Αποστολέας Θέμα: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4  (Αναγνώστηκε 14304 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 20:01 »
@jpat, να προσεξεις σε εγκαρσια περασματα. Εφοσον το αυτοκινητο μπει στο περασμα ειδικα με τη μια απο τις δυο μπροστινες, μην πατησεις αποτομα φρενο. Η αναρτηση θα μπαλανζταρει ασχημα. Οσο αφορα για την ασφαλεια των αμορτισερ. Ναι θελει ροδελα... ή βιδα μακρυτερη με παξιμαδι στο τελειωμα. Εαν το ταλαιπωρεις αρκετα σε εκτος δρομου διαδρομες, μπορει απο τους κραδασμους να εχεις προβλημα. Παλια λεγανε και για loctite κολλα, αλλα προσωπικα, δεν τη συνιστω.

ΕΠΕΞ: ευθυγραμμιση εκανες?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2008, 20:03 από Γιώργος »
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 11:45 »
Προς Γιώργος:

Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Ευθυγράμμιση δεν έκανα αν και τη χρειάζεται το αυτοκίνητο. Είπα να περιμένω να κάνω μερικά χιλιόμετρα πρώτα, γύρω στα 500, να πάω να σφίξω και τις βίδες της ανάρτησης και μετά η ευθυγράμμιση. Τώρα τραβάει πολύ έντονα δεξιά, αν και γι' αυτό σίγουρα φταίνε και τα Yokohama Geolandar AT+II. Απλώς τώρα επιδεινώθηκε το πρόβλημα.
Να συμπληρώσω ότι πρόσφατα σε μια βραδυνή στο Ηράκλειο ήταν η πρώτη εκδρομή που δοκίμασα την ΟΜΕ στο χώμα, από την οποία έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος και απ' ότι είδα και στις φωτογραφίες του έτερου Γιάννη από τα Χανιά (Γιάννη συγχαρητήρια, καταπληκτικές οι φωτό), "κρεμάει" πολύ καλύτερα από πριν. Στη διαδρομή από Ρέθυμνο-Ηράκλειο και πίσω (~160-170 ασφάλτινα χλμ) το αυτοκίνητο δε με προβλημάτισε πουθενά, αλλά δε μου έδωσε και τη σιγουριά να το πατήσω όπως άλλες φορές. Μη φανταστείτε τραγικά πράγματα. Εκεί που έμπαινα στις στροφές με 90-110χλμ/ώρα, τώρα έστριβα με 80-100χλμ/ώρα. Στο χώμα τώρα, σε ΌΛΑ τα εμπόδια έμπαινα νοιώθοντας πολύ μεγαλύτερη σιγουριά λόγω του αυξημένου ύψους και δε φοβόμουν να δώσω γκάζι όπως παλιότερα. Σε 1-2 σημεία στη "Παιδική Χαρά" του Σταύρου, που περίμενα ότι θα βρω λόγω λίγο βιαστικών χειρισμών, το αυτοκίνητο πέρασε χωρίς να ακουστεί ούτε τσικ!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 11:51 »
Ευθ/ση κάνε άμμεσα!!!! Και εμένα μου είχαν πει ότι δεν χρειάζεται αλλά είναι απαραίτητη... Θα δεις οτί σε λίγο καιρό  με όσα έμπαινες θα μπαίνεις  ;)

Σου τα έχω πρίξει αλλά βάλε στο πρόγραμμα το αμορτισέρ τιμονιού...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 15:13 »
Ευθυγράμμιση χρειάζεται απαραίτητα όπως λέει και ο verse, αυτός που σου είπε ότι δε θέλει είναι !@#*^!!! ;D ;D ;D
Επίσης (αυτό ισχύει για όλα τα Jimny) και το αμορτισέρ τιμονιού είναι για μένα απαραίτητο, θα δεις μεγάλη διαφορά... ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 23:27 »
Συμπαθάτε με παιδιά αλλά το Jimny ΔΕΝ έχει ψαλίδια αλλά άκαμπτους άξονες. Οταν λοιπόν αλλάξουμε αμορτισέρ + ελατήρια δεν μπορούμε να το ευθυγραμμίσουμε διότι δεν γίνεται!
Η σύγκλιση & απόκλιση των τροχών είναι πάντα σταθερή (μπορούμε να την αλλάξουμε στον μπροστινό άξονα αλλά μόνο αν πειράξουμε την πίσω μπάρα τιμονιού μεταξύ των τροχών)
Ο πίσω άξονας έχει πάντα σταθερά άκρα.

Αν το ψηλώσουμε "ξεκεντράρονται" οι άξονες και πρέπει να τους επαναφέρουμε χρησιμοποιώντας μακρύτερες πανάρ. Αυτό όμως δεν λέγεται ευθυγράμμιση.Επίσης αλλάζει το κάστερ και θέλει παράκεντρα σινεμπλόκ ή άλλα μπράτσα εμπρός. Ούτε αυτό έχει σχέση με ευθυγράμμιση.

Αυτό που εννοούν ορισμένοι μάστορες...λανθασμένα βέβαια είναι η ευθυγράμμιση του τιμονιού που ΔΕΝ έχει σχέση με την ευθυγράμμιση των τροχών. Δηλ αν το ψηλώσουμε πρέπει να "μακρύνουμε" την διαγώνια μπροστινή μπάρα του τιμονιού. Λύνουμε τα παξιμάδια στα άκρα και ξεβιδώνουμε προσεκτικά τα ball joints μεχρι το τιμόνι να έρθει στο κέντρο του.

Είναι λογικό αν ξεκεντράρουν οι άξονες με το ψήλωμα το αυτοκίνητο να τραβάει δεξιά εφόσον χάλασε η γεωμετρία. Απλά οι μάστορες τα έχουν μπερδέψει με τα Vitara, Terios κ.τ.λ. που έχουν ψαλίδια μπροστά και σας λένε μ.....ς  :o
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 01:31 »
Καλησπέρα σας. Σήμερα αποφάσισα να κάνω το πρώτο βήμα για να βελτιώσω το αυτοκίνητο και παράγγειλα μετά από αρκετή σκέψη και διάβασμα την ανάρτηση της ΟΜΕ για 4 πόντους ψήλωμα στο Jimny μου.  roc2
Πιστεύω ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα κάνω και τη τοποθέτηση. j12 Από ότι διάβασα και σε άλλα θέματα, χρειάζεται κάποιο σφίξιμο μετά απο 500χλμ. Φαντάζομαι ότι εννοεί τις βίδες στήριξης των αμορτισέρ, ή μήπως κάτι άλλο? Γνωρίζετε περίπου πόσο κοστίζει η τοποθέτηση της ανάρτησης, και αν υπάρχει κάτι στο οποίο πρέπει να δώσω περισσότερη προσοχή?
Το αμέσως επόμενο βήμα είναι η τοποθέτηση χωμάτινων ελαστικών. Γνωρίζετε μήπως αν το Kumho KL-71 είναι διαθέσιμο σε διάσταση 215/75-15?
Αφού γίνει η τοποθέτηση θα σας μεταφέρω κι εγώ οσο μπορώ αντικειμενικότερα τις εντυπώσεις μου. :)
εγω θα σου προτηνα αμορτισερ και ελατηρια hot bits τα πληρωνης μια φορα και τα εχεις μια ζωη.εγω ξεκινησα ωπος εσυ μεχρι που τα δοκιμασα ολα αλλα τιποτα δεν συνδιαζε χωμα και ασφαλτο j12 j12
off-road team

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 13:55 »
Μιχάλη επί της ουσίας έχεις δίκιο, αλλά στην πράξη όταν ψηλώνουμε το αυτοκίνητο αφενός μικραίνει το ωφέλιμο μήκος της μπάρας του τιμονιού (άρα το τιμόνι αυτομάτως φεύγει από την οριζόντια θέση του), αφετέρου λόγω της μετατόπισης των αξόνων δεξιά/αριστερά χρειάζεται αλλαγή της σύγκλισης/απόκλισης για να επανέλθει το σύστημα διεύθυνσης στην "ευθεία πορεία". Ακόμα και με ρυθμιζόμενες πανάρ μπροστά/πίσω είναι πολύ δύσκολο να μην αλλάξει η γεωμετρία όσον αφορά την "ευθυβολία" των τροχών.
Προσωπικά δεν έχω κάνει ούτε μια αλλαγή σε ανάρτηση και να μη θέλει ευθυγράμμιση, πάντα βέβαια μιλάμε για "ευθυγράμμιση 4 τροχών".
     
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 17:56 »
Καλησπέρα σε όλους. Metalaxe τι ακριβώς είναι η "ευθυγράμμιση 4 τροχών" που αναφέρεις? Έχει κάποια διαφορετική διαδικασία, ή θέλει κάποιο διαφορετικό εξοπλισμό? Σορρυ, ίσως η ερώτηση να ακούγεται λίγο "χαζούλικη" αλλά δεν έχει χρειαστεί να ξαναασχοληθώ με το θέμα και δε ξέρω.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 19:48 »
Καλησπέρα σε όλους. Metalaxe τι ακριβώς είναι η "ευθυγράμμιση 4 τροχών" που αναφέρεις? Έχει κάποια διαφορετική διαδικασία, ή θέλει κάποιο διαφορετικό εξοπλισμό? Σορρυ, ίσως η ερώτηση να ακούγεται λίγο "χαζούλικη" αλλά δεν έχει χρειαστεί να ξαναασχοληθώ με το θέμα και δε ξέρω.
Δεν είναι τίποτα το ειδικό, απλά εννοώ ότι πρέπει να τοποθετηθούν τα όργανα και στους 4 τροχούς, είναι υπερβολικό το ξέρω, απλά κάποτε είχε πάρει κάτι το αυτί μου για τοποθέτηση μόνο στους μπροστινούς λόγω του άκαμπτου και της μη δυνατότητας ρύθμισης πίσω.... :) :) :)

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 21, 2008, 10:46 »
Συμπαθάτε με παιδιά αλλά το Jimny ΔΕΝ έχει ψαλίδια αλλά άκαμπτους άξονες. Οταν λοιπόν αλλάξουμε αμορτισέρ + ελατήρια δεν μπορούμε να το ευθυγραμμίσουμε διότι δεν γίνεται!
Η σύγκλιση & απόκλιση των τροχών είναι πάντα σταθερή (μπορούμε να την αλλάξουμε στον μπροστινό άξονα αλλά μόνο αν πειράξουμε την πίσω μπάρα τιμονιού μεταξύ των τροχών)
Ο πίσω άξονας έχει πάντα σταθερά άκρα.

Αν το ψηλώσουμε "ξεκεντράρονται" οι άξονες και πρέπει να τους επαναφέρουμε χρησιμοποιώντας μακρύτερες πανάρ. Αυτό όμως δεν λέγεται ευθυγράμμιση.Επίσης αλλάζει το κάστερ και θέλει παράκεντρα σινεμπλόκ ή άλλα μπράτσα εμπρός. Ούτε αυτό έχει σχέση με ευθυγράμμιση.

Αυτό που εννοούν ορισμένοι μάστορες...λανθασμένα βέβαια είναι η ευθυγράμμιση του τιμονιού που ΔΕΝ έχει σχέση με την ευθυγράμμιση των τροχών. Δηλ αν το ψηλώσουμε πρέπει να "μακρύνουμε" την διαγώνια μπροστινή μπάρα του τιμονιού. Λύνουμε τα παξιμάδια στα άκρα και ξεβιδώνουμε προσεκτικά τα ball joints μεχρι το τιμόνι να έρθει στο κέντρο του.

Είναι λογικό αν ξεκεντράρουν οι άξονες με το ψήλωμα το αυτοκίνητο να τραβάει δεξιά εφόσον χάλασε η γεωμετρία. Απλά οι μάστορες τα έχουν μπερδέψει με τα Vitara, Terios κ.τ.λ. που έχουν ψαλίδια μπροστά και σας λένε μ.....ς  :o


+1000
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος SamAir

  • Jimny
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 26, 2008, 17:09 »
καλησπερα παιδες και σορρυ που πεταγομαι σαν π....  (πυραυλος)
εγω εβαλα τις ΟΜΕ+4εκ. κομπλε πριν 6 μηνες και τωρα ειναι +2εκ. και πολυ λεω.
δυστυχος λογο πολυ δουλειας, απο την ωρα που της εβαλα πηγα μονο μια φορα εκτος (αχ αυτος ο Μερφι)
ειναι φυσιολογικο?
καμια πατεντα τυπου αποστατες τεφλον αξιζει?
αν ειμαι πολυ εκτος θεματος,παρακαλω να μου αλλαξετε θεση!!
ευχαριστω πολυ

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 26, 2008, 20:06 »
Ρε "τρελαμενε με τους kiss" θες να πεις ότι έκατσαν 2εκ? ::) (μινιμουμ?)
Μηπως δεν ειναι ΟΜΕ γιατι  καπου γραφτηκε και αυτο...
Παράθεση
Μήπως τελικά αυτές οι αναρτήσεις που σας πουλάνε ΔΕΝ είναι OLD MAN EMU ? Μήπως είναι κάτι άλλο ? Τι να έιναι άραγε ?

Αυτό που σας πουλάνε για OLD MAN EMU τελικά δεν έιναι αυτό που σας λένε ....τα υπόλοιπα που σας λένε , είναι αυτά που πουλάνε ή σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες ?

Στους 6 μηνες ειναι στην εγγυηση η αναρτηση, πηγενε την πισω..
Ποτε θα ξαναπαιξεις μουσική παληκαριμ? ::)
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος SamAir

  • Jimny
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 27, 2008, 02:10 »
Ρε "τρελαμενε με τους kiss" θες να πεις ότι έκατσαν 2εκ? ::) (μινιμουμ?)
Μηπως δεν ειναι ΟΜΕ γιατι  καπου γραφτηκε και αυτο...
Παράθεση
Μήπως τελικά αυτές οι αναρτήσεις που σας πουλάνε ΔΕΝ είναι OLD MAN EMU ? Μήπως είναι κάτι άλλο ? Τι να έιναι άραγε ?

Αυτό που σας πουλάνε για OLD MAN EMU τελικά δεν έιναι αυτό που σας λένε ....τα υπόλοιπα που σας λένε , είναι αυτά που πουλάνε ή σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες ?

Στους 6 μηνες ειναι στην εγγυηση η αναρτηση, πηγενε την πισω..
Ποτε θα ξαναπαιξεις μουσική παληκαριμ? ::)

γεια σου φιλε μου ,τι κανεις?
ειναι απο σωστο καταστημα φιλε.τι να πω.
μουσικη μονο αν ξαναρθουν!!!! roc2

Αποσυνδεδεμένος johndentist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗ
    • My DPGR Gallery
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 31, 2008, 11:13 »
Καλημέρα σας.
Σήμερα μίλησα με ένα φίλο εδώ στα Χανιά και μου διηγήθηκε την απίστευτη περιπέτεια που πέρασε πριν λίγες μέρες. Αρχικά αποφάσισε να αγοράσει μια ανάρτηση ΟΜΕ +4 για το Jimny του. Για τη τοποθέτηση της πήγε σε γνωστό του συνεργείο. Κατά την τοποθέτηση της ανάρτησης ανέφερε το γνωστό θέμα με το σφίξιμο στις βίδες της ανάρτησης μετά τα 500 πρώτα χιλιόμετρα και η αναφορά αυτή προκάλεσε το γέλιο του μηχανικού, καθώς και την απορία του παιδιού που έκανε τη τοποθέτηση μιας και ήταν σίγουρος αφού το είχαμε συζητήσει και μαζί. Ο φίλος μου ανέφερε ότι παρά τις επανειλημμένες συστάσεις και ερωτήσεις του, ο ιδιοκτήτης του συνεργείου του έλεγε ότι δε χρειάζεται να κάνει κάτι τέτοιο. Το αποτέλεσμα ήταν γύρω στα 2.500χλμ αργότερα, να έχει φύγει εντελώς από τη θέση της η βίδα του πίσω αριστερού αμορτισέρ, ενώ το δεξιό ήταν και εκείνο έτοιμο προς αποχώρηση... Είπατε κάτι...?  bhe bhe bhe
Ο εκνευρισμός του φίλου μου και η έκπληξη των μηχανικών, ήταν πέρα από κάθε περιγραφή (ναι αυτών που λίγο καιρό πριν γελούσαν). Σημειωτέον ότι τη βλάβη την αντιλήφθηκε εντελώς τυχαία και θα μπορούσε να έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να έχει πάρει είδηση τίποτα μέχρι που να "έχανε" και το πίσω δεξιό αμορτισέρ, με ότι αποτελέσματα θα μπορούσε να έχει κάτι τέτοιο σε Jimny που κινείται στο οδικό δίκτυο της Κρήτης (για όσους γνωρίζουν) έχοντας μόνο δύο ελατήρια για ανάρτηση στο πίσω άξονα. 

Προσοχή λοιπόν, ότι και αν σας πουν, η προσωπική εμπειρία πολλών μελών εδώ μέσα που ξέρουν το αμάξι τους πολύ καλύτερα από τον κάθε ξερόλα μηχανικό, μπορεί όχι μόνο να μας κάνει καλύτερους στην off - road τρέλα μας αλλά να εξασφαλίσει και την σωματική ακεραιότητα μας στις όποιες κινήσεις κάνουμε για την αναβάθμιση του jimny μας... 

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 31, 2008, 16:42 »
Προσοχή λοιπόν, ότι και αν σας πουν, η προσωπική εμπειρία πολλών μελών εδώ μέσα που ξέρουν το αμάξι τους πολύ καλύτερα από τον κάθε ξερόλα μηχανικό, μπορεί όχι μόνο να μας κάνει καλύτερους στην off - road τρέλα μας αλλά να εξασφαλίσει και την σωματική ακεραιότητα μας στις όποιες κινήσεις κάνουμε για την αναβάθμιση του jimny μας... 

+100000000... :) :) :) :)
Respect a man's car and he will respect you