Γεια!
Ζητώ τα φώτα σας για το εξής θέμα:
Έχω φορέσει στο jimny μου ελατήρια και αμορτισέρ Pro-comp 2". Βλέποντας τα ελατήρια στους μπροστά τροχούς παρατήρησα ότι έχουν μια μικρή κλίση, δεν είναι δηλαδή τελείως παράλληλά με το 'φρένο' των αναρτήσεων. Μερικές φορές στις λακούβες άκουγα ένα "γκλονγκ", σαν να βρίσκει κάπου το ελατήριο (φαντάζομαι στο 'φρένο'). Το είχαμε σηκώσει το αμαξι για να δούμε τι γίνεται με τα ελατήρια και προσέξαμε τότε ότι η ζαμφόρ έιχε στραβώσει προς τη μια πλευρά. Την φέραμε στα ίσια της, αλλά με τα ελατήρια δεν καναμε τπτ. Μετά από αυτό είχε μειωθεί πολύ η συχνότητα του "γκλονγκ" μέχρι που τώρα τελευταία έχει πάλι φτάσει στα αρχικά και χειρότερα επίπεδα. Παρατήρησα παλι τη ζαμφόρ και είναι πάλι στραβή (δεν μπορω να καταλαβω αν έχει στρίψει ή αν έχει στραβώσει). Ένας φίλος μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ζαμφόρ και να βάλω μια με πιο μακρια μπράτσα γιατι λόγω του ψηλώματος των 2" κρατάει πιο ψηλά τον άξονα και ίσως γι'αυτο και να έχουν τα ελατήρια αυτή τη κλίση.
Ποια είναι η γνώμη σας?
Ευχαριστώ!
1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=194472.Το "γκλόνκ" που ακούς είναι επίσης φυσιολογλικό διότι χτυπάνε οι κάτω σπείρες του ελατηρίου στην βάση. Μερικοί μηχ/κοί περνούν τις κάτω σπείρες μέσα σε πλαστικό διαφιανή ειδικό σωλήνα για να μην κάνουν τον θόρυβο.
3. Τα ελατήρια κάνουν κούρμπα και δεν είναι παράλληλα με την βάση άξονα πάντα στα Jimny. Σε εσένα έγιναν χειρότερα τα πράγματα διότι το ψήλωσες χωρίς να φτιαξεις το Caster και ο άξονας όπως τον βλέπεις απο το πλάι "σηκώθηκε" προς τα πάνω. Ο άξονας μετάδοσης κάνει τώρα μεγάλη γωνία με τον σταυρό στο εμπρός διαφορικό.
Ολα τα παραπάνω είναι επακόλουθα όταν το ψηλώνεις χωρίς να βάζεις πλήρες κιτ διορθώνοντας την ανάρτηση.