Αποστολέας Θέμα: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?  (Αναγνώστηκε 28381 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SamAir

  • Jimny
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 04, 2008, 20:40 »
φιλε IronMan γουσταρεις KISS ?
να το κανουμε θεμα και
να κανονισουμε αποβαση με το forum αν ειναι.  roc2 j12 ha >:D

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 05, 2008, 16:28 »
....έχει αρκετά περίεργη αντίδραση και σουστάρισμα....

Xρήστο το φαινόμενο του να εκτονώνει απότομα στον πίσω άξονα λές, αν κατάλαβα καλά?


Ναι Γιάννη... όντως και το κάνει στα πρώτα Km...
Εγώ οταν άλλαξα απο mad σε ome και είχα συνηθίσει τις αντιδράσεις της mad πήγα να πάθω μεγάλη ζημιά σε ένα νεροφάγωμα...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 05, 2008, 18:58 »
το έκανε και σε μένα, μάλον συνιθίσαμε στο διαφορετικό setup σε σχέση με τα mad ome πλέον...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 05, 2008, 19:00 »
φιλε IronMan γουσταρεις KISS ?
να το κανουμε θεμα και
να κανονισουμε αποβαση με το forum αν ειναι.  roc2 j12 ha >:D

God gave Rock N' Roll....to usj12
Eλπιζω να έχεις δει και το Detroit rock city ε? ;D
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος SamAir

  • Jimny
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 05, 2008, 20:08 »
φιλε IronMan γουσταρεις KISS ?
να το κανουμε θεμα και
να κανονισουμε αποβαση με το forum αν ειναι.  roc2 j12 ha >:D

God gave Rock N' Roll....to usj12
Eλπιζω να έχεις δει και το Detroit rock city ε? ;D

Φιλε ειμαι οπαδος απο το 90' τα εχω ολα και τα ειδα ολα.(ελπιζω δλδ!)
ταινιες ,βιντεο,περιοδικα κλπ. μακαρι να εχεις κατι που δεν ειδα.
επισης τους ειδα και ζωντανα το 96' στη πραγα με full make up.
λοιπον τι λες μιας και σε βλεπω να ψηνεσαι?
υπαρχουν αλλο τρελοι στο φορουμ που να γουσταρουν αποβαση JIMNY στους KISS ?
σιγουρα θα ειναι καλα.

Αποσυνδεδεμένος Jrhellas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 12:56 »
παιδια καλημερα και καλως σας βρηκα!
Νεος στο φορουμ και αυτο ειναι το πρωτο μου post ζητωντας την βοηθεια σας.
Εχω ενα jimny του 2002 στο οποιο αλλαξα πριν λιγες μερες τα λαστιχα του πηγαινοντας στην διασταση 215/75 αντι του 205/70 που ειχε απο την μανα του.
Ζαντες οι ιδιες, αλουμινιου μαμισιες επισης.
Το θεμα ειναι πως 2 μερες πριν την αλλαγη ελαστικων αλλαξα και τα αμοστοσερ του (στα 60.000 km) με KYB.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης: Μπορω να σηκωσω λιγο το αυτοκινητο? μιλαω για 4 ποντους και οχι περισσοτερο. Αν το κανω πρεπει να αλλαξω παλι τα αμορτισερ? (τα εχω μονο 1 μηνα :'() η νπορω να τα κρατησω?
καποιο συνεργειο μου ειπε οτι μεχρι τα 4 εκατοστα δεν υπαρχει λογος αλλαγης ? Ετσι ειναι?
Το αυτοκινητο κινηται περισσοτερο σε ασφαλτο, περισστερο απο την συζυγο, αλλα τα Σαββατοκυριακα το χρησιμοποιω σε καποιες σχετικα κοντινες βουνισιες εξορμησεις (κυνηγος γαρ  ;) ). Κακα τα ψεματα και οπως ηταν ως τωρα με καλυπτε, απλα θελωντας να το "αγριεψω" λιγο στην οψη βλεπω οτι με τα λαστιχα αυτα ειναι πολυ γεματοι οι θολοι.........
Στις πολλες λασπες στομωνει ;).
Παρακαλω ας μου πει καποιος την γνωμη του  t4  t4  t4
Ευχαριστω και παλι καλως σας βρηκα!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 08:45 »
Μπορω να σηκωσω λιγο το αυτοκινητο? μιλαω για 4 ποντους και οχι περισσοτερο. Αν το κανω πρεπει να αλλαξω παλι τα αμορτισερ? (τα εχω μονο 1 μηνα :'() η νπορω να τα κρατησω?
καποιο συνεργειο μου ειπε οτι μεχρι τα 4 εκατοστα δεν υπαρχει λογος αλλαγης ? Ετσι ειναι?
Καλώς ήρθες :)
Για να δεις αν πρέπει να αλλάξεις τα αμορτισέρ θα πρέπει να ξέρεις το μήκος τους (κλειστό/ανοιχτό) και να μετρήσεις πάνω στο αυτοκίνητο με τα καινούργια ελατήρια (ή προσθήκες στα υπάρχοντα) για να δεις αν θα τερματίζουν είτε στο άνοιγμα είτε στο κλείσιμο.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Jrhellas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 15:25 »
Παρεπιπτοντως :)  Τι σημαινει αυτο το "ΟΜΕ+4" ??
Και αν επιλεξω τελικα να σηκωσω το αυτοκινητο κατα 3-4 εκατοστα χωρις αλλαγη αμορτισερ, ειναι καλυτερα να κρατησω τα υπαρχοντα με μια μικρη προσθηκη η να βαλω αλλα?
Βοηθηστε t4.
Metalaxe περιμενω την απαντηση σου μια και εκανες τον κοπο να μπεις ηδη στην διαδικασια  :)
Ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 15:38 »
ΟΜΕ => Old Man Emu, ειναι μαρκα αναρτησεων και αμορτισερ της εταιριας ARB.

http://www.arb.com.au/products/old-man-emu-suspension/

Ειναι μια δοκιμασμενη και αξιοπρεπης λυση για το αυτοκινητο στα 4εκ. Δεν κανει για ολες τις εκτος δρομου περιπετειες και ειναι -απλα- overall καλή.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 14:03 »
Και αν επιλεξω τελικα να σηκωσω το αυτοκινητο κατα 3-4 εκατοστα χωρις αλλαγη αμορτισερ, ειναι καλυτερα να κρατησω τα υπαρχοντα με μια μικρη προσθηκη η να βαλω αλλα?
Υποθέτω ότι μιλάς για τα ελατήρια και όχι για τα αμορτισέρ έτσι ?
Αν ναι, σίγουρα μπορείς να βάλεις 3-4 εκατοστά προσθήκες στα υπάρχοντα ελατήρια αν και θα δουλεύει καλύτερα ένα άλλο ελατήριο (π.χ. OME) απο το μαμίσιο με τις προσθήκες. Με τις προσθήκες αυξάνεις μεν το μήκος του ελατηρίου (και κατ' επέκταση το ύψος του αυτοκινήτου) αλλά δεν αλλάζεις τη δύναμη απόσβεσης/συμπίεσης ούτε και την ωφέλιμη διαδρομή του.
Όπως σου είπα και παραπάνω, είτε βάλεις προσθήκες, είτε βάλεις μακρύτερα ελατήρια θα πρέπει να μετρήσεις προσεκτικά τις διαδρομές των αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος ότι δεν τερματίζουν ούτε στη συμπίεση ούτε στην έκταση, αλλιώς θέλεις άλλα αμορτισέρ.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 27, 2009, 00:03 »
Αυτη η αναρτηση είναι +4 ή +6???

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 27, 2009, 13:17 »
Μάλλον ΟΜΕ +4 είναι γιατί βλέπω ότι τα ελατήρια είναι μάλλον μαύρα, δε φαίνεται για +6, με κάθε επιφύλαξη βέβαια...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 27, 2009, 15:22 »
Μάλλον ΟΜΕ +4 είναι γιατί βλέπω ότι τα ελατήρια είναι μάλλον μαύρα, δε φαίνεται για +6, με κάθε επιφύλαξη βέβαια...

THANKS :)

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 27, 2009, 21:26 »
bill η αναρτηση ειναι +6 με προσθηκες και ειναι το αμαξι του  φιλου+συνφορουμιστα krana

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 27, 2009, 23:11 »
bill η αναρτηση ειναι +6 με προσθηκες και ειναι το αμαξι του  φιλου+συνφορουμιστα krana

Λοιπόν μόλις είδα το χαρτάκι λέω μας γράψανε!!!χαχαχαχα, μετά είδα το μνμ!! lol lol lol