Αποστολέας Θέμα: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm  (Αναγνώστηκε 1393 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΓΚΟΥΦΗ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« στις: Απρίλιος 21, 2008, 23:09 »
Αγαπητοί φίλοι,
Σχετικά με το σετ ΟΜΕ +4 cm θα ήθελα να κάνω κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις, δηλαδή:
1. Τελικά πόσο ύψος κερδίζει το αυτοκίνητο εμπρός και πόσο πίσω ? Εκ των πραγμάτων το αυτοκίνητο πίσω δεν πρέπει να είναι λίγο πιο ψηλό ώστε όταν φορτώνεται να έρχεται και να "ισοφαρίζει" με το εμπρόσθιο σύστημα ?
2. Εαν δεν θέλω να τοποθετήσω εργάτη υπάρχει λόγος να επιλέξω το σκληρό εμπρόσθιο σετ ?
3. Ποιο είναι οι σωστοί κωδικοί για εμπρός - πίσω (δεν έχω πρόθεση για εργάτη) ? Πρέπει να προσέξω κάτι (π.χ. να αναγράφει made in Australia, υπάρχει περίπτωση να πέσω θύμα κάποιας "κακής προμήθειας") ?
4. Η διάσταση mud terrain ελαστικού 195/80/15 (π.χ. KUMHO KL 71 ή INZA TURBO με πέλμα BF) είναι ενδεικνυόμενη ? (Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σαν δεύτερο και θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα στην πόλη καθημερινά)
5. Για "απόλυτα σωστή δουλειά" μπορώ ή πρέπει να αλλάξω και silent block και panhard ώστε οι γωνίες αξόνων, διαφορικών κτλ να είναι αυτές που πρέπει ? Που μπορώ να κάνω αυτές τις εργασίες ?
6. Τελικά η άρθρωση βελτιώνεται με τη συγκεκριμένη επέμβαση του σετ ΟΜΕ +4 cm με ελαστικά mud 195/80/15 ? (δηλαδή ... κερδίζω κάτι ?)
7. Είναι χρήσιμο η αντιστρεπτική να γίνει αποσυνδεόμενη ? Μόνο εμπρός ή και πίσω ?
8. Σε αμορτισέρ τιμονιού τι προτείνει η εμπειρία σας ? ΟΜΕ ή PROCOMP ?
That's all ...
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους θα συμβάλλετε στην πληροφόρησή μου!
Η δεύτερη σκέψη είναι πάντα πιο ώριμη από την πρώτη ...

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 21, 2008, 23:16 »
Παράθεση
1. Τελικά πόσο ύψος κερδίζει το αυτοκίνητο εμπρός και πόσο πίσω ? Εκ των πραγμάτων το αυτοκίνητο πίσω δεν πρέπει να είναι λίγο πιο ψηλό ώστε όταν φορτώνεται να έρχεται και να "ισοφαρίζει" με το εμπρόσθιο σύστημα ?

Γύρω στα 4 εκατοστά με μία ελαφρά κλίση εμπρός..

Παράθεση
2. Εαν δεν θέλω να τοποθετήσω εργάτη υπάρχει λόγος να επιλέξω το σκληρό εμπρόσθιο σετ ?

Αν δεν βάλεις εργάτη καλύτερα να βάλεις το μαλακό set..

Παράθεση
3. Ποιο είναι οι σωστοί κωδικοί για εμπρός - πίσω (δεν έχω πρόθεση για εργάτη) ? Πρέπει να προσέξω κάτι (π.χ. να αναγράφει made in Australia, υπάρχει περίπτωση να πέσω θύμα κάποιας "κακής προμήθειας") ?

Τους κωδικούς δεν τους ξέρω, δεν έχω ακούσει και πολλά θύματα κακής προμήθειας αλλά κοίταξε να σου κάνουν σωστή τοποθέτηση...

Παράθεση
4. Η διάσταση mud terrain ελαστικού 195/80/15 (π.χ. KUMHO KL 71 ή INZA TURBO με πέλμα BF) είναι ενδεικνυόμενη ? (Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σαν δεύτερο και θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα στην πόλη καθημερινά)

Απολύτος

Παράθεση
5. Για "απόλυτα σωστή δουλειά" μπορώ ή πρέπει να αλλάξω και silent block και panhard ώστε οι γωνίες αξόνων, διαφορικών κτλ να είναι αυτές που πρέπει ? Που μπορώ να κάνω αυτές τις εργασίες ?

Δεν απαιτήται καμμία αλλαγή... είναι όλα εντός ορίων..

Παράθεση
6. Τελικά η άρθρωση βελτιώνεται με τη συγκεκριμένη επέμβαση του σετ ΟΜΕ +4 cm με ελαστικά mud 195/80/15 ? (δηλαδή ... κερδίζω κάτι ?)

Σίγουρα.. θα δείς διαφορά και σε άρθρωση και σε πάτημα..

Παράθεση
7. Είναι χρήσιμο η αντιστρεπτική να γίνει αποσυνδεόμενη ? Μόνο εμπρός ή και πίσω ?
Εχεις καλύτερα μακρά κρεμάσματα - πατήματα αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει επικύνδυνο..

Παράθεση
8. Σε αμορτισέρ τιμονιού τι προτείνει η εμπειρία σας ? ΟΜΕ ή PROCOMP ?

Δεν έχω βάλει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα ome...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος ΓΚΟΥΦΗ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 21, 2008, 23:33 »
Φίλε Majestix,
Ευχαριστώ πολύ για την τόσο γρήγορη απάντησή σου.
Τι εννοείς ότι με αποσυνδεόμενη αντιστρεπτική το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει επικίνδυνο ? Δεν υπάρχει κάτι έτοιμο ή αξιόπιστο ? Όχι να πάμε να σκοτωθούμε κιόλας ... έχουμε και παιδιά και σύζυγο ... και άλλους πολλούς ...
Η δεύτερη σκέψη είναι πάντα πιο ώριμη από την πρώτη ...

Αποσυνδεδεμένος FIREFIGHTER

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 21, 2008, 23:50 »
Παράθεση


Τους κωδικούς δεν τους ξέρω...
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ: ΕΜΠΡΟΣ ΟΜΕ 028 ΠΙΣΩ ΟΜΕ 029
ΕΛΑΤΗΡΙΑ:   ΕΜΠΡΟΣ 965 (σκληρά)  ΠΙΣΩ 967
                              963 (μαλακά)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2008, 01:18 από FIREFIGHTER »

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 21, 2008, 23:55 »
Δες μερικές γνώμες για το αν πρέπει να βγει η αντιστρεπτική:
Υπάρχουν και άλλες ίδιες πολλές γνώμες αν ψάξεις.

Θα σου έλεγα την αντιστρεπτική να ΜΗΝ την βγάλεις

Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για να βγάλει κανείς την αντιστρεπτική:
1.Εαν έχει βαρεθεί την ζωή του
2.Εαν έχει πολύ καλή ασφάλεια ζωής και θέλει να εισπράξει, κάποιος συγγενής του, τα ασφάλιστρα.

 no_1 μην το κάνεις , εξέτασε το πρόβλημα πιο προσεκτικά σε καλό συνεργείο.

Σεβομαι την γνωμη ολων σας αλλα το να προτινει κανεις να βγει η αντιστρεπτικη απο το ετσι κι αλλιως ασταθες jimny ειναι αρκετα ανευθυνο.Ισως διαβαζει και καποιος που δεν ξερει πολλα απο 4χ4  a105

1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική………………………………………. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o …………..
 

…………………………….  προσωπικά πάντως θα σου συνιστούσα να την βάλεις αν το έχεις για καθημερινό αυτοκίνητο, δεν είναι ασφαλές να κινείσαι χωρίς αντιστρεπτική... ;) ;)

Οκ παίδες η αντιστρεπτική λοιπόν δεν βγαίνει. στο ότι στο δικό μου jimny γλιστράει από την θέση της υπάρχει καμιά εξήγηση? bhe bhe bhe
Για το γλύστρημα καλό θα είναι να το πας σε ένα συνεργείο να δει τι γίνεται. Αν σε ενδιαφέρει η πατέντα της on-off αντισπτρεπτικής (να "μπαίνει" και να "βγαίνει" δηλαδή) όπως η δική μου, κοίτα στο www.xmc.gr


15 εκατοστά !!!!!! :o :o :o
Γενικό συμπέρασμα: βάζουμε τη πατέντα της on-off αντισπτρεπτικής για να έχουμε κρατήματα στο δρόμο αλλά και επιδόσεις εκτός.
Μπορώ να πω ότι είναι μια από τις βελτιώσεις που ευχαριστήθηκα περισσότερο γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να κινούμαι σβέλτα και με ασφάλεια στο δρόμο και να έχω το μέγιστο που μπορώ εκτός δρόμου... :) :) :)

Εγώ την έβγαλα και είναι βάρκα στο γυαλό το jimny.


Αποσυνδεδεμένος ΓΚΟΥΦΗ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΕ +4 cm
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 22, 2008, 00:07 »
Παιδιά,
Πείστηκα!
Τη ζωούλα μου δεν την έχω έχω βαρεθεί, καλή ασφάλεια μεν μπορεί να έχω αλλά ... για μένα και όχι για τους συγγενείς και πάνω απ΄ όλα θέλω να σας γνωρίσω κιόλας ...
Ας μείνει η αντιστρεπτική όπως την έφτιαξαν οι καλοί μας φίλοι οι Γιαπωνέζοι ... !!!!!
Η δεύτερη σκέψη είναι πάντα πιο ώριμη από την πρώτη ...