Αν και δεν έχω jimny αλλά τον μεγαλύτερο αδελφό του, αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι το φτιάχνεις ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις και για ποια χρήση το θέλεις.
Αρχικά βάζεις στο μυαλό σου το κεφάλαιο που θα διαθέσεις. Έπειτα σκέφτεσαι τις ανάγκες σου. Και μετά ψάχνεις και ξανά ψάχνεις μέχρι να βρεις αυτό που σου ταιριάζει.
Προσωπικά το αυτοκίνητο το έστησα με σκοπό τις εκδρομές και κάποιες διαδρομές λίγο ποιο απαιτητικές. Θα κυκλοφορούσα εθνική θα έκανα αγροτικές δουλειές και σαφώς θα το κυκλοφορούσα λίγο και στην Αθήνα. Το τελευταίο το άλλαξα και πλέον το αμάξι κυκλοφορεί καθημερινά. Επίσης είχα στο μυαλό μου να μην κάνει μπάμ στην τροχαία ώστε να μην έχω προβλήματα.
Μπορεί να μην πήγα σε ακριβές λύσεις, ούτε σε προϊόντα ονομαστά ούτε σε μαστόρους που είναι αποκλειστική δουλειά να βελτιώνουν 4χ4 αλλά αυτό που ήθελα ήταν να μην με αφήσει το αυτοκίνητο πουθενά και να μεταφέρομαι με ασφάλεια. Τελικά το crash test μετά από ένα τροχαίο που μου συνέβη στην εθνική επαλήθευσε τις επιλογές μου και στάθηκα τυχερός.
Όσο για τα αμορτισέρ που αναφέρει κάποιος φίλος παραπάνω: Μπορείς να βρεις ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία μπορείς να ρυθμίζεις την σκληρότητά τους και μέσα από την καμπίνα. Όπως είπε και Majestix ψηλώνει το αμάξι για να βάλεις λάστιχα, με την οποία ενέργεια μεγαλώνεις και την απόσταση του σασί ουσιαστικά από το έδαφος για να μην τακάρεις
Μην μπαίνουμε στην λογική του θα φτιάξω ένα αμάξι τούμπανο κλπ κλπ κλπ. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που βλέπεται κυκλοφορούν σε τρέιλερ και η ανάρτησή τους είναι αποκλειστικά για χρήση εκτός δρόμου.Ακόμα και ο κατασκευαστής της ανάρτησης το λέει. For off-road use only.
Βάζουν πολλοί σιδερένιους προφυλακτήρες και και και ......... Σκεφτείτε, μακρυά από εμάς αν χτυπήσουμε κάποιον τι τρεχάματα θα έχουμε......... Δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα.
Σύνεση σκέψη πριν αποφασίσουμε να κάνουμε κάτι. Γιατί οι περισσότεροι το αμάξι το έχουν και για καθημερινό και όχι για να πηγαίνουν μία ή 2 βόλτες τον χρόνο και μετά τον υπόλοιπο καιρό να είναι σε ένα συνεργείο