Αποστολέας Θέμα: Compressor Rotrex...  (Αναγνώστηκε 14726 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Compressor Rotrex...
« στις: Οκτώβριος 13, 2008, 20:06 »
Το τερατάκι μου έχει αρχίσει να γίνεται τερατάκι!!! lol lol
Το θέμα όμως είναι οτι ο κινητήρας του είναι ποντικάκι και οχι τερατάκι!
Εκτός απο μειωτήρα η δύναμη δυστυχώς χρειάζεται ότι και να λέμε!
Είναι τεράστια τα μειονεκτήματα όταν έχεις άψυχο μοτέρ!
Και εδώ έρχεται το δίλλιμά μου!!
Μοτερ άλλο ή Compressor Rotrex?
Για μοτέρ είχα ακούσει απο ένα παιδί εδώ οτι είχε βάλει απο baleno στον Κουτσουμπό!
Βέβαια δεν ξέρω αν σε μια τέτοια μετατροπή αξίζει να βάλεις 1600 και όχι κάτι δυνατότερο, τουλάχιστον 1800!

Και πάμε και στον compressora.
Έχω βρεί το σαιτ του αντιπροσώπου στην Ελλάδα, και το κοιτούσα λίγο σήμερα. Είχε μέχρι και οδηγίες εγκατάστασης.
Μηχανικό έχω και πάρα πολύ καλό μαλιστα που βέβαια δεν έχει κάνει ποτε μετατροπή σε κομπρεσορα αλλά μόνο τούρμπο.
Απο οτι μου είπε δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Η ερώτηση μου για να μην τον βάλω να το ψάχνει πολύ το θέμα επειδή δεν έχει χρόνο, είναι αν κανείς απο σας γνωρίζει απο τι αποτελείται το κιτ αυτό και αν είναι ολοκληρομένο.
Γνωρίζω οτι δεν έχει ιντερκουλερ γιατί αυτοί πιστεύουν οτι δεν χρειάζεται ασχετα αν στην πραγματικότητα διαψευδονται.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν χρειάζεται ή αν έχει εγκέφαλο μέσα στο κιτ.
Το jimny μπορεί να δεχτεί αυτόν το κομπρέσορα ή πρέπει να βάλω κανέναν παράλληλο εγκέφαλο??

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι δεκτή. Όσοι γνωρίζετε κάποια πράγματα μπορείτε να με βοηθήσετε. Έτσι ίσως και να γλιτώσω και κάποια χρήματα (αν γνωρίζω που θα κινηθώ)!
Σας ευχαριστώ πολύ! Το ξέρω οτι σας έχω ζαλίσει αυτές τις μέρες αλλά τόσους μήνες το είχα παρατήσει εντελώς το εργαλείο!

Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 13, 2008, 20:32 »
φιλε γιαννη που το βρεικες αυτο το κιτ ??? ??? ???αν εχει site αν μπορεις στειλτο μου γιατι ειμαι στο ψαξιμο και εγω...συγουρα θελει ιντερκουλερ και παραλιλο αγραφο εγκεφαλο για να δουλεψει καλητερα
off-road team

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 13, 2008, 21:15 »
Παίδες, έχω την εντύπωση οτι ζητάτε πολλά χωρίς λόγο... Θα πάτε σε αγώνες? Ολοι οι φίλοι που έχουν Jimny και γρισκόμαστε μαζί στις εκδρομές, δεν έχουν κανένα πρόβλημα.....

Ενα τρανσφερ με κάποιο κιτ μειωτήρα είναι σουπερ....

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 00:21 »
Φίλε Χάρη πριν 2.5 χρόνια περίπου αγόρασα το jimnaki μου.
Ποτέ δεν ήμουν κα...γαζος, αλλα ποτέ δεν ήμουν και αυτός που αντέχει πολύ καιρό με αμάξι τάφο!! lol lol
Απο τότε είχα γράψει κάποια ποστ γιατί νόμιζα οτι το δικό μου είχε πρόβλημα και με το που έβλεπε ανηφόρα δεν πήγαινε βήμα!
Σιγά σιγα αρχισαν και οι μετατροπές, οπότε έλεγα εντάξει δεν πειράζει θα συμβιβαστούμε.
Τώρα πλέον βλέπω οτι κολλάω σε σημεία (παχιά λάσπη και χιόνι) πολύ πιο εύκολα απο οτι ένα δυνατότερο αμάξι!
Και πώς να μην κολλάω όταν την στιγμή που του βάζεις την δευτέρη και πάει να ξεκολλήσει, μένει απο δύναμη και είναι έτοιμο να σβήσει.
Δεν είναι τυχαίο που όλοι προσπαθούν να βρούν διάφορες βεκτιώσεις για τον κινητήρα!
Αν δεν κάνω λάθος και εσύ κάτι εχεις κάνει!! roc2
Ενοείται οτι ο μειωτήρας είναι απαραίτητος και τα άλογα δεν μπορόυν να το εξαλείψουν αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα!!!
Όμως τα άλογα είναι απαραίτητα!
Οχι για αγώνα, και ούτε έχω σκοπό να κάνω αγώνα.....οχι άμεσα τουλάχιστον lol
Για να πας σε μια εκδρομή πρέπει να διανύσεις τα διπλάσια τουλάχιστον χιλιόμετρα από οτι θα κάνεις offroad!
Οπότε δεν νομίζω οτι αντέχεται να είσαι συνέχεια τετάρτη πέμπτη....
Για αυτό και η μόνη λύση είναι είτε αλλαγή μοτέρ είτε κομπρέσορας....τουλάχιστον για μένα!!
Αν ξέρετε τίποτα που μπορεί να με βοηθήσει πολύ ευχαρίστως να το ακούσω!!!
Ευχαριστώ πολύ και για τις συμβουλές!
Jimnakis το site του αντιπροσώπου ειναι το εξής:
http://www.rotrex.zantalis.com/

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 07:12 »
Γιάννη, εκκεντροφόρο, γρανάζι, χταπόδι άλλαξα με σκοπό να πάρω ροπή στα χαμηλά.... Η διαφορά τεράστια....

Αλογα είχα 68 - λίγα...
Τώρα άντε να έχω 70


Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 10:14 »
Το τερατάκι μου έχει αρχίσει να γίνεται τερατάκι!!! lol lol
Το θέμα όμως είναι οτι ο κινητήρας του είναι ποντικάκι και οχι τερατάκι!
Εκτός απο μειωτήρα η δύναμη δυστυχώς χρειάζεται ότι και να λέμε!
Είναι τεράστια τα μειονεκτήματα όταν έχεις άψυχο μοτέρ!
Και εδώ έρχεται το δίλλιμά μου!!
Μοτερ άλλο ή Compressor Rotrex?
Για μοτέρ είχα ακούσει απο ένα παιδί εδώ οτι είχε βάλει απο baleno στον Κουτσουμπό!
Βέβαια δεν ξέρω αν σε μια τέτοια μετατροπή αξίζει να βάλεις 1600 και όχι κάτι δυνατότερο, τουλάχιστον 1800!

Και πάμε και στον compressora.
Έχω βρεί το σαιτ του αντιπροσώπου στην Ελλάδα, και το κοιτούσα λίγο σήμερα. Είχε μέχρι και οδηγίες εγκατάστασης.
Μηχανικό έχω και πάρα πολύ καλό μαλιστα που βέβαια δεν έχει κάνει ποτε μετατροπή σε κομπρεσορα αλλά μόνο τούρμπο.
Απο οτι μου είπε δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Η ερώτηση μου για να μην τον βάλω να το ψάχνει πολύ το θέμα επειδή δεν έχει χρόνο, είναι αν κανείς απο σας γνωρίζει απο τι αποτελείται το κιτ αυτό και αν είναι ολοκληρομένο.
Γνωρίζω οτι δεν έχει ιντερκουλερ γιατί αυτοί πιστεύουν οτι δεν χρειάζεται ασχετα αν στην πραγματικότητα διαψευδονται.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν χρειάζεται ή αν έχει εγκέφαλο μέσα στο κιτ.
Το jimny μπορεί να δεχτεί αυτόν το κομπρέσορα ή πρέπει να βάλω κανέναν παράλληλο εγκέφαλο??

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι δεκτή. Όσοι γνωρίζετε κάποια πράγματα μπορείτε να με βοηθήσετε. Έτσι ίσως και να γλιτώσω και κάποια χρήματα (αν γνωρίζω που θα κινηθώ)!
Σας ευχαριστώ πολύ! Το ξέρω οτι σας έχω ζαλίσει αυτές τις μέρες αλλά τόσους μήνες το είχα παρατήσει εντελώς το εργαλείο!

Εχοντας ασχοληθεί πολλά χρόνια με την βελτίωση κινητήρων θα σου πώ ότι οι μετατροπές αυτές δεν είναι value for money. Απαιτούν πολύ χρόνο και χρήμα για την εγκατάσταση. Κατόπιν πολύ χρόνο και χρήμα για να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Αν δεν είναι δοκιμασμένο ΚΙΤ απο επώνυμο οίκο (π.χ. HKS,BLITZ,Suzuki Sport κ.τ.λ.) λίγες είναι οι πιθανότητες να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ποιός είναι αυτός που θα βάλει άγραφο εγκέφαλο και θα τον χαρτογραφήσει σωστά?
Θα μετρήσει την ροή των μπέκ,την πίεση καυσίμου κανοντας τις απαραίτητες αλλαγές?
Θα υπολογίζει την επιφάνεια,το μέγεθος του Intecooler, πτώση πίεσης και την βέλτιστη θέση τοποθέτησης βάσει
της θερμοκρασία εισαγωγής?
Θα υπολογίσει συμπίεση και αντοχή του μοτέρ ?(καπάκι, μπιέλες κ.τ.λ.)
Εδώ μιλάμε ότι θέλεις πρώτα μελέτη,εφαρμοργή,δοκιμή μέχρι την τελική φάση.
Οχι μόνον θα ξοδέψεις λεφτά αλλά θα έχεις κάνει το αυτοκίνητό σου πειραματόζωο χωρίς καμία εγγύηση.
Ο λαός λέει κάλιο 5 και στο χέρι παρά 120 και το μοτέρ...σώβρακο bhe
Τα πραγματικά εκτός δρόμου αυτοκίνητα πρέπει να είναι πρώτα απ' όλα αξιόπιστα...εδώ έχουμε ένα θέμα.
Το εξάρτημα Rotrex μπορεί να είναι καλό αλλά απο μόνο του δεν λέει τίποτα.
Οταν ο μάστορας σας λέει ότι είναι κάτι εύκολο να του πείτε define "εύκολο"...όλα εύκολα είναι μόνο στο ταβάνι είναι δύσκολο να περπατάς ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 11:01 »
.... νόμιζα οτι το δικό μου είχε πρόβλημα και με το που έβλεπε ανηφόρα δεν πήγαινε βήμα!....
Τα άλλα πάνε δηλαδή ? Μήπως έχεις πράγματι πρόβλημα ?

....Τώρα πλέον βλέπω οτι κολλάω σε σημεία (παχιά λάσπη και χιόνι) πολύ πιο εύκολα απο οτι ένα δυνατότερο αμάξι!....
Λογικό ακούγεται

Και πώς να μην κολλάω όταν την στιγμή που του βάζεις την δευτέρη και πάει να ξεκολλήσει, μένει απο δύναμη και είναι έτοιμο να σβήσει.
Βάλε πρώτη

Δεν είναι τυχαίο που όλοι προσπαθούν να βρούν διάφορες βεκτιώσεις για τον κινητήρα!
Ξέρουν γιατί ? Δεν έχω βρει ακόμα εμπόδιο που να μην έχω δύναμη να περάσω.... Οι προσπεράσεις στην ενθική είναι άλλο θέμα

Αν δεν κάνω λάθος και εσύ κάτι εχεις κάνει!!
Εξήγησα

....Όμως τα άλογα είναι απαραίτητα!...
Δεν με πείθεις.... Ροπή χρειαζόμαστε... όχι άλογα

...Για να πας σε μια εκδρομή πρέπει να διανύσεις τα διπλάσια τουλάχιστον χιλιόμετρα από οτι θα κάνεις offroad!
Οπότε δεν νομίζω οτι αντέχεται να είσαι συνέχεια τετάρτη πέμπτη....
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας

Για αυτό και η μόνη λύση είναι είτε αλλαγή μοτέρ είτε κομπρέσορας....τουλάχιστον για μένα!!
Η επιλογή δική σου.... και τα λεφτά σου...


Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 12:00 »
Ακριβώς έχω κάνει την επιλογή μου Χάρη και είμαι συνηδητοποιημένος, οπότε δεν μπορώ να πειστώ οτι το αυτοκίνητο έχει δύναμη και ροπή και όπως θέλεις πέστο.
Με εξατμίσεις και χταπόδια ελάχιστα είναι αυτά που καταφέρνεις!
Επίσης οσο αναφορά αυτό που είπα για ην δευτέρα νομίζω οτι όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με το offroad έχουν καταλάβει οτι σε πολλές περιπτώσεις το αυτοκίνητο πρέπει να έχει μεγαλύτερη σχέση για να ξεκολλήσει. Απορώ πώς δεν το έχεις παρατηρήσειΧάρη και μου λές "βάλε πρώτη"
Τέλος πάντων μπορεί και να μην γίνομαι κατανοητός επειδή τα γράφω και λίγο μπερδεμένα!
Αν τα συζητούσαμε κανονικά σίγουρο θα είχατε καταλάβει τι εννοώ. lol
Το θέμα δεν είναι παιδιά να με πείσετε οτι jimnaki έχει ικανοποιητική ροπή, αλλά να μου πείτε τις γνώμες σας σχετικά με τον κομπρέσορα και την αλλαγή μοτέρ!
Οποιος βέβαια γνωρίζει κάποια πταγματάκια ή έχει κάνει τέτοιες μετατροπές!
Μιχάλη σε ευχαριστώ για αυτά που μου έιπες, λίγο πολύ το σκέφτομαι και εγώ αυτό περι αξιοπιστίας. Βέβαια ο μηχανικός είναι πολύ καλός και έμπιστος, έχει μεγάλη εμπερία και θέλω να πιστεύω οτι ξέρει τι να κάνει.
Δηλαδή πιστεύεις Μιχάλη οτι είναι πιο δύσκολο απο το κάνει τούρμπο? Ρωτάω γιατί αφού διάβασα διάφορα για τον rotrex κατάλαβα οτι δεν είναι κάτι τραγικό για έναν καλό μάστορα!
Πάντος ακόμα το σκέφτομαι. Εννοείται οτι πιστεύω πως η αλλαγή μοτέρ είναι πιο αξιόπιστη αλλά παράνομη!
Και κάτι τελευταίο (σας ζάλισα όλους bhe) για το μοτέρ του baleno 1800 έχετε ακούσει τίποτα?
Μπαίνει στο jimnaki?
Ευχαριστώ πολύ όλους σας!
Υ.Γ.: Τώρα που ξαναδιάβασα αυτά που έγραψα σκέφτικα οτι είναι πολύ εύκολο να παρεξηγηθώ!
Χάρη εννοείται οτι όλα αυτά που γράφω δεν περιέχουν καμία ειρωνία ούτε επιθετικότητα και σέβομαι όλες τις απόψεις! Ειδικά την δική σου μιάς και όποτε σου έχω ζητήσει βοήθεια μου την έχεις δώσει. (garmin)!!
Αλλά ότι και να μου πείτε το jimnaki μετά τις πρώτες μετατροπές γίνεται τάφος! Σε όλα τα άλλα είναι  >resp<

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 12:45 »
Το αν είναι δύσκολο ή όχι Γιάννη δεν μπορούμε να το κρίνουμε είτε για turbo είτε για compressor εφόσον χρειάζεται automotive engineer για να κάνει την μελέτη. Ο μηχ/κός όσο καλός και να είναι καθότι εμπειροτέχνης δεν μπορεί να προσφέρει πολλά. Ο τεχνίτης δεν κάνει την μελέτη αλλά υλοποιεί την εγκατάσταση πάντα υπο την επίβλεψη και τις εντολές του μηχανολόγου. Εγώ θα πρότεινα να μην προβείς στην παραπάνω αβέβαιη μετατροπή. Αλλο ο εφαρμοστής άλλο ο μηχανολόγος
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 12:49 »
Ναι έχεις δίκαιο, απλά δεν διευκρίνησα οτι αυτός έχει σπουδάσει δεν είναι απλός μάστορας. Είναι αρχιμηχανικός της audi και ασχολείται μόνο με σοβαρές δουλιές εκέι. Έχει το προσωπικό του!
Αυτό ενοούσα οτι είναι καλός!
Διότι και εγώ ξέρω πολλούς καλούς μαστόρους οι οποίοι βασίζονται στην εμπειρία!
Έχεις δίκαιο!
Απλά αυτός ήθελε να μάθει τι ακριβώς περιέχει το κιτ της rotrex!

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 14:26 »
άποψη μου είναι να μην κάνεις τίποτα από τα 2

1) είναι παράνομο και μπορεί να μπλέξεις με την ασφαλιστική σου και να μην σε καλύπτει  τα αλλά ξεπερνιούνται  με τον ελλαδισταν τρόπο.
2) ακόμα και εάν παιτύχει η μετατροπή και έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα
    υπονομεύεις σοβαρά την αξιοπιστία του κινητήρα  και εάν σπάσει δεν θα σπάσει στην εθνική αλλά πάνω στα ζόρια μιας εκδρομής πέρα από το     κόστος θα έχεις χαλάσει και μια εκδρομή


πιστεύω πως καλύτερα να το συνηθίσεις η άλλαξε αυτοκίνητο εάν δεν μπορείς να το συνηθίσεις
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 14:38 »
Να έχω πρόβλημα με την ασφαλιστική???
Απο που και ως που?
Το πρόβλημα θα το έχω με τον arb σίγουρα! lol lol
Βασικά οι διαστάσεις το αυτοκινήτου μου αρέσουν. Ετσι όπως το έχω βελτιώσει μου αρέσει πολύ και είναι πολύ καλό σε extreme καταστάσεις. Δεν είναι καθόλου καλό για περιηγητικές εκδρομές και πολύ χαλαρά πράγματα (σου σπάει τα νεύρα)!!
Το μόνο που θέλω είναι ροπή!
Απο την άλλη σκέφτομαι πολύ σοβαρά και την αλλαγή του κινητήρα, σαν μια πιο αξιόπιστη μετατροπή και απο οτι αρχίζω να καταλαβαίνω και πιο οικονομική!
J-land οταν κάνεις την αρχή και πάρεις ένα αυτοκίνητο και αρχίσεις και το βελτιώνεις δύσκολα τελικά πέρνεις την απόφαση να το δώσεις και να πάρεις ένα άλλο, όχι για τα λεφτά αλλα γιατί λες οτι εδώ που έχω φτάσει θα κάνω και αυτό και θα γίνει λίγο καλύτερο.
Γιατί το έχω σκεφτεί και για wrangler και για defender, αλλά θα δώσω πόσα λεφτά και είναι 100% σίγουρο οτι δεν θα είμαι ικανοποιημένος, όχι απο πλευράς δύναμης αλλά σε όλα α άλλα!
¶ρα και πάλι θα θέλει αναρτήσεις, λάστιχα, μπλοκε, εργάτες, snorkel, και ούτο καθεξης!!
Γι'αυτό μάλλον το jimnaki θα μείνει, και θα γίνει πειραματόζωο και και σε μερικά χρόνια βλέπουμε!
Αλλά γενικά ι αυτό που μου αρέσει να κάνω θέλω μικρά σχετικά αυτοκίνητα και όχι μακρυά!

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 14:47 »
Παιδιά να ρωτήσω κάτι?
Εκτός από την αξιοπιστία του κινητήρα, με τα υπόλοιπα περιφερειακά τι γίνεται
σε τέτοιες περιπτώσεις?
Αντέχουν τα σασμάν, τα ημιαξόνια, οι μπιλιοφόροι τα διαφορικά κλπ κλπ σε τέτοιες βελτιώσεις?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2008, 14:57 από filippos_kos »


Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 15:31 »
Αντέχουν τα σασμάν, τα ημιαξόνια, οι μπιλιοφόροι τα διαφορικά κλπ κλπ σε τέτοιες βελτιώσεις?


 >h09 >h09 >h09 >laugh007< >laugh007< >laugh007< >h09 >h09 >laugh007< >laugh007< >laugh007< >h09

Αμα έχεις άξονες από Cruiser.....

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 15:36 »
Εγώ πιστεύω οτι ο πιο ευαίσθηο σημείο είναι τα ημιαξόνια. Πού ούτος ή άλλος έχουν ενα μικρό προβληματάκι απο 30" λάστιχα και πάνω, πόσο μάλλον οταν δίνεις γκάζι με τόσα άλογα!
Όλα τα άλλα με λίγη προσοχή δεν πιστεύω να έχουν σημαντικά προβλήματα. Δεν ξέρω κιόλας υποθέτω.
Ο μόνος που μπορεί να μας πει με σιγουριά και βασισμένος απο την δική του εμειρία και όχι απο αυτα που υποθέτουμε είναι κάποιος που το έχει τοποθετήσει όπως ο Nicksi.