Αποστολέας Θέμα: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.  (Αναγνώστηκε 16394 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ετοιμάστε μας για αγώνες.
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 31, 2005, 19:49 »
Ετοιμάστε μας για αγώνες.

Βάλαμε τα mud ελαστικά,
και τα MAD ελατήρια,
παζαρεύουμε ένα πίσω μπλοκέ ARB,
και τί άλλο?

Κέχα τώρα που αλλάξαμε και το username μας σε kostas katsenos να σου μοιάζει ετοίμασέ μας να συμμετάσχουμε και εμείς. Τί άλλο να βάλω?
Νίτρο στο υγραέριο?

ΥΓ. Δεν κάνω πλάκα (μόνο για το νίτρο).
Γεια χαρά.Σόρρυ που άργησα, αλλά ήμουν λίγο απών από τα δρόμενα.Κώστα επειδή έφτιαξες κάπως το αμάξι σου δεν σημαίνει ότι είσαι έτοιμος για αγώνες.
Καταρχάς θα πρέπει να μου πεις για ποιο είδος αγώνων ενδιαφαίρεσαι.
Με τις μετατροπές που μου αναφέρεις μάλλον για άγριες διαθέσεις σε κόβω...ξέρεις όμως πόσο άγριες είναι αυτές και για πόσο άγριες διατίθεσαι εσύ?

Πληρέστερη απάντηση με το νέο έτος γιατί τώρα έχουμε και ετοιμασίες.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2006, 03:05 από jimnyman »

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Ετοιμάστε μας για αγώνες.
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 31, 2005, 20:09 »
Γεια χαρά.Σόρυ που άρφησα αλλά ήμουν λίγο απών από τα δρόμενα.Κώστα επειδή έφτιαξες κάπως το αμάξι σου δεν σημαίνει ότι είσαι έτοιμος για αγώνες.
Καταρχάς θα πρέπει να μου πεις για ποιο είδος αγώνων ενδιαφαίρεσαι.
Με τις μετατροπές που μου αναφέρεις μάλλον για άγριες διαθέσεις σε κόβω...ξέρεις όμως πόσο άγριες είναι αυτές και για πόσο άγριες διατίθεσαι εσύ?

Πληρέστερη απάντηση με το νέο έτος γιατί τώρα έχουμε και ετοιμασίες.....

Όχι το ετοιμάστε μας για αγώνες είναι γενικό δεν είναι για μένα. Καλυτερος τίτλος θα ήταν ετοιμασία για αγώνες , θα τον αλλάξω.

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 04, 2006, 11:18 »
Κώστα.
Εφόσον έχεις λάστιχα, και αναρτήσεις.

Εγώ θα έλεγα πρίν να πάς σε μπλοκέ πίσω και τα λοιπά να προτιμήσεις ένα εργάτη μπροστα.
Το μπλοκέ θα σε βοηθήσει σε trial & άγριες καταστάσεις (και αν συμμετέχεις σε τέτοιου είδους αγώνες) και οπωσδήποτε
δεν θα το χρειαστείς απαραίτητα σε όλους τους αγώνες ΕΦΟΣΟΝ οδηγείς συνετά και προβλέπεις τα
περάσματα σου.  Εξάλλου μικρό είναι το ποσοστό αμαξιών που έχουν μπλοκέ (άρα σχεδιάζεται και ανάλογα ο αγωνας).
Θα περάσει το κάθε suv και θα μείνεις εσύ πίσω με mud λάστιχα ??? Δεεεεεν νομίζω...
Αντίθετα ο εργάτης σου λύνει τα χερια σε καταστάσεις που κάνεις την χαζάδα και δεν σε σώνει το μπλοκέ, συνεχίζεις την πορεία σου
έστω με την καθυστέρηση και κοστολογικά κυμαίνεται απο 800-1200 ευρά.

Επίσης για τα βραδυα (τουλάχιστον σε αγώνες απαραίτητο) έχω πάρει μια μπάρα απο πάνω, έβαλα δύο
προβολείς (διασποράς + καρφί) και είδα το φώς μου γιατί όταν τρέχεις και γεμίζει λάσπη μπροστα
τα κάτω φώτα είναι ψιλοχοντροάχρηστα (εάν δεν τα καιθαρίζεις απο τις λάσπες)
Κοστολόγιο επέμβασης με προσωπική τοποθέτηση περίπου 140 ευρά.
Αν θές σου αγοράζω τους προβολείς απο αθήνα και στους στέλνω πακετάκι.
Οσο για τοποθέτηση είναι εύκολη και ελπίζω να μην με αναγκάσεις να κάνω την τεχνική περιγραφή
που έκανες για το υγραέριο :) :) :)
manna

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 04, 2006, 11:20 »
Επίσης ξέχασα να αναφέρω τα εξής :

1. χρονόμετρο χειρός (αυτό που το πατάς και αρχίζει, πατάς και σταματάει) κόστος 15ευρά
2. GPS απαραίτητο γιατί με τα σπινιαρίσματα και τις λάσπες χάνει σημαντικά το κοντέρ (εκτός εάν ακολουθείς κάποιον) κόστος 400-800 ευρά.
manna

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 04, 2006, 11:24 »
Να συμπληρώσω εδώ ότι πολύ σημαντικός "εξοπλισμός" είναι και ο συνδηγός (να αντέχει, να οδηγάει και να μην πηδάει σελίδες >:( >:( )

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 04, 2006, 13:35 »
Να συμπληρώσω εδώ ότι πολύ σημαντικός "εξοπλισμός" είναι και ο συνδηγός (να αντέχει, να οδηγάει και να μην πηδάει σελίδες >:( >:( )
εσένα αυτό σου έφταιξε ????
και εμείς κατεβήκαμε με συνοδηγό που πήδηξε κανα δυό τουλίπες αλλά όταν είσαι αστέρι,  :-* :-*
τα προλαβαίνεις αυτά...
manna

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 04, 2006, 18:27 »
Επίσης για τα βραδυα (τουλάχιστον σε αγώνες απαραίτητο) έχω πάρει μια μπάρα απο πάνω, έβαλα δύο
προβολείς (διασποράς + καρφί) και είδα το φώς μου γιατί όταν τρέχεις και γεμίζει λάσπη μπροστα
τα κάτω φώτα είναι ψιλοχοντροάχρηστα (εάν δεν τα καιθαρίζεις απο τις λάσπες)
Κοστολόγιο επέμβασης με προσωπική τοποθέτηση περίπου 140 ευρά.
Αν θές σου αγοράζω τους προβολείς απο αθήνα και στους στέλνω πακετάκι.
Οσο για τοποθέτηση είναι εύκολη και ελπίζω να μην με αναγκάσεις να κάνω την τεχνική περιγραφή
που έκανες για το υγραέριο :) :) :)

Τί μάρκα είναι οι προβολείς? Θέλω λεπτομέρειε, η μπάρα?

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 05, 2006, 10:51 »
Οι προβολείς είναι Hella και υπάρχουν σε προσφορά σε ένα μαγαζί γύρω στα 100-120 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Τώρα για την μπάρα έχω χρησιμοποιήσει μία απλή της suzuki, αλλά μπορείς να τους προσαρμόσεις σε οποιαδήποτε μπάρα.
Αν ενδιαφέρεσαι να τους έχεις μόνιμα επάνω πρέπει να σου πω πως οι αστυνομικοί τους θεωρούν παράνομους έστω και αν έχεις τα προστατευτικά φορεμένα κατά την διάρκεια της πορείας και φυσικά όχι αναμένους (απο ότι άκουσα απο ένα φίλο).  Η αλήθεια είναι πως όταν τους ανάβεις είναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΙ για τον απέναντι που σου έρχεται ...χάνει το φώς του...

Τώρα έγω έχω την μπάρα και όποτε ενδιαφέρομαι για εξόρμηση την φοράω επάνω (που είναι μόνιμα τοποθετημένοι οι προβολείς) και ...βουρ.
Πάνω απο τον οδηγό το καρφί και δεξιά ο διασποράς.
Ρευματοδότηση υπάρχει απο χοντρό καλώδιο 2,5mm που ξεκινάει απο την μπάρα (εν σειρά ρευματοδοτούμενοι οι προβολείς) με υπόλοιπο κανα δύο μέτρα και καταλήγει σε ακροδέκτη αναπτήρα.  Φυσικά το ρεύμα δεν το παίρνω απο τον υπάρχον αναπτήρα του αμαξιού, έχω τοποθετήσει ένα νέο φισάκι κάτω αριστερά της βάσης των ταχυτήτων.  Το φισάκι αυτό (καθώς και ο ακροδέκτης) είναι ειδικό για να τραβάει ρεύμα (και να μην υπάρχει περίπτωση να λιώσει κάνα πλαστικό).  Τα καλώδια που τροφοδοτούν τον αναπτήρα (φισάκι) είναι χοντρά 2,5mm και αμέσως μετά απο την μπαταρία υπάρχει στεγανή ασφαλειοθήκη. Διέρχονται απο τον χώρο της μηχανής στην καμπίνα μαζί με μια ντίζα που υπάρχει στα πόδια του συνοδηγού (και νομίζω πως είναι η ντίζα του καπώ μηχανής) με προσθήκη λίγης σιλικόνης μάυρης για στεγανοποίηση. Το καπάκι των ταχυτήτων ανοίγει (τοι σκληρό που είναι κάτω απο την φούσκα) με βίδες που είναι στο πλάι του. Προσοχή όταν το κλείσεις να στερεώσεις τα καλώδια με δεματικά μικρά έτσι ώστε να μην είναι ελεύθερα και τραυματιστούν πιθανώς κατά την διάρκεια της πορείας...
Τέλος το καλώδιο περνάει απο την πόρτα ελεύθερα, πίσω και κάτω απο το κάθισμα του οδηγού και στο φισάκι του αναπτήρα (νέο).
Αυτό το φισάκι μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και για παροχή για πχ. εναλλάκτη ρεύματος 220AC δεδομένης της δυναμικής του να παίρνει ρεύμα.

Αυτάαααα....
Θες φωτογραφίες ???
Αν ναι σε καμμιά βδομάδα, να τους περάσω και τότε τις έχεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2006, 10:53 από manolis »
manna

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 05, 2006, 10:58 »
Κώστα,
επίσης θα ήθελα να σου πω, πως άν έχεις προβολάκια (της suzuki στον προφυλακτήρα) έχω μια πλαστική μεμβράνη κίτρινη που την κολλάς επάνω τους και γίνονται αυτόματα ομίχλης.... Την έχω φορεμένη 1-1,5 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα απο χιόνι, στην βροχή, στην λακούβα κτλ κτλ.  Είναι ειδική απο γερμανία (για άλλη φυσικά δουλειά αλλά αυτό δεν μας πειράζει) εντελώς διάφανη (δεν κόβει απο την ισχύ του προβολέα) και έχω 4-5 κομμάτια ακόμα αν θές να σου στείλω δεδομένης της καθημερινής ομίχλης που αντιμετωπίζετε εσείς εκει πάνω :)
manna

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 05, 2006, 11:41 »
Κώστα,
επίσης θα ήθελα να σου πω, πως άν έχεις προβολάκια (της suzuki στον προφυλακτήρα) έχω μια πλαστική μεμβράνη κίτρινη που την κολλάς επάνω τους και γίνονται αυτόματα ομίχλης.... Την έχω φορεμένη 1-1,5 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα απο χιόνι, στην βροχή, στην λακούβα κτλ κτλ.  Είναι ειδική απο γερμανία (για άλλη φυσικά δουλειά αλλά αυτό δεν μας πειράζει) εντελώς διάφανη (δεν κόβει απο την ισχύ του προβολέα) και έχω 4-5 κομμάτια ακόμα αν θές να σου στείλω δεδομένης της καθημερινής ομίχλης που αντιμετωπίζετε εσείς εκει πάνω :)

1. Αν έχεις μεμβράνη θα ήθελα ευχαρίστως.
2. Μόνο 2 προβολείς έβαλες? Δεν θα ήταν 4 καλύτερα? 2 και 2 . Θα τους σηκώνει η μπαταρία?


Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 05, 2006, 12:13 »
Η διαφορά είναι όχι αν τους σηκώνει η μπαταρία αλλά άν η καλωδίωση που κάνεις είναι ανεκτή για να τραβήξει το ρεύμα.
Δεν πήγα σε ηλεκτρολόγο, τα έκανα μόνος μου και προσπάθησα να τα κάνω όσο πιο ασφαλή γίνονται.

Για 4 προβολείς δηλαδή το διπλάσιο ρεύμα χρειάζονται άλλου είδους καλώδια και φυσικά και μπαταρία.
Μπαταρία έχουμε μεγαλύτερη αλλά απο καλωδίωση... πρέπει να ψαχτεί διότι με τους δύο ψιλοζεστένεται (σε απόλυτα ασφαλές σημείο) το καλώδιο.

Είπα να αρχίσω με δύο προβολείς και αν δεν μείνω ικανοποιημένος τότε να πάω (και να ψάξω το πράμα) για 4.
Ελα μου ντέ που με τους δύο προβολείς κάνω άψογα την δουλειά μου και είναι πάνω απο ικανοποιητικά τα πράματα....
manna

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 05, 2006, 18:37 »
Η διαφορά είναι όχι αν τους σηκώνει η μπαταρία .....
To δυναμο......
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 23, 2006, 17:38 »
Προ ημερών έπεσε στα χέρια μου ένα DVD που έλεγε "TRAIL RIDE RAID Λαμίας 2005".

Ερώτηση 1.
Για τέτοιου είδους αγώνες τι χρειάζεται όσον αφορα το αυτοκίνητο? Τι εξοπλησμός?

Ερώτηση 2.
Νικητής σε αυτό τον αγώνα ποιος είναι  ;D? Χαζή ερώτηση για κάποιον που ξέρει, αλλα εγώ δεν κατέχω. Οι βαθμοί ΄ποινής απο που βγαίνουν? Ο χρόνος μόνο μετράει?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 23, 2006, 18:03 »
Ούτε και εγώ έχω ασχοληθεί, και μια εμπεριστατωμένη απάντηση , απο κάποιον αγωνιζόμενο θα ήταν κατατοπιστική....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ετοιμασίες για συμμετοχή σε αγώνες.
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 23, 2006, 18:56 »
Προ ημερών έπεσε στα χέρια μου ένα DVD που έλεγε "TRAIL RIDE RAID Λαμίας 2005".

Ερώτηση 1.
Για τέτοιου είδους αγώνες τι χρειάζεται όσον αφορα το αυτοκίνητο? Τι εξοπλησμός?

Ερώτηση 2.
Νικητής σε αυτό τον αγώνα ποιος είναι  ;D? Χαζή ερώτηση για κάποιον που ξέρει, αλλα εγώ δεν κατέχω. Οι βαθμοί ΄ποινής απο που βγαίνουν? Ο χρόνος μόνο μετράει?

Δες άρθρα για Trail Ride-raid & Rally Raid στο www.off-road.gr
Εχει για προετοιμασία αυτοκινήτου, κανονισμούς και πως υπολογίζω τη μέση ωριαία κλπ.
Οι βαθμοί ποινής βγαίνουν απο προπορείες, καθυστερήσεις απο τον ιδανικό χρόνο, τη μέση ωριαία ταχύτητα σε σημεία που θα μετρηθείς και είναι άγνωστα κατά τη διαδρομή, καθώς και σημεία ελέγχου διάβασης όπου πρέπει να περάσεις υποχρεωτικά (ΣΕΔ) και δεν αναφέρονται στο road book, το οποίο είναι της αρχής prima vista, και το παίρνεις και ξεκινάς γιατί η διαδρομή είναι άγνωστη, χρειάζονται και κάποια όργανα για να παρακολουθείς τα μερικά ή/και τα ολικά χιλιόμετρα, εάν είσαι εμπειρος, χρονόμετρο για χρόνο ανα τουλίπα που έχεις υπολογίσει απο την απόσταση διαρούμενη με την μέση ταχύτητα που σου δίνει η οργάνωση......και εκεί παραπέρα στη πλαγιά που πρέπει να βρεις τα ίχνη για να περάσεις, να πηγαίνεις μαλλιοκούβαρα σε ανοικτούς στην κυκλοφορία δρόμους, εάν θέλεις να καταλάβεις μια απο τις τρείς προνομιούχες θέσεις, αλλιώς πας βόλτα και έρχεσαι τη νύχτα στο τερματισμό με 22.5 ώρες καθυστέρηση......κλπ
Ουφ.......... 

Α...ξέχασα οτι πρέπει να περιμένεις και τα αποτελέσματα μέχρι να βγούν......(πολλές φορές αργούν,αλλάζουν,ξαναλλάζουν)και να φας, εάν προλάβεις στην ταβέρνα του τερματισμού(εάν τερματίσεις και δεν μείνεις πουθενά απο κάτι), και δεν χαθείς και αντί για την ταβέρνα του τερματισμού εχεις φθάσει στα σύνορα, και....και....και....
Βέβαια υπάρχουν και οι 24ωροι, οι Αντοχής, που ο αγαπητός Καραγιάννης μπορεί να πεί περισσότερα...
      
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2006, 19:07 από chriska »
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli