Αποστολέας Θέμα: Κοντύματα!!!!  (Αναγνώστηκε 116656 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #150 στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 22:53 »
Το VVT ποσο εχει 1,3 περιπου το Hi και 2,6 το Low.

Αποσυνδεδεμένος ΜΟΓΛΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #151 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 00:04 »
βρε παιδια πανω κατω ξερω και εγω τις παραπανω λυσεις για βασεις... δεν μου απαντατε ομως... στην παραπανω βαση κουμπωνει το βοηθητικο απο το 410 ??? :)
κατ'αρχην δεν μπαινουν τα γραναζια του 416 στο 410.πας λοιπον για καβουκι 413 απο samurai.θελεις αλλες βασεις,καποιους αποστατες στις βασεις για να πατανε τα γραναζια ισια κι οχι υπο γωνια,πλακακια στους αξονες μεταδωσεις κλπ.αυτα χοντρικα
οσο για τα μπουσ ουοκερ ειναι απο wragler αλλα δε θα σου το πρωτεινω γιατι πρεπει να κοψεις το μισο φτερο,καλυτερα να βαλεις φυλο απο ερταλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2010, 00:13 από ΜΟΓΛΗΣ »
Α το πηγαινουμε στις 2 ροδες,μηπως θα εχει τη μιση καταναλωση?

www.braters.gr
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #152 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 17:42 »
βρε παιδια πανω κατω ξερω και εγω τις παραπανω λυσεις για βασεις... δεν μου απαντατε ομως... στην παραπανω βαση κουμπωνει το βοηθητικο απο το 410 ??? :)
κατ'αρχην δεν μπαινουν τα γραναζια του 416 στο 410.πας λοιπον για καβουκι 413 απο samurai.θελεις αλλες βασεις,καποιους αποστατες στις βασεις για να πατανε τα γραναζια ισια κι οχι υπο γωνια,πλακακια στους αξονες μεταδωσεις κλπ.αυτα χοντρικα
οσο για τα μπουσ ουοκερ ειναι απο wragler αλλα δε θα σου το πρωτεινω γιατι πρεπει να κοψεις το μισο φτερο,καλυτερα να βαλεις φυλο απο ερταλον.

οοοοπς σε επιασα αδιαβαστο. μπαινει 4.16 σε 410 καβουκι απλα θελει αλλο ενα γραναζι αλλαγμα  ;)

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #153 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 20:07 »
βρε παιδια πανω κατω ξερω και εγω τις παραπανω λυσεις για βασεις... δεν μου απαντατε ομως... στην παραπανω βαση κουμπωνει το βοηθητικο απο το 410 ??? :)

μπαινει....θα πρεπει να βγαλεις τα πλακακια απο το case του jimny και να τα βαλεις στο 410 για να κουμπωσουν οι κεντρικοι σου....τον μπρωστα κεντρικο θα πρεπει να τον κοψεις περιπου 7 ποντους....
αν θελεις να δουλευει και το κοντερ θα βαλεις ενα γραναζι στον πισω κεντρικο ( κοντα στο πλακακι του tcase) και με ενα λαμακι θα βαλεις το <ματι> να διαβαζει και να σου διχνει τα χιλιομετρα
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #154 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 20:50 »
ευχαριστω πολυ φιλε wolf...διαβαζω ομως οτι το 410 βγαινει με δυο γραναζωματα ενα νορμαλ και ενα ποιο κοντο... που θα ξερω ποιο ειναι ποιο ?? και κατι αλλο εγω το jimny me to palio moter 16v g13bb θελει πλακα για να ταιριαζει η χελωνα απο το vitara ?ειτε αυτο ειναι 8v ειτε 16v ?? αξιζει σαν μετατροπη το 16v poy ειναι ποιο δυνατο και ροπατο αλλα σε ποιο ψηλες στροφες ??

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #155 στις: Ιανουάριος 08, 2010, 23:15 »
Το ενα transfer του 410 εχει ενδειξη για λαμπακι , το αλλο οχι.
Αυτο που δεν εχει εναι πιο παλιο και πιο κοντο,με αμμελητεα ομως διαφορα.

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #156 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 01:06 »
ευχαριστω πολυ φιλε wolf...διαβαζω ομως οτι το 410 βγαινει με δυο γραναζωματα ενα νορμαλ και ενα ποιο κοντο... που θα ξερω ποιο ειναι ποιο ?? και κατι αλλο εγω το jimny me to palio moter 16v g13bb θελει πλακα για να ταιριαζει η χελωνα απο το vitara ?ειτε αυτο ειναι 8v ειτε 16v ?? αξιζει σαν μετατροπη το 16v poy ειναι ποιο δυνατο και ροπατο αλλα σε ποιο ψηλες στροφες ??


για το πρωτο την πηρες την απαντηση απο τον Κωστα....

Το ενα transfer του 410 εχει ενδειξη για λαμπακι , το αλλο οχι.
Αυτο που δεν εχει εναι πιο παλιο και πιο κοντο,με αμμελητεα ομως διαφορα.
για μενα βαλε πρωτα το tcase και μετα ΑΝ χρειστει ψαξου για μοτερ....βεβεα για μενα καλυτερο ειναι το 8v και ο λογος δεν ειναι οτι το ενα ειναι <ψιλοροπο> και το αλλο <χαμηλοροπο>....απλα εχει να κανει με το <ιστορικο> των ζημιων στο 16v.... ;)
για πλακα εφαρμογης κατα 90% δεν χρειαζεσαι.....το sami δεν χρειαζεται...1,5 ποντο <ξετρυπιμα> η μια βαση της μηχανης θελει και μπαινει.....νωμιζω οτι κατι τετοιο υσχιει και στο jimny...ΑΝ δεν κανω λαθος....το συγουρευω μεθαυριο και σου λεω...αλλα οπως σου ειπα γνωμη μου ειναι να βαλεις πρωτα το βοηθιτικο και μετα βλεπεις...
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #157 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 18:42 »
Μετα απο 3 χρονια χρησης το 5.14 της calmini ,αντικατασταθηκε με το 4.16 της ιδιας εταιριας...
οι πρωτες εντυπωσεις ως προς το θορυβο ειναι αρκετη μειωση του χαρακτηριστηκου "σφυριγματος" του 5.14 .
τα γρηγορα του 4,16 συνεργαζονται αψογα με τα 205\80\16 , αφου η κινηματικη αλυσιδα ειναι μολις 2% πιο κοντη απο την εργοστασιακη, και τα "αργα" μου φανηκαν αξιοπρεπη ,για κινηση σε ολα τα εδαφη , εκτος του rock crawling..

Αποσυνδεδεμένος pipis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 49
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #158 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 19:52 »
καλησπερα που το εφτιαξες το τουτου?

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #159 στις: Απρίλιος 06, 2010, 17:11 »
Παιδιά καλησπέρα!

 Πήρα τον Μιχάλη (Αμοργιανό) για να τον ρωτήσω περίπου κόστος για t-case SJ413 χωρίς μειωτήρα(θέλω να πάω βήμα-βήμα).Τιμή δεν μου είπε ο άνθρωπος αλλά μου άφησε να καταλάβω οτι έχει εκείνος δημιουργήσει για το δικό μας transfer "κάτι" το οποίο κονταίνει τις σχέσεις μας και είναι και πιο οικονομική λύση (μιλάω για μοντέλα προ VVT)...Αυτό το "κάτι" δεν μου το εξήγησε προς το παρόν,λέγοντας μου ο άνθρωπος οτι απο κοντά θα μου το εξηγήσει καλύτερα.Σωστό και σοφό...αλλά εμένα με τρώει...Ρωτώ λοιπόν αν κάποιος γνωρίζει γι'αυτο το "κάτι" για να είμαι και γώ πιο διαβασμένος. ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #160 στις: Απρίλιος 06, 2010, 22:35 »
Μετα απο 3 χρονια χρησης το 5.14 της calmini ,αντικατασταθηκε με το 4.16 της ιδιας εταιριας...
οι πρωτες εντυπωσεις ως προς το θορυβο ειναι αρκετη μειωση του χαρακτηριστηκου "σφυριγματος" του 5.14 .
τα γρηγορα του 4,16 συνεργαζονται αψογα με τα 205\80\16 , αφου η κινηματικη αλυσιδα ειναι μολις 2% πιο κοντη απο την εργοστασιακη, και τα "αργα" μου φανηκαν αξιοπρεπη ,για κινηση σε ολα τα εδαφη , εκτος του rock crawling..


kωστη το 5,14 ηταν σαν αποτελεσμα καλο μεν αναξιπιστο δε :-[ εδω το φορουσαμε 5 αμαξια τα 4 το εσπασαν στο site της calmini υπαρχει σε καποια κοματια που εουν αναπομοινη με το 6,5 που θεωρηται αναξιοπιστο τοθεωρω κορυφαιο διοτι εχεις στα αργα μια 1η και 2η πολυ αργη και μια 3η και 4η που θεριζουν σε ανηφορες που πρεπει να εχεις φορα δεν ξερω τη γνωμη σου για το 5,14 αλλα εγω δεν ημουν ευχαριστημενος τα 6,5 ειναι σκυλια
Αντικαταστατης του 5,14 ειναι τα 4,9 δεν το βγαζει η calmini αλλα η trail gear oπως και το 6,5 στα παρακατω site μπορουν να δουν μερικα χαραχτηριστηκα απο τους μειωτηρες του σαμ

http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/transfer-case.html
http://www.puresuzuki.com/drivetrain2.htm

http://www.trail-gear.com/samurai-transfer-case-gears
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #161 στις: Απρίλιος 06, 2010, 22:49 »
ενα βιντεο πριν 4 χρονια πισω οταν πρωτο εβαλα τα 6,5 το αμαξι ξεκιναει με 2η low kai meta 3η low
http://www.youtube.com/watch?v=8CMpfyKxykg
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #162 στις: Απρίλιος 07, 2010, 18:35 »
Παιδιά καλησπέρα!

 Πήρα τον Μιχάλη (Αμοργιανό) για να τον ρωτήσω περίπου κόστος για t-case SJ413 χωρίς μειωτήρα(θέλω να πάω βήμα-βήμα).Τιμή δεν μου είπε ο άνθρωπος αλλά μου άφησε να καταλάβω οτι έχει εκείνος δημιουργήσει για το δικό μας transfer "κάτι" το οποίο κονταίνει τις σχέσεις μας και είναι και πιο οικονομική λύση (μιλάω για μοντέλα προ VVT)...Αυτό το "κάτι" δεν μου το εξήγησε προς το παρόν,λέγοντας μου ο άνθρωπος οτι απο κοντά θα μου το εξηγήσει καλύτερα.Σωστό και σοφό...αλλά εμένα με τρώει...Ρωτώ λοιπόν αν κάποιος γνωρίζει γι'αυτο το "κάτι" για να είμαι και γώ πιο διαβασμένος. ;)

 Tελικά μάλλον δεν γνωρίζει κανείς... ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #163 στις: Απρίλιος 07, 2010, 19:09 »
Μετα απο 3 χρονια χρησης το 5.14 της calmini ,αντικατασταθηκε με το 4.16 της ιδιας εταιριας...
οι πρωτες εντυπωσεις ως προς το θορυβο ειναι αρκετη μειωση του χαρακτηριστηκου "σφυριγματος" του 5.14 .
τα γρηγορα του 4,16 συνεργαζονται αψογα με τα 205\80\16 , αφου η κινηματικη αλυσιδα ειναι μολις 2% πιο κοντη απο την εργοστασιακη, και τα "αργα" μου φανηκαν αξιοπρεπη ,για κινηση σε ολα τα εδαφη , εκτος του rock crawling..


kωστη το 5,14 ηταν σαν αποτελεσμα καλο μεν αναξιπιστο δε :-[ εδω το φορουσαμε 5 αμαξια τα 4 το εσπασαν στο site της calmini υπαρχει σε καποια κοματια που εουν αναπομοινη με το 6,5 που θεωρηται αναξιοπιστο τοθεωρω κορυφαιο διοτι εχεις στα αργα μια 1η και 2η πολυ αργη και μια 3η και 4η που θεριζουν σε ανηφορες που πρεπει να εχεις φορα δεν ξερω τη γνωμη σου για το 5,14 αλλα εγω δεν ημουν ευχαριστημενος τα 6,5 ειναι σκυλια
Αντικαταστατης του 5,14 ειναι τα 4,9 δεν το βγαζει η calmini αλλα η trail gear oπως και το 6,5 στα παρακατω site μπορουν να δουν μερικα χαραχτηριστηκα απο τους μειωτηρες του σαμ

http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/transfer-case.html
http://www.puresuzuki.com/drivetrain2.htm

http://www.trail-gear.com/samurai-transfer-case-gears
Λευτερη μου δεν ειχα κανενα προβλημα με το 5,14 σε θεμα αξιοπιστιας,αν και εχω ακουσει αλλους που ειχαν..ο λογος που το αλλαξα ηταν για να παω σε μακρυτερο βημα..στο 4,16,το οποιο αλλαξα και αυτο με το εργοστασιακο tranfer μια και δεν μου χρειαζεται πια.
Οπως και να εχει δεν ξαναβαζω transfer απο  samy με τιποτα.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #164 στις: Απρίλιος 07, 2010, 21:29 »
Kωστη δεν ξανατρεχεις σε αγωνες υποθετω ::) ::)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft