Λοιπόν φίλτατοι,
μετρήσεις δεν έγιναν, αλλά μετά από ψάξιμο στο νετ, διαπίστωσα πως πάνω στις ζάντες αναγράφετε το offset (πχ ΕΤ45 σημαίνει 45 offset).
Επομένως στις μαμά σιδερένιες γράφει OFFSET 5 χωρίς να διευκρινίζει αν είναι – ή +. Σε αυτές που φοράω είναι όντως 7’ και γράφει ΕΤ -5. Επειδή όμως αυτό το είδα με καθρέφτη και δεν είναι απόλυτα σίγουρος για το -, έχουμε 4 περιπτώσεις:
Α) Σιδερένια 5.5’ +5 Αλουμινίου 7’ +5
Β) Σιδερένια 5.5’ -5 Αλουμινίου 7’ -5
Γ) Σιδερένια 5.5’ -5 Αλουμινίου 7’ +5
Δ) Σιδερένια 5.5’ +5 Αλουμινίου 7’ -5
Σύμφωνα με το
http://marksink.com/tire_wheel_offset/offset.htmlΑ) The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 19mm LESS
The outside edge of the wheel will EXTEND an extra 19mm
Β) The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 19mm LESS
The outside edge of the wheel will EXTEND an extra 19mm
Γ) The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 29mm LESS
The outside edge of the wheel will EXTEND an extra 9mm
Δ) The clearance from stut housing to the inside of the wheel will be 9mm LESS
The outside edge of the wheel will EXTEND an extra 29mm
Οπότε για να διορθωθεί η θεωρητική ανάγκη για φάρδεμα με ΟΜΕ +4:
Α) είμαστε οκ
Β) είμαστε οκ
Γ) είμαστε οκ αλλά λίγο
Δ) είναι το ιδανικό
Σωστά?
Για διαφωτίστε με, μπας και γλυτώσω και αποστάτες και ζάντες!!!!!