0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ψηλώσαμε λοιπόν για να καβατζάρουμε μεγαλύτερα εμπόδια, να είναι πιο μουράτο και να παίρνει και ένα νούμερο μεγαλύτερο λαστιχάκι.Το φαρδύναμε για να μην παραπατάει..Μήπως πρέπει να το μακρύνουμε κιόλας??
Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 08, 2008, 22:14Το ψηλώσαμε λοιπόν για να καβατζάρουμε μεγαλύτερα εμπόδια, να είναι πιο μουράτο και να παίρνει και ένα νούμερο μεγαλύτερο λαστιχάκι.Το φαρδύναμε για να μην παραπατάει..Μήπως πρέπει να το μακρύνουμε κιόλας??μετα απο μια διασταση ελαστικων κ πανω θελει κ μακρυμα γιατι οι μπροστινοι τροχοι βρισκουν στη πισω μερια του θολου. Μακραινουν τα μπρατσα κ αποστατες στους αξονες
Παράθεση από: Tomasjimny στις Δεκέμβριος 09, 2008, 16:21Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 08, 2008, 22:14Το ψηλώσαμε λοιπόν για να καβατζάρουμε μεγαλύτερα εμπόδια, να είναι πιο μουράτο και να παίρνει και ένα νούμερο μεγαλύτερο λαστιχάκι.Το φαρδύναμε για να μην παραπατάει..Μήπως πρέπει να το μακρύνουμε κιόλας??μετα απο μια διασταση ελαστικων κ πανω θελει κ μακρυμα γιατι οι μπροστινοι τροχοι βρισκουν στη πισω μερια του θολου. Μακραινουν τα μπρατσα κ αποστατες στους αξονες Εμενα τα 235/85/16 καιμαν που δοκιμασα μονο πισω μπηκανε μπροστα δεν εστριβε το ρημαδι Για να χωρεσει αυτο το λαστιχο σε jimny θελεις 30εκ.ψηλωμα
Παράθεση από: Tomasjimny στις Δεκέμβριος 09, 2008, 16:21Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 08, 2008, 22:14Το ψηλώσαμε λοιπόν για να καβατζάρουμε μεγαλύτερα εμπόδια, να είναι πιο μουράτο και να παίρνει και ένα νούμερο μεγαλύτερο λαστιχάκι.Το φαρδύναμε για να μην παραπατάει..Μήπως πρέπει να το μακρύνουμε κιόλας??μετα απο μια διασταση ελαστικων κ πανω θελει κ μακρυμα γιατι οι μπροστινοι τροχοι βρισκουν στη πισω μερια του θολου. Μακραινουν τα μπρατσα κ αποστατες στους αξονες αν δεν μακρυνουμε και φαρδυνουμε θα τρωμε και καμια ντουμπα τοθεμα ειναι οτι πρεπει να φαρδυνη και να μακρυνη τοσο,οσο να δουλευει σωστα πανω απο +6 θεμε μπρατσα αλλαγη καθως και αποστατες τροχων μην ξεχναμε τα αμαξια μας ειναι με ελατηριο εχουμε τα+ απο τη σουστα αλλα εχουμε και τα- εγω με τα 32/12,5 βρισκω σε στραμπουληγμα και τερμα ανοιχτη η αναρτηση 81 ποντους με το 31 και αναγομωση που φοραω τωρα καθολου ,αν κοψουμε και λιγο τα φτερακια ρε παιδια δε βλαπτει μη τα θεμε και ολα δικα μας
Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 08, 2008, 22:14Το ψηλώσαμε λοιπόν για να καβατζάρουμε μεγαλύτερα εμπόδια, να είναι πιο μουράτο και να παίρνει και ένα νούμερο μεγαλύτερο λαστιχάκι.Το φαρδύναμε για να μην παραπατάει..Μήπως πρέπει να το μακρύνουμε κιόλας??μετα απο μια διασταση ελαστικων κ πανω θελει κ μακρυμα γιατι οι μπροστινοι τροχοι βρισκουν στη πισω μερια του θολου. Μακραινουν τα μπρατσα κ αποστατες στους αξονες αν δεν μακρυνουμε και φαρδυνουμε θα τρωμε και καμια ντουμπα τοθεμα ειναι οτι πρεπει να φαρδυνη και να μακρυνη τοσο,οσο να δουλευει σωστα πανω απο +6 θεμε μπρατσα αλλαγη καθως και αποστατες τροχων μην ξεχναμε τα αμαξια μας ειναι με ελατηριο εχουμε τα+ απο τη σουστα αλλα εχουμε και τα- εγω με τα 32/12,5 βρισκω σε στραμπουληγμα και τερμα ανοιχτη η αναρτηση 81 ποντους με το 31 και αναγομωση που φοραω τωρα καθολου ,αν κοψουμε και λιγο τα φτερακια ρε παιδια δε βλαπτει μη τα θεμε και ολα δικα μας
Για 32" λάστιχα, τι χρειάζεται?
Τι ειναι ρε παιδια το μεγαλο jimny Το grand vitara εννοειτε?
Μάλλον να αλλάξεις αμάξι Γιατί το κόστος μετατροπής είναι μεγάλο και το αποτέλεσμα για μένα όχι αρκετά καλό ακόμα και ενισχυμένα ημιαξόνια να βάλεις θα τα κουρεύεις όποτε πας για άλλους άξονες κόστος περί 10,000 15,000? + κινητήρα το πουλάς βάζεις και την διάφορα και παίρνεις κάτι άλλο