Eν μέρη έχει δίκιο ο λαστιχάς darisg...
Το καλοκαίρι πχ εγώ αυξάνω την πίεση, μιας και οι τριβές είναι μεγαλύτερες(πολύ πιο ζεστή άσφαλτος, πιο ζεστα τα ελαστικά...) μειώνοντας τις φθορές του πέλματος και κάνοντας και οικονομία στο καύσιμο συνάμα(γίνεται πιο σκληρή η ανάρτηση φυσικά).
Το χειμώνα ελατώνο για καλύτερη πρόσφυση(στις εργοστασιακές τιμές), σε χιόνι κατεβάζω ακόμα πιο κάτω την πίεση.
Αυτό όμως είναι υποκειμενικό, ο κάθες οδηγός οδηγεί με τον δικό του τρόπο, και να σου πω εγώ τον χειμέωνα θα βάζεις τόσο, το καλοκαιρι τόσο, στο χιόνι τόσο, για μένα δεν ευσταθεί....
Ξεκίνα με την εργοστασική πίεση(γνώμη μου) και στην πορεία θα δεις......
Ζήτα γνώμες και απο άλλα παιδιά....