Ακριβώς έχω κάνει την επιλογή μου Χάρη και είμαι συνηδητοποιημένος, οπότε δεν μπορώ να πειστώ οτι το αυτοκίνητο έχει δύναμη και ροπή και όπως θέλεις πέστο.
Με εξατμίσεις και χταπόδια ελάχιστα είναι αυτά που καταφέρνεις!
Επίσης οσο αναφορά αυτό που είπα για ην δευτέρα νομίζω οτι όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με το offroad έχουν καταλάβει οτι σε πολλές περιπτώσεις το αυτοκίνητο πρέπει να έχει μεγαλύτερη σχέση για να ξεκολλήσει. Απορώ πώς δεν το έχεις παρατηρήσειΧάρη και μου λές "βάλε πρώτη"
Τέλος πάντων μπορεί και να μην γίνομαι κατανοητός επειδή τα γράφω και λίγο μπερδεμένα!
Αν τα συζητούσαμε κανονικά σίγουρο θα είχατε καταλάβει τι εννοώ.
Το θέμα δεν είναι παιδιά να με πείσετε οτι jimnaki έχει ικανοποιητική ροπή, αλλά να μου πείτε τις γνώμες σας σχετικά με τον κομπρέσορα και την αλλαγή μοτέρ!
Οποιος βέβαια γνωρίζει κάποια πταγματάκια ή έχει κάνει τέτοιες μετατροπές!
Μιχάλη σε ευχαριστώ για αυτά που μου έιπες, λίγο πολύ το σκέφτομαι και εγώ αυτό περι αξιοπιστίας. Βέβαια ο μηχανικός είναι πολύ καλός και έμπιστος, έχει μεγάλη εμπερία και θέλω να πιστεύω οτι ξέρει τι να κάνει.
Δηλαδή πιστεύεις Μιχάλη οτι είναι πιο δύσκολο απο το κάνει τούρμπο? Ρωτάω γιατί αφού διάβασα διάφορα για τον rotrex κατάλαβα οτι δεν είναι κάτι τραγικό για έναν καλό μάστορα!
Πάντος ακόμα το σκέφτομαι. Εννοείται οτι πιστεύω πως η αλλαγή μοτέρ είναι πιο αξιόπιστη αλλά παράνομη!
Και κάτι τελευταίο (σας ζάλισα όλους
) για το μοτέρ του baleno 1800 έχετε ακούσει τίποτα?
Μπαίνει στο jimnaki?
Ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Υ.Γ.: Τώρα που ξαναδιάβασα αυτά που έγραψα σκέφτικα οτι είναι πολύ εύκολο να παρεξηγηθώ!
Χάρη εννοείται οτι όλα αυτά που γράφω δεν περιέχουν καμία ειρωνία ούτε επιθετικότητα και σέβομαι όλες τις απόψεις! Ειδικά την δική σου μιάς και όποτε σου έχω ζητήσει βοήθεια μου την έχεις δώσει. (garmin)!!
Αλλά ότι και να μου πείτε το jimnaki μετά τις πρώτες μετατροπές γίνεται τάφος! Σε όλα τα άλλα είναι