Αποστολέας Θέμα: Κοντύματα!!!!  (Αναγνώστηκε 116608 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 10:23 »
Τελικά εύκολο είναι ρε παιδιά!!!!
http://www.trail-gear.com/tech/zuk65gears/index.html

106 βήματα και κοντύναμε 0_21                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                      σου αναλυει πως θα περασεις τον 6,5 μειωτηρα μες το βοηθητικο στον 6,5 αλλαζεις και το μεγαλο γραναζι ενω στις μικροτερες μειωσεις αλλαζεις μονο τα 3 εκτος το μεγαλο αυτο φοραω στο δικο μου
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 02, 2008, 19:45 »
Αγαπητοί φίλοι
στο transfer υπάρχει μια μετάδοση κίνησης με αλυσίδα.

Γνωρίζει κανείς τον αριθμό δοντιών των δύο γραναζιών (1&3 στο σχέδιο)?
Η που θα μπορούσα να τα βρώ?
Η κανένα transfer για πέταμα?

Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 14:02 »
Αγαπητοί φίλοι
στο transfer υπάρχει μια μετάδοση κίνησης με αλυσίδα.

Γνωρίζει κανείς τον αριθμό δοντιών των δύο γραναζιών (1&3 στο σχέδιο)?
Η που θα μπορούσα να τα βρώ?
Η κανένα transfer για πέταμα?

Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.


Σπύρο φοράμε το ίδιο transfer ???
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 14:53 »
Ναι, το ίδιο φοράει και το μη VVT και το VVT.
Η διαφορά είναι στο λόγο μετάδοσης.
Θεωρώ ότι το VVT έχει ίδιο αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια, άρα λόγο μετάδοσης 1.
Το μη VVT έχει διαφορετικό αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια (η φωτό είναι απο το manual του παλιού) και ο λόγος μετάδοσης πρεπει να είναι 1:1,32.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 16:07 »
Ναι, το ίδιο φοράει και το μη VVT και το VVT.
Η διαφορά είναι στο λόγο μετάδοσης.
Θεωρώ ότι το VVT έχει ίδιο αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια, άρα λόγο μετάδοσης 1.
Το μη VVT έχει διαφορετικό αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια (η φωτό είναι απο το manual του παλιού) και ο λόγος μετάδοσης πρεπει να είναι 1:1,32.

Τελος του μήνα... μπορώ να σου δώσω το δικο μου, για ανοιγμα και πειραματισμό... αρκει να μου το κλεισεις πάλι μετά το πέρας των εργασιών..  lol lol lol
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #50 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 20:15 »

Χρήστο δες εδώ μερικούς υπολογισμούς που έχω κάνει,
1.για παλιό JIMNY μαμά,
2.με λάστιχα 215/75/15 και
3.με μείωση 20% στα μακριά και 100% στα κοντά.

Μερικά νούμερα είναι θεωρητικά!
Αν δεις όμως, καποια νούμερα συμπίπτουν απόλυτα με αυτά που μου είχες στείλει.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #51 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 20:43 »
Σπύρος  >egrapses< >plaka/ cool
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 04, 2008, 19:51 »
Ναι, το ίδιο φοράει και το μη VVT και το VVT.
Η διαφορά είναι στο λόγο μετάδοσης.
Θεωρώ ότι το VVT έχει ίδιο αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια, άρα λόγο μετάδοσης 1.
Το μη VVT έχει διαφορετικό αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια (η φωτό είναι απο το manual του παλιού) και ο λόγος μετάδοσης πρεπει να είναι 1:1,32.

Τελος του μήνα... μπορώ να σου δώσω το δικο μου, για ανοιγμα και πειραματισμό... αρκει να μου το κλεισεις πάλι μετά το πέρας των εργασιών..  lol lol lol
Ευχαριστώ Χρήστο >best
Κανένας συνάδελφος με transfer VVT αλλαγμένο/σπασμένο/διαλυμένο???

Αποσυνδεδεμένος off_road pet

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 05, 2008, 00:30 »
ανταλασω το δικο μου με μπλοκε διαφορικο
Προσφέρομαι για λασπόλουτρο

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 05, 2008, 19:46 »
 εχω ενα transfer μαμα απο 99 αρι οποιος θε του το στελνω μαζι και τις βασεις  :)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 05, 2008, 21:43 »
Το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω

 _0491>

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 11:16 »
Στα πινακάκια αυτά έχω καταγράψει τι γίνεται αν βάλουμε Τ-case απο SJ413 σε VVT και σε παλιό JIMNY.



Θεωρώ ότι δεν είναι σπουδαία μετατροπή διότι:
Στο VVT κονταίνουν υπερβολικά τα μακριά
Στο παλιό κονταίνουν όλα πολύ λίγο/αξίζει τον κόπο?

Ευπρόσδεκτες τυχόν παρατηρήσεις/διορθώσεις :)

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 15:30 »
Σπυρο , το τρανσφερ του vvt ειναι πιο κοντο απο του παλιου ;

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 16:07 »
Θωμά, το transfer του παλιού είναι πιό κοντό, 32% στα μακριά και 7% στα κοντά.
Μην μπερδευόμαστε όμως! Η συνολική μείωση (total crawl ratio) είναι το γινόμενο
Σχέση κιβωτίου*σχεση transfer*σχέση διαφορικού.
Ολες οι διαφορές παλιού -VVT είναι:



Μεγάλη ομοιότητα των δύο στα μακριά, υπεροχή του VVT στα κοντά

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 16:15 »
Βρε όρεξη που την έχω σήμερα!!
Να και γράφημα!!
       Total crawl ratio VVT vs OLD JIMNY

Σχεδόν ταυτίζονται τα μακριά, κοντύτερα τα κοντά του VVT