Το έχω διαβάσει το ποστ.
Απλά επειδή αναφέρθηκε αυτό “μήπως βάλω 2 διακόπτες 1 για να απενεργοποιώ τις πλήμνες μπροστά αλλά και 1 άλλον για να τις ενεργοποιήσω εγώ σε περίπτωση που πάθει τίποτα η βαλβίδα και μείνω από 4χ4”ρώτησα.
Το επιπλέον διακοπτάκι ξέρω τι κάνει .
Η ερώτηση μου είναι αν πάθει κάτι η βαλβίδα, πώς θα βοηθήσει το διακοπτάκι, αφού εκτός τράνσφερ και των ηλεκτρομαγνητών που μπλοκάρουν το 4χ4, το σύστημα δουλεύει με υποπίεση από την μηχανή.