UPDATE...
Μολις παρελαβα το αυτοκινητο με το νεο του κινητηρα!
Ψαχνοντας αρκετα, βρηκαμε απο Baleno 1.6 4x4 Jap spec, με τα εξης χαρακτηριστικα
ENGINE
Displacement, cc 1590
Engine model G16A
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 115 ps (84.58 kw) / 6000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 14.9 kg*m (146.12 N*m) / 4500 rpm
Power density 9.39
Engine type Water cooling serial 4 cylinder SOHC16 valve
Engine information 4 cycle
Fuel system EPI (electronic gasoline injection)
Turbocharger No
Fuel type Unleaded regular gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 9.8
Bore, mm 75
Stroke, mm 90
Επισης μπηκε ολοκληρη εξατμιση (χταποδι, καταλυτης, σπιραλ, ελευθερο τελικο) χειροποιητο απο τον ΝΙΝΟ.
Την ολη επιμελεια της μετατροπης ειχε ο Κουτσουμπος.
Το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο θα ελεγα... Δεν εχει καμια σχεση με πριν.
Το αυτοκινητο φορτωνει απο τις 1500 στροφες και ανεβαζει δυνατα μεχρι και τις 6000 με οποια ταχυτητα και να εχεις!
Το ρυθμισαμε ετσι ωστε να βγαζει την δυναμη οσο πιο χαμηλα γινεται. Δουλευει αψογα, χωρις κομπιασματα, ρεταρισματα, διακοπες, σκαλοπατια στη δυναμη κτλ.
Η ολη μετατροπη δεν ξεπερασε τις 5 μερες μαζι με τον εξατμισα.
Περισσοτερα μολις καταφερω να το δοκιμασω και στο βουνο...