Τα BF Goodrich 215/75/15 μαζί με τις νέες ζάντες αλουμινίου 15x7 μπήκαν στο Jimny!
Στις μερικές εκατοντάδες μέτρα που έκανα μέχρι το σπίτι και αφού φούσκωσα τα ελαστικά στη
σωστή πίεση (η οποία παρεμπιπτόντως δεν είναι πλέον 23 εμπρός & 26 πίσω, αλλά λιγότερο), ένιωσα ότι το αυτοκίνητο όντως έχει "κόψει" αισθητά. Το πόσο ενοχλητικό είναι αυτό για μένα θα σας το μεταφέρω στη πορεία, αλλά η δευτέρα μου ένιωσα ότι έγινε λίγο πιο ανεπαρκής και η πρώτη μάκρυνε τόσο ώστε να θέλει πιο πολύ πατινάρισμα ο συμπλέκτης στην εκκίνηση. Αυτό που με ενδιαφέρει να δω είναι η συμπεριφορά σε ανηφορική πορεία, όπου η 2α ήταν ούτως ή άλλως ψιλοανεπαρκής για τα κυβικά μας. Πιθανόν να μην είναι αρκετή ούτε οριακά πλέον για να μας "τραβήξει" σε χωμάτινες ανηφόρες και να πρέπει να κάνω κατάχρηση της 1ης με ότι αυτό σημαίνει σε επίπεδο κατανάλωσης. Αυτό βέβαια θα φανεί στη πορεία.
Στο στρίψιμο σε στεγνή άσφαλτο, με το λάστιχο βέβαια να είναι ολοκαίνουριο, μου άρεσαν πάρα πολύ και ένιωσα ότι γραπώνουν καλύτερα από τα Yokohama Geolandar AT+II που είχα πριν, τα οποία βέβαια τα είχαν τα χρονάκια και τη ταλαιπωρία τους, χωρίς όμως να έχουν φθαρεί εντελώς (έχουν ακόμα 1-2 χρόνια ζωή). Πιθανόν το πρώτο τέστ τους σε πραγματικές εκτός δρόμου συνθήκες να γίνει τη Κυριακή οπότε θα επανέλθω τότε με περισσότερες εντυπώσεις για τα ελαστικά.
Αυτό όμως που πιστεύω ότι είναι αδιαμφισβήτητο είναι το ότι το αυτοκίνητο πλέον, με τα λάστιχα, τις ζάντες και το ψήλωμα +4cm, έχει
τ00bανιάσει απίστευτα!
Δείτε και μερικές φωτογραφίες που πρόλαβα και τράβηξα πριν λίγο που τα τοποθέτησα. (Στην πρώτη το αυτοκίνητο το είχαμε "κρεμάσει" για να δούμε αν βρίσκει πουθενά το ζαντολάστιχο. Δεν είναι η θέση ηρεμίας του αυτή).