Αποστολέας Θέμα: Περί φουσκωτών...  (Αναγνώστηκε 3604 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Περί φουσκωτών...
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 14:26 »
¶σχετο τελείως, αλλά μου έχει μπει το μικρόβιο... Είμαι σε διαδικασία του "βγάζω δίπλωμα" και διαβάζω σε ανάλογα φόρα... Αλλά... είμαι άσχετος και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανένας που να ασχολείται με το θέμα... Μιας και είμαστε παρέα  ;) σας εμπιστεύομαι περισσότερο  j12 a105 a105
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος allleo

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 431
  • Όσο πιο ψηλά τόσο πιο καλά !!!! Χαλκιδικη
Απ: Περί φουσκωτών...
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 15:35 »
Νατος ο ψαρας,.εχω και εγω ενα φουσκωτο 4,30 με 15αρα που δεν θέλει δίπλωμα για ταχύπλοο, αλλά κάποια στιγμή πρέπει  να βγάλω και εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2008, 16:17 από allleo »

isos to kalitero SUV

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Περί φουσκωτών...
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 16:03 »
Ναι, μέσα στην ζάλη του διαβάσματος δεν εξήγησα καλα  bhe bhe Για δίπλωμα δίνω την άλλη βδομάδα.... για φουσκωτό έχω μπερδευτεί...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Περί φουσκωτών...
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 17:17 »
Eγώ έχω zodiac 3.40με μηχανή tohatsu 9.9 τετράχρονη....
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περί φουσκωτών...
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 12:33 »
τι εχεις στο μυαλο σου και τι λεει η τσεπη σου?