Αποστολέας Θέμα: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???  (Αναγνώστηκε 3093 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thestavros007

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 32
Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« στις: Οκτώβριος 03, 2008, 21:05 »
Το ξερω οτι παρομοια θέματα εχουν συζητηθει επανηλημενα αλλα εχω ακομα μερικες αποριες. Πρωτα απ' ολα πρεπει να πω  πως παρολο που ειναι η πρωτη φορα που γραφω παρακολουθω το forum εδω και πολυ καιρο και ειμαι κατοχος ενος jimny εδω και 8 χρονια! το αυτοκινητο μεχρι στιγμης δεν εχει καμμια μετατροπη (εκτος απο dueler a/t) κ αυτο γιατι το χρησιμοποιουσαν πολλα διαφορετικα ατομα. Εφτασε λοιπον η στιγμη μετα απο σχεδον 150.000 km να γινουν οι απαραιτητες (να δουμε αν θα τελειωσουν κ ποτε) μετατροπες.
1) Διαβαζω απο πολλους πως η καλυτερη επιλογη για καποιον που δε θελει να προβει σε μεγαλες μετατροπες (οχι ακομα δλδ...) αλλα και να διατηρησει τη χρηστικοτητα του αυτοκινήτου του ειναι το κιτ της ΟΜΕ (ειναι το μοναδικο εξαλλου φτιαγμενο για jimny χωρις αυτο να σημαινει κατι απαραιτητα).
2) Διαβαζοντας (πολυ διαβασμα....  :D) ομως σημερα το θεμα "Σωστό ψήλωμα" σκεφτικα και τη λυση που προτεινεται σαν η πιο ολοκληρωμενη. Σιγουρα η μετατροπη ειναι πιο εκτεταμενη και εχει πολυ (πολυ ομως) υψηλοτερο κοστος και δεν ειμαι σιγουρος αμα αξιζει (πρ. αποψη) γιατι τελικα η μεγιστη διασταση ελαστικων που θα χρησιμοποιουνται ειναι 195R15 η παρομοιας διαμετρου (εξαλλου για μεγαλυτερη χρειαζεται transfer) και η αναρτηση αν και ειναι περιπου +8 εκ. προσφερει παρομοια αρθρωση με μια MAD+OME (+6cm) ή ισως και μιας απλης ΟΜΕ παντα φυσικα με αποσυνδεδεμενη τη μπροστα αντιστρεπτικη. Αναρωτιεμαι λοιπον γιατι να δωσει καποιος πολλες φορες περισσοτερα λεφτα και να εχει τελικα ενα jimny με παρομοια ανεση, ψηλοτερο κεντρο βαρους, παρομοιες διαδρομες (αμα διαφωνει καποιος δεν υπαρχει προβλημα αρκει να παρουσιασει στοιχεια-διαδρομες,κλισεις κτλ- ), να αλλαξει ενα σωρο πραματα και πιθανως να εχει και χειροτερη αξιοπιστια λογω της μεγαλυτερης εκτασης των μετατροπων?
3) metalaxe εξακολουθεις να προτεινεις τα ΟΜΕ αλλα δε μας ειπες για τα fox τα αμορτισερ (αληθεια, ποια ειναι? με ποσο travel δλδ?)
4) γιατι να μην επιλεξει καποιος το "κιτ" του Βελγου? εστω και με τα ελατηρια της Calmini gia vitara? (τελικα ποια ελατηρια ειναι καλυτερα? μηπως dg εμπρος κ calmini πισω?)
5) ισχυει τελικα οτι το body lift ειναι μονο για εκτος δρομου χρηση και ειναι επικινδυνο για καποιον που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του καθημερινα? (υπαρχει και ενα ακριβοτερο στο e-bay με τακους απο αλουμινιο, παλι ειναι επικινδυνο???)

Αξιζει να αναφερω πως δεν εχω προβλημα να δωσω καποια χρηματα παραπανω για την αναρτηση (κατα την αποψη μου ο σημαντικοτερος τομεας) αλλα πιστευω πως πρεπει να υπαρχει και καποιος λογος!

Φιλικα παντα ολα τα παραπανω και αν καπου φανει επιθετικο το υφος μου δεν ηταν εσκεμενο  ;)

Αποσυνδεδεμένος thestavros007

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 32
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 21:32 »
Εφτιαξα και αυτο εδω. Δεν ειναι και πολυ σχετικο αλλα βοηθαει οταν ψαχνει κανεις την καλυτερη λυση


Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 23:02 »
Το ξερω οτι παρομοια θέματα εχουν συζητηθει επανηλημενα αλλα εχω ακομα μερικες αποριες. Πρωτα απ' ολα πρεπει να πω  πως παρολο που ειναι η πρωτη φορα που γραφω παρακολουθω το forum εδω και πολυ καιρο και ειμαι κατοχος ενος jimny εδω και 8 χρονια! το αυτοκινητο μεχρι στιγμης δεν εχει καμμια μετατροπη (εκτος απο dueler a/t) κ αυτο γιατι το χρησιμοποιουσαν πολλα διαφορετικα ατομα. Εφτασε λοιπον η στιγμη μετα απο σχεδον 150.000 km να γινουν οι απαραιτητες (να δουμε αν θα τελειωσουν κ ποτε) μετατροπες.
1) Διαβαζω απο πολλους πως η καλυτερη επιλογη για καποιον που δε θελει να προβει σε μεγαλες μετατροπες (οχι ακομα δλδ...) αλλα και να διατηρησει τη χρηστικοτητα του αυτοκινήτου του ειναι το κιτ της ΟΜΕ (ειναι το μοναδικο εξαλλου φτιαγμενο για jimny χωρις αυτο να σημαινει κατι απαραιτητα).
2) Διαβαζοντας (πολυ διαβασμα....  :D) ομως σημερα το θεμα "Σωστό ψήλωμα" σκεφτικα και τη λυση που προτεινεται σαν η πιο ολοκληρωμενη. Σιγουρα η μετατροπη ειναι πιο εκτεταμενη και εχει πολυ (πολυ ομως) υψηλοτερο κοστος και δεν ειμαι σιγουρος αμα αξιζει (πρ. αποψη) γιατι τελικα η μεγιστη διασταση ελαστικων που θα χρησιμοποιουνται ειναι 195R15 η παρομοιας διαμετρου (εξαλλου για μεγαλυτερη χρειαζεται transfer) και η αναρτηση αν και ειναι περιπου +8 εκ. προσφερει παρομοια αρθρωση με μια MAD+OME (+6cm) ή ισως και μιας απλης ΟΜΕ παντα φυσικα με αποσυνδεδεμενη τη μπροστα αντιστρεπτικη. Αναρωτιεμαι λοιπον γιατι να δωσει καποιος πολλες φορες περισσοτερα λεφτα και να εχει τελικα ενα jimny με παρομοια ανεση, ψηλοτερο κεντρο βαρους, παρομοιες διαδρομες (αμα διαφωνει καποιος δεν υπαρχει προβλημα αρκει να παρουσιασει στοιχεια-διαδρομες,κλισεις κτλ- ), να αλλαξει ενα σωρο πραματα και πιθανως να εχει και χειροτερη αξιοπιστια λογω της μεγαλυτερης εκτασης των μετατροπων?
3) metalaxe εξακολουθεις να προτεινεις τα ΟΜΕ αλλα δε μας ειπες για τα fox τα αμορτισερ (αληθεια, ποια ειναι? με ποσο travel δλδ?)
4) γιατι να μην επιλεξει καποιος το "κιτ" του Βελγου? εστω και με τα ελατηρια της Calmini gia vitara? (τελικα ποια ελατηρια ειναι καλυτερα? μηπως dg εμπρος κ calmini πισω?)
5) ισχυει τελικα οτι το body lift ειναι μονο για εκτος δρομου χρηση και ειναι επικινδυνο για καποιον που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του καθημερινα? (υπαρχει και ενα ακριβοτερο στο e-bay με τακους απο αλουμινιο, παλι ειναι επικινδυνο???)

Αξιζει να αναφερω πως δεν εχω προβλημα να δωσω καποια χρηματα παραπανω για την αναρτηση (κατα την αποψη μου ο σημαντικοτερος τομεας) αλλα πιστευω πως πρεπει να υπαρχει και καποιος λογος!

Φιλικα παντα ολα τα παραπανω και αν καπου φανει επιθετικο το υφος μου δεν ηταν εσκεμενο  ;)
φιλε μου μονο hotbits αμορτισερ και ελατηρια τα πληρωνεις μια φορα και τα εχεις μια ζωη.... και εχεις αλλο τζιπ εκτος ..εντος δρομου ???
off-road team

Αποσυνδεδεμένος thestavros007

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 32
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 00:57 »
Για τι lift μιλαμε? Καπου ειχα διαβασει 7εκ. Δεν χρειαζεται και παναρ/μπρατσα/σωληνακια κ ολα τα γνωστα ομως? κ ενταξει το κρατημα αλλα απο διαδρομες κ γενικα συμπεριφορα εκτος τι γινεται? Μιλας σαν κατοχος η απο οσα εχεις ακουσει? Αν την εχεις, τι διαφορες παρατηρησες σε σχεση με stock? αξιζει?

Γιατι στο site της xtreme λεει 4cm?
Τα αμορτισερ ειναι τα ιδια με αυτα π έχει ο nicksi? (που ειναι +10cm)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2008, 01:18 από thestavros007 »

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 09:32 »
Εκτός και αν δεν το είδα, δεν μας είπες τι χρήση θα κάνεις στο αυτοκίνητο. πχ 90% άσφαλτο και 10% χώμα?

Στη δική μου περίπτωση που είναι δεύτερο αυτοκίνητο, η χρήση είναι 5% άσφαλτο (για να πάω στο χώμα), 55% χώμα και 40% extreme καταστάσεις.....

Ολα καλά αυτά που λες, αλλά πες μας τι θες να κάνεις....

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 11:55 »
η καλυτερη μετατροπη ειναι αυτην που σου αρεσει εσενα....και οχι σε 5 αλλους...
δικο σου το αμαξι...δικα σου τα λεφτα...εσυ θα δουλευεις το αμαξι και οχι κανενας αλλος...
απλα διαβαζεις ολες τις μετατροπες βγαζεις συμπερασμα και επιλεγεις....

οτι ομως και να διαλεξεις εγω θα σου ελεγα να πας στις <ετοιμες> απο εμπωρους...
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 14:28 »
η καλυτερη μετατροπη ειναι αυτην που σου αρεσει εσενα....και οχι σε 5 αλλους...
δικο σου το αμαξι...δικα σου τα λεφτα...εσυ θα δουλευεις το αμαξι και οχι κανενας αλλος...
απλα διαβαζεις ολες τις μετατροπες βγαζεις συμπερασμα και επιλεγεις....
+1000
metalaxe εξακολουθεις να προτεινεις τα ΟΜΕ αλλα δε μας ειπες για τα fox τα αμορτισερ (αληθεια, ποια ειναι? με ποσο travel δλδ?)
Ήθελα να ΄ξερα που το έμαθες για τα Fox... :D :D :D :D
Είναι τα 980-99-023-A (12.30" - 18.80") 6,5" μπροστά και τα 980-99-025-A (16.10" - 26.10") 10" πίσω και τα δύο 2.0 SERIES EMULSION (.625 diameter shaft).
Ο λόγος που εξακολουθώ να προτείνω τα MAD+OME είναι ότι με τα Fox α) χρειάζεται να κάνεις κι άλλες "πατέντες" και β) δεν τα φέρνει κανείς, άρα δεν τα "υποστηρίζει" κανείς, οπότε δεν είναι "εύκολη" λύση. Πάντως από πλευράς ποιότητας και αξιοπιστίας είναι κορυφαία, συν του ότι είναι πλήρως επισκευάσιμα και ρυθμιζόμενα (rebound, compression) και έχουν εξωτερική βαλβίδα πλήρωσης αζώτου.

Όσο αφορά ώρα τα άλλα ερωτήματά σου, το 4x4 όπως θα έχεις καταλάβει είναι παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, άλλος το αφήνει όπως είναι, άλλος είναι ευχαριστημένος με μια απλή (η οποία δε σημαίνει ότι δεν είναι αξιόπιστη ή καλή κατ' ανάγκη) μετατροπή (π.χ. ΟΜΕ στην περίπτωσή μας) και άλλος το έχει για να το σκαλίζει συνέχεια με σκοπό την ευχαρίστησή του, όποια μπορεί να είναι αυτή για τον καθένα, γιατί έτσι γουστάρει στην τελική... ;D ;D ;D
¶ρα, δεν έχεις παρά να διαλέξεις σε ποιά κατηγορία ανήκεις και μετά να ξεκινήσεις το ψάξιμο, όπως λέει και ο Χάρης το παν εξαρτάται από το τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητό σου και πόσο βαθιά είσαι διατεθειμένος να βάλεις το χέρι στην τσέπη... ;) ;)
       
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 16:19 »
Μεταξύ μας τώρα...και τα ΟΜΕ καλά είναι αλλά όχι ότι η μετατροπή περιλαμβάνει το πλήρες ΚΙΤ. Μόνο αμορτισέρ και ελατήρια έχει. Θέλουμε πανάρ,παράλεντρα σινεμπλόκ μπροστά και προσθήκες στην αντιστρεπτική για να έχουμε την σωστή γεωμετρία. Απλά λέμε ότι το ΚΙΤ είναι "οικονομικό" γιατί η γεωμετρία "χάνει" λίγο και κακώς για μένα δεν μπαίνουμε στον κόπο να την διορθώσουμε.
Δεν είναι τι μας αρέσει, τι πάει στο στύλ μας και τι πάει στο μάτι...γιατί ετσι θα φουντάρουμε σίγουρα  bhe Η ερώτηση πρέπει να γίνει αλλιώς. Ποιό είναι το ΚΙΤ που διατηρεί την γεωμετρία και το αυτοκίνητο δεν κινδυνεύει?
Ρε παιδιά αυτό το μέτρημα με τους πόντους +5 όχι +4 όχι το δικό μου είναι +7 κ.τ.λ. δεν λέει απολύτως τίποτα.
Μπορεί να είναι +4 και να τουμπάρει και μπορεί να είναι +15 και να μην πάθει ποτέ τίποτα διότι τα πάντα θα είναι
υπολογισμένα :o
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 20:55 »
Σωστός ο Μιχάλης...τελικά η μόνη εταιρεία που ξέρω που δίνει πλήρες κιτ ανάρτησης (και όχι μόνο) χωρίς "παντρέματα" για το Jimny είναι καταρχήν η APIO και έπειτα η DGtuning η οποία έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά για το συγκεκριμένο όχημα. Από κει και πέρα θέλει πατέντες και παντρέματα, ψάξιμο, πειραματισμό, χρόνο και αρκετό (έως πολύ) χρήμα για να φτιάξεις κάτι στα μέτρα σου και όχι πάντα με εγγυημένο αποτέλεσμα...

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 05, 2008, 12:05 »
Σωστός ο Μιχάλης...τελικά η μόνη εταιρεία που ξέρω που δίνει πλήρες κιτ ανάρτησης (και όχι μόνο) χωρίς "παντρέματα" για το Jimny είναι καταρχήν η APIO και έπειτα η DGtuning η οποία έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά για το συγκεκριμένο όχημα. Από κει και πέρα θέλει πατέντες και παντρέματα, ψάξιμο, πειραματισμό, χρόνο και αρκετό (έως πολύ) χρήμα για να φτιάξεις κάτι στα μέτρα σου και όχι πάντα με εγγυημένο αποτέλεσμα...



+1000
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος thestavros007

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 32
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 06, 2008, 01:08 »
Η Ηοt Bits +4 χρησιμοποιει τα ελατηρια της ΟΜΕ? Δηλαδη αυτη που εχει στο xtreme4x4 (αν θεωρειται διαφημιση ας το σβησουν οι υπευθυνοι...)
πολλοι που βαζουν αμορτισερ Hot Bits με ελατηρια calmini +10 ποια χρησιμοποιουν?
τελικα calmini η dg δουλευουν καλυτερα??
Αξιζει να πω πως το αυτοκινητο θα χρησιμοποιειται καθημερινα αλλα και σε εκδρομες εως και ανωριμοτητες σε μερη χωρις ιχνος δρομου(ενταξει οχι και trophy...)
Καταλαβαινω πως η hot bits θα ειναι καλυερη απο την ΟΜΕ (+4 παντα) αλλα ειναι και 3 φορες ακριβοτερη σχεδον!!! ειναι οντως τοσο καλη? ειδικα τη στιγμη που τα αμορτισερ εχουν ιδιο μηκος και τα ελατηρια ειναι τα ιδια?
Με το βοδυ τι γινεται τελικα ????????????

Ευχαριστω ολους για τις αψογες παρατηρησεις τους!!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τελικά ποιά είναι η "καλυτερότερη λύση" ???
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 06, 2008, 08:55 »
Απ' όσο γνωρίζω η HotBits δίνει δικά της ελατήρια. Τα ελατήρια Calmini είναι μάλλον από Vitara αλλά απ' ότι έχω δει και ακούσει δεν είναι και τα καλύτερα ποιοτικά (κάθονται και στραβώνουν), τα αμορτισέρ της HotBits που χρησιμοποιούν με αυτά είναι προφανώς από άλλα αυτοκίνητα  με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Τα ελατήρια της DGtuning δεν τα έχω δοκιμάσει ούτε ξέρω τι λένε, από μαρτυρίες φίλων έχω ακούσει ότι είναι πολύ σκληρά πάντως (ο Μιχάλης θα μας πει περισσότερα που τα έχει).
Σαφώς ποιοτικά τα HotBits είναι καλύτερα από τα ΟΜΕ, γι' αυτό και η διαφορά τιμής είναι μεγάλη, μην μπερδεύεις το μέγεθος και τη διαδρομή με την ποιότητα.
Προσωπική μου γνώμη είναι το βόδι να το αποφύγεις όσο μπορείς, αυτά...

B.R.A.T. President
www.brat.gr