Αποστολέας Θέμα: 2 σετ ελαστικων ή 1  (Αναγνώστηκε 6240 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
2 σετ ελαστικων ή 1
« στις: Μάιος 14, 2008, 16:59 »
Χθες οδηγησα ενα jimny που φορουσε Kumho KL71 σε διασταση 195/80/15.Ο θορυβος που ακουγοταν για mud λαστιχα ηταν "0".

Στο δικο μου με Hankook mud 215/75/15 μετα τα 80χλμ νομιζεις οτι θα πεταξει.Το παιδι που το εχει μου ειπε οτι χειμωνα-καλοκαιρι τα εχει επανω κ κανει ταξιδια χωρις προβλημα.

Εγω με 2 4αδες μια mud k μια ασφαλτινα δεν την παλευω.Βαλε βγαλε καθε φορα.

Ειναι οντως τοσο καλα?Να δωσω κ τις 2 4αδες που εχω κ να παρω τα kumho για ολο το χρονο?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 14, 2008, 21:05 »
Αν δεν σε πειραζει η διαφορα στην καταναλωση go mad  yah

Προσωπικα κυκλοφορω ετσι εδω κ 2 χρονια , απο οταν το πηρα.

Εχε υποψιν σου ομως οτι θα εχεις μεγαλυτερες φθορες σε ρουλεμαν ( με τα Kumho  ομως η καποιο αλλο πρωτογενες λαστιχο δεν θα ειναι κ τοσο σοβαρο)

Φιλικα Θωμας

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 14, 2008, 21:16 »
Πανο θυμασαι τη βολτα που καναμε τοτε στο Χορτιατη που ειχα μεινει απο τετρακινηση?

τοτε φορουσα τα Kumho KL71 μολις τα ειχα βαλει

λοιποοοονννν μετα απο 20000χλμ (απο τα οποια τα περισσοτερα σε ασφαλτο λογω καιρου και αλλων προβληματων που βγηκαν του αυτοκινητου) μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι και μικροτερη καταναλωση εχω και μηδενικο θορυβο απο τα λαστιχα

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 15, 2008, 09:41 »
Μαλλον θα τα βαλω.Δεν παλευεται το βαλε-βγαλε.
Ρωτησα για μια 4αδα ΚL71 195/80/15 κ μου ειπαν 400e.
Εχει κανενας σε θεσ/νικη καλυτερη τιμη?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 15, 2008, 09:44 »
Μαλλον θα τα βαλω...


Kαι σιγουρα ΔΕΝ θα το μετανοιωσεις!!!
  ;)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 16, 2008, 16:24 »
...μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι και μικροτερη καταναλωση εχω και μηδενικο θορυβο απο τα λαστιχα

απο το λαστιχο ειναι η μικροτερη καταναλωση? ρε μαχο... λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?

ή μαλλον ας το δουμε αλλιως... μικροτερη απο πότε; από τοτε που φορουσες το τυπου σαχαρα, ή απο τοτε που εβαλες σνορκελ?
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 16, 2008, 17:34 »
Γιωργο εχεις δικιο για το snorkel αλλα για ρωτα και τον Γιαννη που φοραμε τα ιδια λαστιχα,να σου πει και αυτος τα ιδια.

σε σχεση με τα αλλα που φορουσα(δεν θελω να αναφερω μαρκα για ευνοητους λογους) εχω μεγαλη διαφορα στη καταναλωση και μαλιστα μετρημενη σε μεγαλο ταξιδι Αθηνα-Θεσσαλονικη

βαλε και εσυ 1 snorkel να δεις διαφορα lol lol ha ha ha ha ha

Υ.Γ τους προβολεις μην ξεχασεις ha lol lol 87 87 87

Αποσυνδεδεμένος macedonas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ - ΚΙΛΚΙΣ
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 16, 2008, 23:09 »
...μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι και μικροτερη καταναλωση εχω και μηδενικο θορυβο απο τα λαστιχα

απο το λαστιχο ειναι η μικροτερη καταναλωση? ρε μαχο... λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?

ή μαλλον ας το δουμε αλλιως... μικροτερη απο πότε; από τοτε που φορουσες το τυπου σαχαρα, ή απο τοτε που εβαλες σνορκελ?

Η απο τότε που άλλαξε μηχανή  87 87 87 ha

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 16, 2008, 23:12 »
απο το λαστιχο ειναι η μικροτερη καταναλωση? ρε μαχο... λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?
ή μαλλον ας το δουμε αλλιως... μικροτερη απο πότε; από τοτε που φορουσες το τυπου σαχαρα, ή απο τοτε που εβαλες σνορκελ?


Γιωργη... σαφως και ειναι ΚΑΙ απο το λαστιχο η μικροτερη καταναλωση καυσιμου!!!    Καθολου δυσκολο δεν ειναι... Το αντιθετο μαλιστα, ειναι παρα πολυ λογικο!!!  ;)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 04, 2008, 16:38 »
ναι, αλλα το θεμα ειναι σε σχεση με τι... ;) σαφεστατα και θα εχει μικροτερη απο τα σαχαρα... αλλα φοραει και σνορκελ ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 05, 2008, 08:57 »
Κατανάλωση εντός πόλης:

1. Dueler (τα μαμίσια) 205/70/15 -> 9.5lt/100km
2. BFs 215/75/15 MUD -> 10.3lt/100km

Η μέτρηση έγινε μέσα απο πολλαπλές διαδρομές και υπολογισμό της μέσης τιμής.
Ο τρόπος οδήγησης χαλαρός με αλλαγές το πολύ στις 2500.

Σύγκριση με το νέο μακρύ Grand Vitara 2.0 που οδήγησα -> 14.2lt/100km
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 05, 2008, 13:51 »
Καλησπέρα. Ήθελα να ζητησω τη βοήθεια σας προκειμένου να κατανοήσω κάτι σχετικα με τα μεγαλύτερα ελαστικά και την αυξημένη κατανάλωση.

Όταν αλλάζουμε λάστιχα τοποθετώντας άλλα μεγαλύτερης διαμέτρου, αλλάζουμε ταυτόχρονα και τη περιφέρεια των τροχών μας. Πχ η διάσταση 215/75-15 εχει 5,33% μεγαλύτερη περίμετρο από την εργοστασιακή. Η μέτρηση για την ενδειξη του ταχύμετρου στο Jimny μας γίνεται, εάν έχω διαβάσει σωστά, στο βοηθητικό κιβώτιο ταχυτητων, πράγμα που σημαίνει ότι για να εμφανίσει μια συγκεκριμένη ταχύτητα στο κοντέρ πχ 100ΚΜ/ωρα, ο αισθητήρας πρέπει να μετρήσει συγκεκριμένο αριθμό περιστροφών του αξονα μετάδοσης ανα λεπτό. Για να μη μακρυγορώ, και επειδή πιστεύω ότι έχει αρχίσει να γίνεται κατανοητός ο συλλογισμός μου μεχρι στιγμής, έχω την εντύπωση ότι μετά από τη παραπάνω τυπική αλλαγή ελαστικών, ο χιλιομετρητης αποστάσεων δείχνει λιγότερα χιλιόμετρα από αυτα που θα εχουμε πραγματικά διανύσει. Για να βρούμε τα πραγματικά χιλιόμετρα (πάντα για διάσταση ελαστικών 215/75-15) αρκεί να πολλαπλασιάσουμε τον αριθμό χιλιομέτρων που εχουμε διανύσει με 1,0533, αφού η περιμετρος των 215/75-15 είναι 5,33% μεγαλύτερη. Όταν θέλουμε λοιπόν να μετρήσουμε τη νέα κατανάλωση με τα καινούρια μας ελαστικά, θα πρέπει να διαιρέσουμε τον αριθμό των λίτρων βενζίνης που μπήκαν στο ρεζερβουάρ μας, με τα χιλιόμετρα προσαυξημένα όσο χρειάζεται. Πχ αν από το προηγούμενο μας γεμισμα το κοντέρ μας λέει οτι έχουμε διανύσει 400ΚΜ καταναλώνοντας 40 λίτρα καυσίμου, τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει θα είναι 400x1,0533=421,32ΚΜ. ¶ρα η πραγματική μας καταναλωση δεν είναι 10l/100Km (40l/400Km), αλλά 9,5l/100Km (40l/421,32Km).

Η ερώτηση μου είναι, "ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός?".

ΥΓ1: Για τη διασταση 195/80-15, το νούμερο με το οποίο πρεπει να πολλαπλασιαστούν τα χιλιόμετρα για βρούμε τα πραγματικά συνολικά, είναι 1,0377.
ΥΓ2: Τα νούμερα αυτά ισχύουν για ιδανικές διαστάσεις ελαστικών, χωρίς αποκλίσεις από τις ονομαστικές τιμές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2008, 13:57 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 05, 2008, 16:16 »
Καλησπέρα. Ήθελα να ζητησω τη βοήθεια σας προκειμένου να κατανοήσω κάτι σχετικα με τα μεγαλύτερα ελαστικά και την αυξημένη κατανάλωση.

Όταν αλλάζουμε λάστιχα τοποθετώντας άλλα μεγαλύτερης διαμέτρου, αλλάζουμε ταυτόχρονα και τη περιφέρεια των τροχών μας. Πχ η διάσταση 215/75-15 εχει 5,33% μεγαλύτερη περίμετρο από την εργοστασιακή. Η μέτρηση για την ενδειξη του ταχύμετρου στο Jimny μας γίνεται, εάν έχω διαβάσει σωστά, στο βοηθητικό κιβώτιο ταχυτητων, πράγμα που σημαίνει ότι για να εμφανίσει μια συγκεκριμένη ταχύτητα στο κοντέρ πχ 100ΚΜ/ωρα, ο αισθητήρας πρέπει να μετρήσει συγκεκριμένο αριθμό περιστροφών του αξονα μετάδοσης ανα λεπτό. Για να μη μακρυγορώ, και επειδή πιστεύω ότι έχει αρχίσει να γίνεται κατανοητός ο συλλογισμός μου μεχρι στιγμής, έχω την εντύπωση ότι μετά από τη παραπάνω τυπική αλλαγή ελαστικών, ο χιλιομετρητης αποστάσεων δείχνει λιγότερα χιλιόμετρα από αυτα που θα εχουμε πραγματικά διανύσει. Για να βρούμε τα πραγματικά χιλιόμετρα (πάντα για διάσταση ελαστικών 215/75-15) αρκεί να πολλαπλασιάσουμε τον αριθμό χιλιομέτρων που εχουμε διανύσει με 1,0533, αφού η περιμετρος των 215/75-15 είναι 5,33% μεγαλύτερη. Όταν θέλουμε λοιπόν να μετρήσουμε τη νέα κατανάλωση με τα καινούρια μας ελαστικά, θα πρέπει να διαιρέσουμε τον αριθμό των λίτρων βενζίνης που μπήκαν στο ρεζερβουάρ μας, με τα χιλιόμετρα προσαυξημένα όσο χρειάζεται. Πχ αν από το προηγούμενο μας γεμισμα το κοντέρ μας λέει οτι έχουμε διανύσει 400ΚΜ καταναλώνοντας 40 λίτρα καυσίμου, τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει θα είναι 400x1,0533=421,32ΚΜ. ¶ρα η πραγματική μας καταναλωση δεν είναι 10l/100Km (40l/400Km), αλλά 9,5l/100Km (40l/421,32Km).

Η ερώτηση μου είναι, "ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός?".

ΥΓ1: Για τη διασταση 195/80-15, το νούμερο με το οποίο πρεπει να πολλαπλασιαστούν τα χιλιόμετρα για βρούμε τα πραγματικά συνολικά, είναι 1,0377.
ΥΓ2: Τα νούμερα αυτά ισχύουν για ιδανικές διαστάσεις ελαστικών, χωρίς αποκλίσεις από τις ονομαστικές τιμές.

Θεωρητικά ισχύει αλλά οι τροχοί με τα νέα ελαστικά είναι μεγαλύτερο φερόμενο βάρος για το σύστημα μετάδοσης. Επίσης η μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση συμβάλει και αυτή δραστικά στην κατανάλωση. Πρακτικός τρόπος να τα μετρήσεις όλα και να βγάλεις συνδιαστικό αποτέλεσμα χωρίς ειδικά οργανα δεν υπάρχει. Σίγουρα η διαφορά στην κατανάλωση ΔΕΝ μπορεί να παραμείνει η ίδια ή ν' αυξηθεί ελάχιστα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 05, 2008, 19:52 »
Μιχάλη σ' ευχαριστώ για την απαντηση. Στο δικο σου παραδειγμα που ανεφερες σε παραπανω Ποστ, (9,5l/100Κm με εργοστασιακά - 10,3l/100Km με τα BFG) η ορθή μέτρηση (λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχεις διανύσει 105,33Km αντί για 100)θα σου έδινε κατανάλωση καυσίμου 9,78l/100Κm. Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι φυσικά και υπάρχει επίπτωση στην κατανάλωση από την αλλαγή ελαστικών, απλά (ανάλογα την περίπτωση) δεν είναι τοσο μεγάλη όσο φανταζόμαστε. Εφόσον λοιπον αυτό που περιέγραψα παραπάνω ισχύει και εάν δεν έχω κάνει καμιά λάθος παραδοχή, εάν θέλετε να υπολογίζετε σωστότερα την κατανάλωση σας ανα 100Κm, μη ξεχνάτε να συνυπολογίζετε στην ένδειξη του οδόμετρου (αναγραφόμενο σύνολο διανυθέντων χιλιομέτρων) τις αλλαγές που έχετε κάνει στη μετάδοση σας.

Παράγοντες όπως το βάρος του ελαστικού, αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση, κατανομή του βάρους του ελαστικού, επηρρεάζουν οπως πολύ σωστά αναφέρεις την κατανάλωση. Επίσης κάτι άλλο που πρεπει να λάβει κάποιος υπόψιν για να κάνει ακόμα ορθότερη μέτρηση, είναι το γεγονός ότι οι διαστάσεις των αναγομομένων ελαστικων αρκετές φορές έχουν αισθητή απόκλιση από τα ονομαστικά τους στοιχεία. Σε αυτή τη περίπτωση, καλύτερα να μετρήθεί η πραγματική περιφέρεια του ελαστικού με μια μεζούρα πχ.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: 2 σετ ελαστικων ή 1
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 06, 2008, 12:15 »
Eαν έχεις gps. pda μέτρα την απόκληση του κοντέρ σε σχέση με την πραγματική ταχύτητα και διανυθήσα απόσταση.
Γιάννης Δημητρέλης