Αποστολέας Θέμα: Δρομάδος Τρόπαιο  (Αναγνώστηκε 14643 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 23, 2007, 12:58 »
                _warning>    Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !!!    _warning>


Για να μη μπερδευομαστε, στη συγκεκριμενη δοκιμασια που θα παμε σαν jimnyclub, θα κατεβουμε μονο & αποκλειστικα με jimny...

Tα φιλαρακια μας, οι κκ Γιαννης & Χαρης, θα ειναι οδηγοι ή/και συνοδηγοι, αλλα ΜΟΝΟ σε jimny, εννοειται!!!


Ok θα μας δανείσεις το δικό σου  yah yah

όσοι ενδιαφέρονται πρέπει να κάνουμε ένα μιτιγκ με καφέ για να οργανωθούμε  frape_gala

για βαλτέ ημερομηνία
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 10:11 »
Ήδη οι συμμετοχές έφτασαν τις 12. Μένουν μόνο 3 θέσεις ακόμη (και 5 επιλαχόντων).

    Αττική Λέσχη Τετρακίνησης
    Εξερευνητική Λέσχη Ρόδου
    BRAT.gr
    to4X4.gr
    braters.gr
    Λέσχη Εκάλη 4Χ4
    Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας
    Σκάρτα 100
    4Χ4 Sport Club Ναυπλίου
    Σύλλογος Τετρακίνησης Κέρκυρας
    Λέσχη 4χ4 Ιωαννίνων
    ΣΤΕΒΕ

Θα γίνει κόλαση τελικά...
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 11:29 »
προς τους admin μιας και τελειώνουν οι θέσεις δεν δηλώνεται την συμμετοχή μας
και στην συνεχεία οργανώνουμε το σχήμα της ομάδας  που θα μας εκπροσώπηση
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 13:48 »
Προσθέστε

Action Off Road Club
και
samuraiclub.gr

οπότε [size=18]ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ!!! ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ;[/size]
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 07, 2007, 14:11 »
Οι ομάδες που συμμετέχουν είναι

1 Αττική Λέσχη Τετρακίνησης 19/10
2 Εξερευνητική Λέσχη Ρόδου 19/10
3 BRAT.gr 22/10
4 braters.gr 22/10
5 Λέσχη Εκάλη 4Χ4 23/10
6 Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας 23/10
7 Σκάρτα 100 23/10
8 4Χ4 Sport Club Ναυπλίου 23/10
9 Σύλλογος Τετρακίνησης Κέρκυρας 24/10
10 Λέσχη 4χ4 Ιωαννίνων 24/10
11 Action Off Road Club 24/10
12 samuraiclub.gr 24/10
13 Λέσχη Λασιθίου 4Χ4 24/10
14 Λέσχη Χανίων 4Χ4 25/10
15 Jeep Club  25/10

Θα παρακαλούσαμε τις λέσχες - ομάδες να μας στείλουν μέχρι τις 15/12 στοιχεία των πληρωμάτων και φωτογραφίες πληρώματος και αυτοκινήτου και βέβαια να επιβεβαιώσουν τις συμμετοχές τους.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει απόκριση μέχρι την παραπάνω ημερομηνία από κάποια ομάδα, αυτή θα αντικατασταθεί από την πρώτη επιλαχούσα κ.ο.κ.

Πριν απο λίγες μέρες έγινε η πρώτη επισκόπηση της περιοχής. Οι συνθήκες είναι καλές ακόμη, με ελάχιστη λάσπη και καθόλου σχεδόν χιόνι. Ελπίζουμε ότι θα έχουν γίνει... δραματικές μέχρι το τέλος Γενάρη.

Από τις συνθήκες θα εξαρτηθεί και ο τόπος της αρχικής συγκέντρωσης καθώς και το σημείο όπου θα γίνει η τελική συγκέντρωση και η ψηφοφοριά.

Περιμένουμε στοιχεία και φωτογραφίες σας!!!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 05, 2008, 14:45 »
Μπορείτε να δείτε και μερικές φωτογραφίες απο τη διαδρομή, εδώ
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 16, 2008, 18:54 »
Οι συμμετοχές του Δρομάδος Τροπαίου
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 21, 2008, 18:46 »
Για να μπαίνουμε στο πνεύμα!!!

Ο καιρός χαλάει απο την Πέμπτη με πτώση θερμοκρασίας μέχρι και 15 βαθμούς!!! Θα έχει γλέντι δηλαδή το βράδυ, για να μην ξεπαγιάσουμε. Μην ξεχάσετε τη βαζελίνη στις τσιμούχες, για να ανοίγουν οι πόρτες, το αντιψυκτικό σε νερό και πετρέλαιο και τα μακριά σώβρακα!!! Αράπηδες και λοιπά "ζωντανά" θερμαντικά σώματα απαγορεύονται!!! Οι έξυπνοι διάλεξαν το σωστό συνοδηγό - έτσι δεν είναι κύριε Ζλάτκο;

Η σειρά στο δρόμο, για κάθε μέρα, θα αποφασίζεται από το βράδυ με το τράβηγμα χαρτιών από την τράπουλα!!! Πρώτος θα είναι ο άσσος - ακούτε κύριε Σύρρο; - και τελευταίος η Ντάμα...

Κάθε μέρα θα έχουμε "υπηρεσίες", που θα ξεκινήσουν από τους νεότερους και θα καλύψουν μέχρι τους γηραιότερους της παρέας.

Πρωινό, δεκατιανό και δείπνο είναι κανονισμένα από την οργάνωση. Αγωνιζόμενοι θα φέρουν διάφορα, όπως έχουν δηλώσει. Έχουμε εξασφαλίσει τσικουδιά και κρουασάν!

Το φαγητό θα... προσφέρεται σε μία σκηνή με εμβαδό 3Χ4. Θα υπάρχουν πιάτα και ποτήρια. Καλό είναι να έχετε μαχαιροπήρουνα, αν και θα υπάρχουν μίας χρήσης.

Θα υπάρχει γιατρός, φορείο και υλικά πρώτων βοηθειών. Αν χρειαστεί κάτι, όπως καύσιμα, θα υπάρχουν αυτοκίνητα της οργάνωσης που θα το αναλάβουν. Αν προκύψει πρόβλημα με αυτοκίνητο, το ζητούμενο της ημέρας θα είναι να το φτάσουμε στον πολιτισμό. Μηχανικός υπάρχει ανάμεσα στους συμμετέχοντες - σωστά κύριε Μπάρλο;

Η Τετάρτη 30 Γενάρη θα αφιερωθεί αποκλειστικά στην ψηφοφορία. Θα σηκωθούμε, θα πάρουμε πρωινό και θα κατευθυνθούμε σε μία κοντινή ταβέρνα όπου θα ξεκινήσει η διαδικασία. Ετσι προς το μεσημέρι θα έχουμε τελειώσει, για να ξεκινήσουν το ταξίδι της επιστροφής οι μακρινοί - και όχι μόνο.

Όποιος θέλει να παρακολουθήσει μπορεί να είναι στον Αθανάσιο Διάκο Παρασκευή βράδυ είτε στη Γραμμένη Οξιά το Σάββατο και την Κυριακή. Τις άλλες δύο μέρες θα ανακοινώσουμε τα σημεία από το internet, στο site του περιοδικού και τα fora.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 25, 2008, 14:48 »
Χάρτες για τις δύο πρώτες μέρες του Τροπαίου Δρομάς μπορείτε να βρείτε εδώ
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 25, 2008, 15:00 »
Να και το κύπελλο!!!

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 25, 2008, 20:53 »
Kαλή τύχη παιδιά.....

Special στον Metalaxe j12 και τον Taxideytis...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 27, 2008, 21:53 »
Tελικά είχαμε μια άσχημη εξέλιξη δυστηχώς :'(

Κείμενο του φίλου μας Taxideytis...
Δρομάδος Τρόπαιο: Ένα δρώμενο δίχως τέλος.

Έτσι για την ιστορία…
Καταγραφή και μόνο προσωπικών εντυπώσεων.

Η προετοιμασία μας πήρε κάμποσες ημέρες. Εκείνο όμως που κυριαρχούσε τουλάχιστον σ εμένα ήταν το άγχος. Περισσότερο για το αυτοκίνητο παρά για την χρήση του εξοπλισμού που θα κουβαλούσαμε. Ο Αντώνης από την δική του πλευρά προσπάθησε –επιτυχώς - να μου περάσει ότι δεν θα ζορίζαμε τα πράγματα. (Βασικά το πίστευε και το διαπίστωσα όταν φορτώναμε τα πράγματά του και τα είχε σε σακούλες και χύμα….άρα δεν θα είχε κοπανήματα και μεγάλες κλίσεις). Και όσες συζητήσεις είχα με μερικούς που γνωρίζανε κάτι παραπάνω με φέρανε σε θέση να καταλάβω το γενικό πλάνο. Σαν ιδέα ήταν πολύ καλή και έμενε η εφαρμογή της να αποδείξει αν θα δούλευε η όχι. Θα δινότανε μεγαλύτερη βάση στην συνεργασία μεταξύ των πληρωμάτων των αυτοκινήτων και λιγότερη στις ιδιαίτερες ικανότητες των αυτοκινήτων. Πρώτη φορά στη Ελλάδα. Πιστεύαμε ότι θα δούλευε. Θα έδειχνε.

Την Παρασκευή το βράδυ μετά από ένα θορυβώδες ταξίδι φτάσαμε στον Αθανάσιο Διάκο. Βλέποντας τα αυτοκίνητα παρκαρισμένα στην πλατεία πήραμε την πρώτη δόση απογοήτευσης. Ήμασταν θα έλεγα οι πιο χαμηλοί. Οι πιο φαινομενικά αδύναμοι. Το ένα τρέιλερ που μετέφερε το κτηνώδες jeeppazzero από την Πάτρα, μας δημιούργησαν τις πρώτες αρνητικές σκέψεις. Τις αψηφήσαμε και μπήκαμε στην Ταβέρνα του Ραβάνη όπου ήταν και το σημείο του ραντεβού. Ο Αντώνης γνώριζε πιο πολλούς, εγώ 2-3. Δεν άργησε να σπάσει ο πάγος. Οι περισσότεροι γνωστοί μεταξύ τους από τον χώρο των αγώνων. Λίγες κουβέντες όλοι κουρασμένοι …και λίγο αγχωμένοι θα έλεγα. Κατανόησα πλήρως την ιδέα σε μια κατΆ ιδίαν συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο της Αττικής Λέσχης και τις τεκμηριωμένες απόψεις του τόσο για τους αγώνες όσο και για τις Λέσχες που ασχολούνται με τα τετρακίνητα στην πατρίδας μας. Αλλά όλα αυτά δεν είναι του παρόντος.
Εκείνο που αποκόμισα είναι ότι η Αττική Λέσχη δεν θέλει πια κόντρες και ανταγωνισμούς χωρίς νόημα. ¶ριστο και αποδεκτό. Ελπίζω να περάσει και στους υπόλοιπους.

Φτιάξαμε κλασσικά ένα τραπέζι για δείπνο…
Ενημερωθήκαμε για τις λειτουργικές διαδικασίες, από τον Γιάννη Αθανασίου.
Έγινε η κλήρωση και μαζέψαμε το νούμερο 10. Τελευταίοι. Ό,τι καλύτερο.
Το φαγητό κάτω του μετρίου και το κρασί είτε λευκό είτε ροζέ είχε την ίδια γεύση…σχεδόν .
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο μας. Μια σοφίτα με έντονη μυρωδιά (μπόχας) αποχετεύσεως στους διαδρόμους, κάκιστη κατασκευή και απερίγραπτο λουτρό. (Μπαταρία λουτρού στη θέση του νιπτήρα σε ύψος 40 εκατοστών, που δεν μπορούσες να ρυθμίσεις την ροή και το περισσότερο χυνότανε έξω…). Πρώτη φορά έμεινα εκεί και φυσικά και η τελευταία. Δεν σας τον συνιστώ…

Το πρωί στις επτά ήμουν στην πλατεία. Θερμοκρασία υψηλή στους -3. Η ταβέρνα δεν είχε ανοίξει ακόμα και είδα κάποιον να ζεσταίνει νερό για καφέ. Επωφελήθηκα και γεμίζοντας το μπρίκι του με νερό από την βρύση της πλατείας έφτιαξα έναν καυτό πρωινό καφέ που τον απόλαυσα χαζεύοντας τα Βαρδούσια, το φεγγάρι που έδυε, και τον τους Iron team, που άλλαζαν λάστιχα στο land rover τους. Χάζεψα όλα τα αυτοκίνητα και με ικανοποίηση είδα ότι δεν ήμουν ο μόνος υπέρβαρος.. Σχεδόν όλα σε πλήρες επίπεδο εξοπλισμού τα είχαν όλα. Πράγμα που με ωθεί να κάνω μερικές σκέψεις που θα γράψω ίσως κάπου αλλού. Μαζευτήκαμε, ρυθμιστήκανε οι τελευταίες λεπτομέρειες, βιδώσαμε την μπροστινή μπίλια για πιθανό τράβηγμα, δώσαμε κάμποσα tire up και στους ΅εκπροσώπουςΆ των braters να κάνουν την δουλειά τους, και ξεκινήσαμε. σε κομβόι για τα Βαρδούσια. Από τον κλασικό δρόμο θα γινότανε η προσπάθεια διαβάσεως τους, για να πέσουμε στον Εύηνο για Γραμμένη Οξιά. Βέβαια ήμουν σίγουρος ότι πάνω από τα 1600 μέτρα (και πολλά λέω) δεν θα ανεβαίναμε, αλλά δεν είχα λόγους να αμφισβητήσω κανένα. ¶λλωστε επρόκειτο απλά για ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, για μια περιπέτεια. Σε κάποιο σημείο η Οργάνωση μας άφησε, για να το παλέψουμε μόνοι μας. Βέβαια το έργο το έχω δει πάρα πολλές φορές. Το χιόνι, και μάλιστα το παγωμένο σε 4-5 στρώματα, και μάλιστα πάνω από 30-40 εκατοστά σε ανηφόρα δεν περνιέται.. Εκτός αν μπορέσεις και επιπλεύσεις. Ναι μεν οι μηχανές στην Ελλάδα έχουν φτάσει σε πολύ καλό βαθμό εξέλιξης…αλλά δεν φτάνει αυτό… Εκείνο που μου έμεινε από την όλη διαδικασία, μέχρι την αποδοχή από όλους ότι δεν περνάμε, ήταν ο τρόπος που λειτουργούσανε τα λάστιχα τύπου τρακτέρ των iron team. Χωρίς πολλά πολλά κόβανε το χιόνι, μέχρι να βρει το αυτοκίνητο στα διαφορικά. Ο συνοδηγός μου βέβαια με εγκατέλειψε, πήρε μια τσάπα και πήγε να παίξει με τα χιόνια. Περπάτησε πολύ, (περίπου 400 μέτρα) και γύρισε να αναφέρει στους παλεύοντες ότι μετά την επόμενη στροφή το χιόνι κατέβαινε σε ευθεία πλαγιά με την ρεματιά, κατά μήκος ίσως μερικών δεκάδων, ίσως εκατοντάδων μέτρων. Δεν τον ακούσανε, ή μάλλον τον ακούσανε, αλλά κάποιος, κάποιοι, είπανε…ήρθαμε εδώ να παλέψουμε να περάσουμε όχι να τα παρατήσουμε με την πρώτη δυσκολία. (βέβαια με αυτή την λογική θα μέναμε 4-5 ημέρες εκεί μέχρι να ανοίξουμε τον δρόμο για να βγούμε στην πίσω πλευρά του βουνού).
Κάποιοι λέγανε, μα είναι κατηφόρα από κει και πέρα και θα είναι πιο εύκολο. Αλλά η κατηφόρα με χιόνι μπορεί κάποιος να πει ότι είναι πιο επικίνδυνη και δύσκολη από την ανηφόρα, αλλά δε φτάνει να τους το πεις, πρέπει να το δουν και να πάθουν και οι ίδιοι για να το πιστέψουν.
Έπρεπε να πάνε και δυο τρεις ακόμα να πεισθούνε για το μάταιο της προσπάθειας και το ορθόν της άποψης του Μετάλαχε. Το μυστικό βέβαια είναι στις κορνίζες. Κορνίζες χιονιού. Και να μάθεις να κοιτάς το βουνό και να βλέπεις. Ας είναι.
Το μόνο αξιοσημείωτο για μένα είναι ότι το Νο 7, 8 , και Νο 9 αυτοκίνητα ανεβήκανε κάνοντας χρήση αλυσίδων, ενώ ο Οστρο δεν τις χρειάσθηκε. Όπως επίσης και ένα δύο αυτοκίνητα υποστήριξης της Οργάνωσης που ακολουθούσανε πιο πίσω…
Επιστροφή λοιπόν από τον ίδιο δρόμο και μικρή ανασυγκρότηση εκεί στον Προφήτη Ηλία, για κουλουράκι, κέικ, σταφιδόψωμα και καφέ, προσφορά κάποιου από τους συμμετέχοντες. Μικρό διάλειμμα και ξεκινήσαμε για τον γύρο να βγούμε κάπου στην Γραμμένη οξιά, όπου οι πληροφορίες λέγανε ότι μας περίμενε ένας άγριος Κοκολάκης. Βέβαια ήδη είχαμε μιλήσει με fyz, chrisva, και θα βρισκόμασταν, το βραδάκι στο τελικό σημείο ανασυγκρότησης - κατασκήνωσης κάπου στην Γραμμένη Οξιά.

Πάλι Αθανάσιο Διάκο και κατεύθυνση Κονιάκο…

Περάσαμε τον Κονιάκο και κινούμαστε σε άσφαλτο πια, με χαμηλές ταχύτητες και με τον Αντώνη σχολιάζαμε τις κλίσεις που έπαιρνε το Jimny μπροστά μας που δεν φορούσε ράβδο zanfor.
Και την κακή ποιότητα (κάκιστη) της μεταξύ μας επικοινωνίας με τα cb.
Ξαφνικά οι μπροστινοί μας σταματάνε και κάνουν ταχυτάτη αναστροφή…. Κάνουμε το ίδιο… Λίγο πιο πίσω σταματάμε και βγαίνοντας βλέπω την συνοδηγό ενός οχήματος με ματωμένο πρόσωπο να οδηγείται προς κάποιο αυτοκίνητο. Ο δρόμος γεμάτος συντρίμμια σχάρας οροφής, λοιπού εξοπλισμού και στο βάθος μιας κατηφόρας περί τα 10 μέτρα ένα τσερόκι, πάνω σε μια ελιά. Σε πολύ κακή κατάσταση.
Ο οδηγός έξω, αναίσθητος.
Δεν έχει νόημα να κάνω πια περιγραφή. Περιφερόμουνα άσκοπα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτε, να προσφέρω οποιαδήποτε βοήθεια….
Δυστυχώς το ασθενοφόρο έφτασε μετά δυόμιση περίπου ώρες, και εμείς σαράντα νοματαίοι εκεί δεν μπορούσαμε ούτε να κάνουμε, ούτε να προσφέρουμε τίποτε, πέρα από τηλεφωνικές εκκλήσεις για βοήθεια, οι οποίες, φευ, δεν εισακούσθηκαν από κανένα…. Τα κτυπήματα στο στήθος του τραυματία από τον γιατρού που συνόδευε την ομάδα μας προϊδεάζουν για την αναπόφευκτη ανακοίνωση. Που δεν έρχεται ποτέ. Αλλά όλοι την μαντεύουμε πια….

Ο Νίκος Αναγνωστόπουλος έσβησε εκεί δίπλα στο τσακισμένο του αυτοκίνητο δέκα λεπτά ή μισή ώρα μετά το ατύχημα. Δεν έχει σημασία πια ο χρόνος.

Απλά ακολουθούσε το κομβόι, ως θεατής...
Μέλος της Αττικής Λέσχης.

Έφτασε η αστυνομία με ένα γιατρό με περισσότερο ιατρικό εξοπλισμό, για να επιβεβαιώσουν οι ήχοι από το φορητό καρδιογράφο το αναπόφευκτο. Το ασθενοφόρο τον μετέφερε στο κέντρο υγείας στο Λιδορίκι για την έκδοση του πιστοποιητικού θανάτου.

Μείναμε πίσω. Κάτι έπρεπε να κάνουμε. Για να μην μένουμε άπραγοι. Γιατί η συνειδητοποίηση είναι αδύνατη. Όχι με μιας. Γιατί δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να ξεπεράσουμε τον θάνατο. Γιατί δεν μας επιτρέπεται. Γιατί πρέπει οι υπόλοιποι να συνεχίσουμε.
Μαζέψαμε τα πάντα. Συντρίμμια (πριν λίγη ώρα πολύτιμα ψιλολόγια σε ένα άρτια εξοπλισμένο αυτοκίνητο) σε σακούλες σκουπιδιών. Επαναφέραμε το αυτοκίνητο στον δρόμο για να το παραλάβει η ΕΛΠΑ. Έμεινε κάποιος πίσω για τα διαδικαστικά.
Κατεβήκαμε με τον Αντώνη στο Κέντρο Υγείας στο Λιδορίκι. Έτσι για συμπαράσταση στο πόνο των παιδιών της Αττικής Λέσχης.

Φύγαμε για Αθήνα σιγά σιγά χαμένοι στις σκέψεις μας και με την θλίψη στις καρδιές μας.

Παιχνίδια για μεγάλα παιδιά όλα τελικά. Ακόμα και ο πόλεμος μόνο που εδώ πρόκειται για έναν ακήρυκτο πόλεμο. Μού έμειναν δύο τρία πράγματα….το ένα…η φράση της συνοδηγού…έσκυψε να πάρει ένα κομμάτι κέικ….και η δεύτερη μια κλισέ φράση στο δελτίο αναφοράς της τροχαίας.
Δεν φορούσε Ζώνη.

Και οι σκέψεις έρχονται. Η συνοδηγός του φορούσε ζώνη και βγήκε από ένα διαλυμένο αυτοκίνητο μετά από τρεις τέσσερις τούμπες με μια αμυχή και νευρικό κλονισμό. Ο οδηγός δε φορούσε και με τις τούμπες έφυγε εκτός αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα μάλλον να πλακωθεί από το αυτοκίνητο και να συμβεί ό,τι συνέβη. Στην ευθεία, με χαμηλή ταχύτητα, σε μια ανέμελη στιγμή. Μια απλή κίνηση κουμπώματος, και θα τον είχαμε μαζί μας, μείον το αυτοκίνητο. Αλλά ποιος νοιάζεται τα σίδερα; Θα ήταν εδώ και θα το ξανάφτιαχνε.
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 28, 2008, 09:24 »
Δεν έχω να συμπληρώσω και πολλά στο κείμενο του Κώστα, κανονικά θα έπρεπε να γράφουμε την Τετάρτη το απόγευμα για το πως περάσαμε, 4 μέρες στο βουνό με δυσκολίες, κρύο, προσπάθεια αλλά και χαβαλέ, γέλιο και όμορφες αναμνήσεις. Δυστυχώς γίναμε μάρτυρες του χαμού ενός ακόμα (από τους εκατοντάδες κάθε χρόνο) συνανθρώπου μας στο βωμό της ασφάλτου, μόνο που τώρα ήταν κάποιος που γνωρίζαμε προσωπικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο) και μας άγγιξε περισσότερο από την ανακοίνωση του παρουσιαστή στο δελτίο ειδήσεων...
Επειδή ακόμα είναι νωρίς και οι αναμνήσεις (και το σοκ όλων μας) νωπές, θα πω επιγραμματικά ελάχιστα πράγματα:

1. Το σκεπτικό του αγώνα έτσι όπως μας αναλύθηκε από την οργάνωση την Παρασκευή το βράδυ και όπως είδαμε στην πράξη την επόμενη το πρωί ήταν καταπληκτική και πιστεύω ότι αν δεν είχαμε αυτό το τραγικό γεγονός θα μιλούσαμε για το καλύτερο τετρακίνητο event στην Ελλάδα.
2. Η ζώνη σώζει ζωές και όποιος έχει ακόμα την παραμικρή αμφιβολία θα έπρεπε να είναι παρόν για να το καταλάβει με τον πιο σκληρό τρόπο, είναι 2 δευτερόλεπτα κίνηση, βάλτε τη πριν γυρίσετε το κλειδί στη μίζα.
3. Μην οδηγείτε με λυμένη τη ζαμφόρ (αντιστρεπτική), είναι ΕΓΚΛΗΜΑ, το λέω και το φωνάζω συνεχώς, πιθανώς να μην είχε τουμπάρει το Cherokee και να ήταν ακόμα ανάμεσά μας ο Νίκος, δεν κάνω τον μετά Χριστό προφήτη αλλά έχω έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση (ειδικά στο παρόν forum) με άτομα που λένε και επιμένουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, κλπ...σκεφτείτε το καλύτερα την επόμενη φορά...

Σαν τελευταία κουβέντα να ευχηθώ καλή δύναμη στην οικογένειά του και ειδικά στα 2 ανήλικα παιδιά που άφησε πίσω του...



*** ΑΝΤΩΝΗ, πιστευω να με συγχωρεσεις για το edit, αλλα εγινε καθαρα και μονο για να τονισω 2-3 πραγματακια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2008, 09:48 από NickSi »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 28, 2008, 10:56 »
Πολύ καλά έκανες φίλε, ίσως σωθεί κάποιος την επόμενη φορά...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Δρομάδος Τρόπαιο
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 28, 2008, 11:06 »
Επειδή έχω βρεθεί σε παρόμοια φάση (μαζί με τον Jini σε πεζοπορεία πάνω στον Ολυμπο), να προσθέσω οτι τέτοια ατυχήματα γίνονται καθαρά από ανθρώπινο λάθος ή απροσεξία ή χαβαλέ μέσα στη παρέα.....

Καλό το παιχνίδι, αλλά να έχουμε το νου μας όταν πρέπει.