Nα σας πω και γω την αποψή μου μιας και μπήκα σήμερα!!!!
Αλυσίδα στην ανηφόρα θέλουμε στον κινητήριο άξονα και αφού είναι τετρακίνητο τότε τις βάζουμε μπροστά για "τιμόνι".
Στην κατηφόρα η αλυσίδα είναι χρήσιμη πίσω , έτσι ώστε σε ενδεχόμενο φρένο να μην έλθουν τα πίσω μπρος
.....τι να το κάνεις το τιμόνι ή τις κοντές αν δεν μπορείς να κρατήσεις το όχημα πάνω στον δρόμο και σε ευθεία με αυτόν.
Η λάσπη και το χιόνι θέλουν στενό λάστιχο:
1. στην λάσπη το στενό λάστιχο σκάβει και βρίσκει πρόσφυση
2. στο χιόνι με το στενό λάστιχο αυξάνεται το βάρος που ασκούν τα λάστιχα σε μικρότερη επιφάνεια χιονιού ή πάγου κι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να ανακαλύψεις πρόσφυση σπάζοντας (λόγο βάρους) το στρώμμα πάγου ή χιονιού που βρίσκεται κάτω από τα στενά σου ελαστικά.
Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις όσο περισσότερο φάρδος έχεις στα λάστιχα τόσο μοιάζεις με πλεούμενο που επιπλέει μεν αλλά δεν κινείται δε
Τώρα στο χιόνι εκείνο που χρειαζόμαστε (εκτός του στενού ελαστικού) είναι ένα πέλμα το οποίο να κάνει το εξής:
1. Πρέπει να έχει στενές χαρακωματιές έτσι ώστε πατώντας σε χιόνι ......το χιόνι να μπαίνει στις χαραμάδες
2. Αφού πιέζουμε το χιόνι με μεγαλύτερο βάρος (λόγο στενού ελαστικού) το χιόνι που σφηνώνεται στις χαραμάδες μαζί με το χιόνι στο έδαφος γίνονται "ένα πράμα" ( κάτι σαν ανάποδο Τ) και αυτή είναι η πρόσφυσή μας.
Με άλλα λόγια μιλώ για χιονολάστιχα.....πιάσε το αυγό και κουρεψέ το δηλαδής για ένα 4κίνητο.
Θέλω όμως να καταλήξω στο εξής , πως στο χιόνι τα mud είναι κατώτερα από τα Α/Τ ασχέτος αυτοκινήτου 2κίνητου..
3κίνητο
..ή 4τρακίνητου.
Γιατί δεν με ρωτάγατε τόσο καιρό να σας τα πω εεεεεεεεεεεεεεεεεε