Στο τελος μιας εξορμησης καπου στην Παρνηθα και αφου μολις μπηκα σε τσιμεντοδρομο κανω αναστροφη για να ξαναβγω στο χωμα με κουμπωμενο το 4χ4, τερματιζω το τιμονι και εγινε η ζημια. Ο θορυβος ηταν σαν να χτυπησε πετρα το σασι...και τερμα η τετρακινηση! Σπασμενο ημιαξονιο,η κινηση δεν μεταδιδοταν μπροστα,παρολο που το διαφορικο κουμπωνε και η ενδειξη του 4χ4 στο ταμπλο ηταν αναμενη. Το τιμονι με το ζορι εστριβε πανω απο μιση στροφη και αυτο με θορυβο! Στο servis της αντιπροσωπιας ανοιξανε και τα διαφορικα και αποκαλυφθηκε οτι ηταν γεματα νερα! Βαλβολινες και νερο μαζι,ενα μιγμα. Το jimny κανει τις βουτιες του οταν του δινετε η ευκαιρια και στην Παρνηθα καταφερε και βγηκε απο μια λασπολακουβα με 1m νερο στο Βουντημα! Τα νερα στα διαφορικα σιγουρα ηταν απο εκει,αναρωτιεμαι ομως ποσο καιρο συνεβαινε αυτο,αφου τυχαια το ανακαλυψα και στα 2 χρονια που εχω το θηριακι εχει πλατσουρισει ουκ ολιγες φορες!!
Στο ζουμι τωρα. Αφενως απαγορευεται να τερματιζεις το τιμονι οταν εχεις 4χ4(κατι το οποιο εμενα μου διεφευγε),αλλιως κλαψε μπιλιοφορο-ημιαξονια.
Οπωσδηποτε πρεπει να σηκωσω με πατεντα τις αναπνοες των διαφορικων (με σωληνακια κτλ..) για την αποφυγη παρομοιων καταστασεων. Αν καποιος το εχει κανει και μπορει να συμβουλευσει η να βοηθησει ευχαριστως. Υπαρχει ενα σχετικο αρθρο στο .gr και δεν ξερω αλλο τροπο να γινει.