπερδευομαι...!  ::)


φιλε Peacerman θα σου προτεινα να βαλεις τις εργοστασιακες πιεσεις!Θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση βεβαια αλλα το αυτοκινητο θα παταει καλυτερα και θα φρεναρει πιο σωστα. πχ στο βρεγμενο θα εχεις θεμα με αυτες τισ πιεσεις!Περιμενω και τις αποψεις κανενος πιο ειδικου!
OOk...Θα το κανω ετσι..και θα σας πω νεα..!!ευχαριστω dnm kai JPat ..!!  >ilov<

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Υπολογισμός πίεσης στα λάστιχα
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 22:52 »
PEACERMAN μη μπερδεύεσαι φίλε μου. Για τα δικά σου λάστιχα η σωστή πίεση για κίνηση στην άσφαλτο είναι αυτή που λέει στο ταμπελάκι, δηλαδή 23psi εμπρός & 26psi πίσω (29psi για φορτωμένο όχημα).
Ο verse έχει λάστιχα με άλλα χαρακτηριστικά από τα δικά σου, άρα και οι ιδανικές πιέσεις τους για κίνηση στην άσφαλτο είναι διαφορετικές. Το 19 και 22 ισχύουν για τα ελαστικά του verse, όχι για τα δικά σου.
Αυτές τώρα οι πιέσεις, δεν ισχύουν απαραίτητα και για κίνηση εκτός δρόμου, οπου ορισμένες φορές ανάλογα το εδαφος στο οποίο κινούμαστε ίσως θέλουμε αυξημένη πρόσφυση ή υποχωρητικότητα του ελαστικού σε πέτρες ή άλλες ανωμαλίες της επιφάνειας. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν να έχουν λιγότερη πίεση στα ελαστικά τους από οτι κανονικά, για να πετύχουν ακριβώς αυτό.

 Να σε καλα περιμενουμε νεα σου!!!
Ξερεις εχω μπερδευτει σε κατι..!!εμενα τωρα τα λαστιχα μου εχουν 30 psi και τα 4...και σκεφτομαι..ειναι οκ τοσο??η να το κανω 23 psi και 26 psi??..Εκει μπερδευομαι...!  ::)


φιλε Peacerman θα σου προτεινα να βαλεις τις εργοστασιακες πιεσεις!Θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση βεβαια αλλα το αυτοκινητο θα παταει καλυτερα και θα φρεναρει πιο σωστα. πχ στο βρεγμενο θα εχεις θεμα με αυτες τισ πιεσεις!Περιμενω και τις αποψεις κανενος πιο ειδικου!
OOk...Θα το κανω ετσι..και θα σας πω νεα..!!ευχαριστω dnm kai JPat ..!!  >ilov<