Αποστολέας Θέμα: Τα φρενα μου - τα νευρα μου  (Αναγνώστηκε 9672 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« στις: Μάρτιος 31, 2008, 21:58 »
Λοιπον , το θεμα εχει ως εξης :
Στην αρχη ηταν πολυ καλα , τους πρωτους μηνες εννοω   :)
Αργοτερα καθε φορα που εκανα λασπολουτρα ξε-ρυθμιζοντουσαν τα ταμπουρα κ εχανα φρενα - χειροφρενο. μετα απο ψαξιμο βρηκα ελλατωματικο ρεγουλατορο που διωρθωθηκε αλλα μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια...  ???
Για ενα διαστημα νομιζα οτι με το χειροφρενο καθαρισα αφου ελυσα τις ντιζες απο τα μπρατσα αλλα μετα απο μια βολτα την προηγουμενη βδομαδα παλι ξερυθμιστηκε...  bhe
Πλεον ρυθμιζω τα φρενα με κλειστα ματια , ενα χερι , κανοντας κουτσο κ πινω κ  frape_gala  a105

Ε Λ Ε Ο Σ
Ο μονος τροπος να σταματησει το αυτοκινητο ειναι με διπλο πατημα του πεταλιου. κ αν εχεις να πατησεις φρενο πανω απο κανα 2λεπτο κανε αιτηση στα ΚΕΠ καλυτερα.  87

Κ καταληγοντας ρωτω : Τι λετε σεβρο η τρομπα ; Η και τα δυο ;

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 01, 2008, 07:34 »
Το είχα και εγώ σε άλλο αυτοκίνητο παλαιότερα.... Ηταν τρόμπα.... Αλλαγή 2 λαστιχάκια και δεν ξανάκανε πρόβλημα μέχρι που πουλήθηκε 5-6 χρόνια αργότερα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 01, 2008, 11:09 »
Αν θέλετε να βελτιώσετε το μπροστά σύστημα, δισκόπλακες QH τρυπητές ΚΑΙ χαρακωτές και τακάκια ferodo... Τα έβαλα πριν ένα μήνα και το φρένο είναι καλό και πλέον δεν φοβάμαι αν θα ξανά - μανά - στραβώσουν οι δισκόπλακες!!!!!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 01, 2008, 12:47 »
Οι χαραχτές ή/και τρυπητές δισκόπλακες δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα, αντιθέτως μάλιστα το χειροτερεύουν λόγω του ότι:

α) μειώνουν την επιφάνεια του δίσκου άρα μειώνουν τη δυνατότητα απαγωγής θερμότητάς του
β) αυξάνουν την καταπόνηση και την πιθανότητα ραγισμάτων/σπασιμάτων λόγω θερμότητας
γ) μειώνουν την επιφάνεια επαφής μεταξύ δίσκου και τακακιού και ελατώνουν την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος

Ο λόγος που χρησιμοποιούνται οι χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι είναι για να απομακρύνουν τα παραγόμενα υλικά τριβής και τα αέρια που δημιουργούνται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα κατά το φρενάρισμα σε συνθήκες αγωνιστικής (πολύ σκληρής) χρήσης....
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος FADOM

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 72
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 01, 2008, 14:46 »
Οι χαραχτές ή/και τρυπητές δισκόπλακες δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα, αντιθέτως μάλιστα το χειροτερεύουν λόγω του ότι:


Ο λόγος που χρησιμοποιούνται οι χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι είναι για να απομακρύνουν τα παραγόμενα υλικά τριβής και τα αέρια που δημιουργούνται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα κατά το φρενάρισμα σε συνθήκες αγωνιστικής (πολύ σκληρής) χρήσης....

 Σωστος...cl cl cl

+ του οτι η χρηση τους βρισκει εφαρμογη στα αυτοκινητα "ΔΡΟΜΟΥ"...(ξερετε τωρα...αυτα που εχουν καποιοι τρελοι που δινουν ενα σωρο λεφτα για να ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ τα αυτοκινητα τους  lol lol lol

Φιλικα Γιαννης

Αποσυνδεδεμένος FADOM

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 72
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 01, 2008, 14:48 »
και τακάκια ferodo... 

Οντως ειναι πολυ καλα και σε λογικη τιμη  :)

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 01, 2008, 16:41 »
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...

Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 01, 2008, 20:26 »
Δισκοπλακες εχω βαλει κ γω χαρακτες τρυπητες , μαρκα δεν θυμαμαι αλλα ειναι Japan.
Τα φρενα οντως βελτιωθηκαν κ καθαριζει κ η λασπη απο τα τακακια γρηγορα  roc2

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 01, 2008, 21:51 »
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος FADOM

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 72
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 02, 2008, 03:08 »
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 

 >egrapses<

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 02, 2008, 11:46 »
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 

Ευχαριστώ για την απάντηση και για την επεξήγηση... Στην επόμενη αλλαγή, θα πάω για νορμάλ δισκόπλακες (όχι βέβαια τις μαμίσιες!!!!)... Προς το παρών πάντως όλα είναι καλύτερα από τα μαμά φρένα, χωρίς όμως να έχω βγει σε πολλές λάσπες κτλ...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 14, 2008, 15:22 »
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 14, 2008, 16:13 »
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)


Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Εντύπωση μου κάνει πως αφού είδε το καπάκι (...το είδε??) έβαλε DOT4  0_21
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 14, 2008, 16:31 »
Οσον αφορά τις δισκόπλακες η αντοχή στην θερμοκρασία εξαρτάται αποκλειστικά απο το κράμα του υλικού κατασκευής.
Οι χαρακτές - τρυπητές δυσκόπλακες ή συνδιασμός και των 2 είναι για φρένα υψηλών επιδόσεων και απαιτήσεων.
Πολλοί κατασκευαστές τα μιμούνται σε φτηνές εκδόσεις περισσότερο για οπτικό αποτέλεσμα και όχι για χρησιμότητα.
Περιληπτικά:
1. Οι τρύπες είναι για την απομάκρυνση των αερίων "Gas Venting" που αναπτύσσονται στην επιφάνεια του
τακακιού κατά το συνεχές φρενάρισμά απο υψηλές ταχύτητες ( αγωνιστική χρήση)
2. Τα χαράγματα είναι για το φαινόμενο "Glaze" που το τακάκι γυαλίζει στην επιφάνεια χάνοντας την απόδοσή του. Με τα χαράγματα απομακρύνεται μέρος του υλικού στην επιφάνεια του τακακιού κάνοντάς την και πάλι τραχιά δίνοντας καλύτερη πρόσφυση στον δίσκο. Μειωνέκτημα η τεράστια φθορά στα τακάκια.
Ολα τα παραπάνω είναι για Sport Club ή Race καταστάσεις και οι γνήσιοι δίσκοι πανάκριβοι.

Τώρα το ελληνικό δαιμόνιο που εισάγει τις φτηνές κατηγορίες ή ακόμα χειρότερο δίσκους "χειροποίητα" χαρακτούς/τρυπητούς  by Mhtsos Racing Developments S.A. θέτει σε σίγουρο κίνδυνο τους καταναλωτές.
Τα κράματα δεν είναι καταλληλα και αν τους τρυπήσεις ή χαράξεις ραγίζουν ή σπάνε, ξεζυγοσταθμίζονται κ.τ.λ.
Θέλει προσοχή λοιπόν να μην πέσουμε θύμα του "μάστορα" και αργότερα των καταστάσεων.

Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 14, 2008, 18:47 »
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)


Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Εντύπωση μου κάνει πως αφού είδε το καπάκι (...το είδε??) έβαλε DOT4  0_21
Αν και σε αυτά που λες έχεις σε πολύ μεγάλο ποσοστό δίκιο, τα RBF είναι dot 5.1 και αν κ πάντα υπάρχει η πιθανότητα να συμβούν τα όσα λες είναι πολύ πιο ανεκτά από τα συστήματα των φρένων σε σχέση με τα dot 4 . Το μόνο που μαζεύουν υγρασία ευκολότερα και θέλουν αλλαγή από εξάμηνο ως χρόνο.