Φιλε μου
Το διαφορικο στο οποιο αναφερεσαι ειναι το διαφορικο Περιορισμενης Ολισθισης.
Η βασικη διαφορα απο το εργοστασιακο διαφορικο ειναι στον αριθμο και το μεγεθος των ατερμονων και κοχλιων,
αλλα και στην ποιοτητα των μεταλλων που βρισκονται στο γκρουπ των διαφορικων.
Το LSD δεν αντεχει στα μεγαλα και ξαφνικα φορτια ,παρολα αυτα ειναι μια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ λυση.
Ουσιαστικα τα διαφορικά είναι κατασκευασμένα για να επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να στρίβει... Αυτό γινεται επειδη μεταφέρουν τη ροπή τους ανάλογα με το ρυθμό περιστροφής των τροχών. Οσο περισσότερη σε αυτό που πάει ταχύτερα, λιγότερη σε αυτόν που πάει αργότερα.
Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ειναι ένα διαφορικό που περιλαμβάνει έναν μηχανισμό που περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια σε ποσοστο 50-50...
Κατι που στην πραγματικοτητα όμως (οπως ισχυριζονται οι περισσοτεροι οδηγοι) αφηνει αρκετες αμφιβολιες...
Εαν αυτο που αναζητας ειναι...."το κατι περισσοτερο"...,
θα σου προτεινα ενα 100% μπλοκε διαφορικο απο μια
αξιοπιστη εταιρια του χωρου για το αυτ/το σου οπως η ARB.
Γιαννης