Αποστολέας Θέμα: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...  (Αναγνώστηκε 23315 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 11:36 »
Κάθε αλλαγή που σκοπό έχει να κοντίνει τις σχέσεις είναι συνάρτηση με το τι λάστιχο φοράμε ή έχουμε σκοπό να φορέσουμε...

Εξηγούμε...στο Jimny μου που έχω για καθημερινή χρήση φοράω 215-75 BF και δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερη διάσταση
για την κατανάλωση, τις φθορές στα ημιαξόνια και στα ρουλεμαν, κοψίματα στους θόλους κτλ

Αν βάλω το κιβώτιο του 413 με τον μειωτήρα 4,16 θα πηγαίνω max 110χλμ...που θα τα βγάζω μπαμ αλλα δεν θα είμαι για δρόμο...

Θα ήθελα βέβαια ένα κοντιματακι το πολύ μέχρι 10% γιατί δυστυχώς η κλιμάκωση του σασμαν (εκτός του vvt) είναι άθλια
αν προσθέσεις το μέτριο τράβηγμα του κινητήρα χαμηλά και την (μικρή σχετικα) επιβάρυνση από την αλλαγή στα BF τότε κλάφτα...

Για αυτούς τους λόγους ψάχνομαι για κάτι τέτοιο...γιατί αν ήθελα 20% μείωση υπάρχει λύση (samurai) αλλα δεν μου κάνει καρδιά μου...
και είναι και κάπως τσουχτερή bhe


+1  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 11:58 »
Κάθε αλλαγή που σκοπό έχει να κοντίνει τις σχέσεις είναι συνάρτηση με το τι λάστιχο φοράμε ή έχουμε σκοπό να φορέσουμε...

Εξηγούμε...στο Jimny μου που έχω για καθημερινή χρήση φοράω 215-75 BF και δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερη διάσταση
για την κατανάλωση, τις φθορές στα ημιαξόνια και στα ρουλεμαν, κοψίματα στους θόλους κτλ

Αν βάλω το κιβώτιο του 413 με τον μειωτήρα 4,16 θα πηγαίνω max 110χλμ...που θα τα βγάζω μπαμ αλλα δεν θα είμαι για δρόμο...

Θα ήθελα βέβαια ένα κοντιματακι το πολύ μέχρι 10% γιατί δυστυχώς η κλιμάκωση του σασμαν (εκτός του vvt) είναι άθλια
αν προσθέσεις το μέτριο τράβηγμα του κινητήρα χαμηλά και την (μικρή σχετικα) επιβάρυνση από την αλλαγή στα BF τότε κλάφτα...

Για αυτούς τους λόγους ψάχνομαι για κάτι τέτοιο...γιατί αν ήθελα 20% μείωση υπάρχει λύση (samurai) αλλα δεν μου κάνει καρδιά μου...
και είναι και κάπως τσουχτερή bhe


+2
Κι εγώ με τα ίδια λάστιχα για ένα 10% ψάχνομαι, για να βρώ τη ζωντάνια που έχασε το αυτοκίνητο (δεν είναι καλύτερα τα πράγματα στο VVT).
Εχω ακούσει ότι αυτό γίνεται αν βάλεις στο VVT τα κορωνοπήνια του παλιού.
Το έχει κάνει κανείς? Κόστος?
Ξέρει κανείς τις σχέσεις του παλιού και του VVT?

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 12:04 »
Eτσι ομως ρε παιδες θα κοντυνει αλλα θα χασει πολυ σε τελικες!Θα πηγαινεις με 100 χλμ κ 4000-4500 στροφες!
Αυτο σημαινει καταναλωση στα υψη σε σχεση με τωρα.Κ εγω φοραω 195R15 κ +4 αναρτηση κ το αμαξακι πνιγεται.... 0_21 0_21
Ας μας σωσει καποιος... t4 t4 t4

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 12:32 »
Φίλε SAV, το vvt το είχα κανα 2βδόμαδο δοκιμή και η κλιμάκωση είναι πολύ πιο σφιχτή και σωστή και στα μακριά και στα κοντά...
Βέβαια βάζοντας άλλο λάστιχο..σίγουρα έκοψε οπότε θα θέλει και αυτό μάζεμα...

Φίλε efthimis αυτό λέμε με 8%-10% κόντιμα δεν είναι τόσο τραγικό...
αν εχεις ήδη ένα 5% από το λάστιχο ;)

και εχει μεγάλη διαφορά τα 100 με 4000prm από οτι στις 4500prm
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 12:35 »
Για να καταλαβω.....αλλαζουμε το βοηθητικο ή το κανονικο κιβωτιο?
Κ αν αλλαζουμε το βοηθητικο κιβωτιο,πρεπει να πηγαινουμε μονιμως με κοντα.
Τι εννοεις εχω 5% κοντυμα απο το λαστιχο?

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 12:55 »
Η επεμβασεις αφορούν το βοηθητικό...ή το αλλαζουμε (από 413) ή το γραναζώνουμε για να κοντίνει...
Οχι δεν θα πηγαίνουμε με τα κοντά συνέχεια...οτι μείωση πάρουν τα κοντά πέρνουν και τα μακριά...

Δεν είπα για κοντιμα από το λάστιχο...
Είπα οτι λόγω της αυξησης στη διάμετρο του ελαστικού εχεις μακρίνει το βήμα γύρω στο π.χ. 5%
Οπότε αν εσύ πάρεις μια μείωση 10% από το σασμαν σε σχεση με το αρχικό αν αφαιρέσης το 5% από το λάστιχο
ουσιαστικά εχεις 5% μείωση σε σχέση με το μαμα.
Δηλαδή αν εβλεπες πχ 100 στις 4000prm με μαμα λάστιχα -σασμαν με την αλλαγή και 5% μεγαλύτερο λάχτιχο
θα βλεπεις 95χλμ στις ιδιες στροφές...

Ελπίζω να βοήθησα
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:15 »
Δηλαδη το τελικο συμπερασμα για καποιον που κανει διαδρομες εκτος κ ταξιδια,
   
   με ελαστικα 215/70/15 ασφαλτινα κ 215/75/15 mud η πιο καλη επιλογη ειναι βοηθ. απο sam. 1000cc χωρις γραναζια κτλ.
   Κοντεμα περιπου στο 12% κ τελικη 110χλμ με 4500στροφες κ 5η.Σωστα?

Μονο να περιμενουμε να δουμε τι ετοιμαζει ο αμοργιανος.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:21 »
Δηλαδη το τελικο συμπερασμα για καποιον που κανει διαδρομες εκτος κ ταξιδια,
   
   με ελαστικα 215/70/15 ασφαλτινα κ 215/75/15 mud η πιο καλη επιλογη ειναι βοηθ. απο sam. 1000cc χωρις γραναζια κτλ.
   Κοντεμα περιπου στο 12% κ τελικη 110χλμ με 4500στροφες κ 5η.Σωστα?

Μονο να περιμενουμε να δουμε τι ετοιμαζει ο αμοργιανος.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη και χωρίς να είμαι καθόλου γνώστης, αναφέρω μια γενική αρχή που έχω. Όλα είναι συναρτήση τιμής - απόδοσης. Αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό... Προσωπικά αν είναι να κερδίσω 5km/h σε τελική (που δεν την πιάνω τώρα λόγω ελαστικών) και πρέπει να δώσω 700euro, ας πηγαίνω και λίγο πιο αργά. Προσωπική άποψη πάντα και βεβαίως πρέπει να περιμένουμε τα νέα από τους τεχνίτες.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:22 »
Για αυτή την μείωση (10%) νομίζω πιο οικονομικό είναι το γρανάζωμα του υπάρχοντος βοηθητικου...
Κάτι τέτοιο ετοιμάζει ο Αμοργιανός? Ποιός ξέρει?
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:29 »
Παιδάκια, μη ζητάτε τα πάντα από το αυτοκίνητό σας :

- Χαμηλή κατανάλωση,
- Μεγάλη τελική,
- Μεγάλα λάστιχα (mud),
- Αθόρυβο ταξίδι,
- Λιγες στροφές στον κινητήρα,
- +... cm ύψος

Αποφασίστε τι θέλετε περισσότερο και συμβιβαστείτε με τα υπόλοιπα.
Με το SAMI μου, έχω δεχτεί οτι ταξίδι κάνω με 90 έως 105 χλμ/ωρα με λάστιχα 235/75/15 και ύψος περίπου +15cm. Κάνει θόρυβο, έχω σχεδόν χάσει την πέμπτη ταχύτητα και καίει περισσότερο από το Maverick 2.0 lt
Προσεχώς θα 'γραναζωθώ' με μειωτήρα 4.16:1 της calmini.... μπας και ανακτήσω την πέμπτη ταχύτητα μιας και στην επόμενη αλλαγή ελαστικών πάω για 32άρια..... !!

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:30 »
Παντως για βοηθητικο επειδη εχω ρωτησει κυμαινονται στα 200-250e.Τωρα για την τοποθετηση να σου παρει το πολυ νομιζω 100-150e.

Συνολο 400 αντε 450e στην χειροτερη.Απο την αλλη αν ο αμοργιανος ετοιμαζει γραναζια που θα κανουν την ιδια δουλεια (μειωση 10%)

στο μαμα βοηθ. κιβωτιο, τοτε θα ειναι η καλυτερη λυση.Γλυτωνεις κ το κοψε,ραψε,ψηλωνε.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:30 »
eseis me ta palia jimny (pro vvt) mporeite na valete ta koronopinia tou vvt pou einai 4,3:1 kai na kontynete 10%
episis me voi8itiko apo sj413 (xwris granazia calmini klp) 8a kontynete 7% se arga-grigora
episis mporeite na ftia3ete granazia gia to yparxon voi8itiko se dyo syndiazmoys: 12% kai 24%

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:32 »
yparxoun oles oi lyseis etoimes
ti allo thelete?????

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:34 »
Χαρη εγω προσωπικα θελω να πηφαινω ταξιδι με 110χλμ κ 5η.Το υψος +3.5 μετα απο πολυ σκεψει θα το κρατησω.
Καταναλωση απο τα 9λ να παει στα 11λ εεεε...τι να κανουμε.Τουλαχιστον θα τραβαει.Λεω τωρα.....
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βοηθητικα κιβωτια με μειωτηρες σε jimny...
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 28, 2008, 13:37 »
Κατά την ταπεινή μου γνώμη και χωρίς να είμαι καθόλου γνώστης, αναφέρω μια γενική αρχή που έχω. Όλα είναι συναρτήση τιμής - απόδοσης. Αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό... Προσωπικά αν είναι να κερδίσω 5km/h σε τελική (που δεν την πιάνω τώρα λόγω ελαστικών) και πρέπει να δώσω 700euro, ας πηγαίνω και λίγο πιο αργά. Προσωπική άποψη πάντα και βεβαίως πρέπει να περιμένουμε τα νέα από τους τεχνίτες.

Μάλλον δεν σου εχω δώσει ακόμη να καταλάβεις... ;D
Δεν θα κερδίσεις τελική...θα χάσεις 5-10km/h αλλά συνολικά θα κερδίσεις τη ζωντάνια του αυτοκινήτου
σε όλες τις ταχυτητες!

Αν εβγαζες πχ 140 τελική αν κοντίνεις το κιβώτιο θα εχεις στις ιδιες περίπου στροφές -10% άρα 140-14=126
αλλα θα τα βγάζεις πολύ πιο γρήγορα! 
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!