To κακό είναι ότι πρέπει να φτάσει ο κόμπος στο χτένι, για να αποφασίσουν τα "ανώτερα κλιμάκια" να δραστηριοποιηθούν...
Και τότε πλέον είναι αργά....
Το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο είδη δυστηχώς, μιας και ώς Ελληνες δεν μας πολυνοιάζει(βλέπε Ελγηνεια μαρμαρα, κτλ..)
Διαφωνώ κάθετα, ακόμα και με τις ονομασίες Νorth/South σε απλά sites αυτοκινήτων, μιας και ενισχύουν την πόλωση, που κακά τα ψέματα υπάρχει, απο κάποιους ανεγκέφαλους...
Φυσικά η αυτοκίνηση και ο διαχωρισμός ειναι το λιγότερο...
Το γηπεδικό είναι το μεγαλύτερο....(Ενα μπράβο στον Ζαγοράκη για χθές, τέτοιες κινήσεις είναι άξιες και θαυμασμού και επιδοκιμασίας...)