ολα τα jimny ειναι ''παρεξηγημενα'' με τον ευατο τους και με καθε προσθετη αλλαγη επιεπλεον επανω τους
το προβλημα αυτο εχει παρουσιαστει σε πολλους οπως και σε εμενα αλλαξα τα λαστηχα τα πισω τα εβαλα μπροστα και το αναποδο ειχα ακριβως τα ιδια αποτελεσματα εντονο τρεμουλο μετα τα 60χλμ μεχρι που μπορουσε να κανει και φραπε
ξανα αλλαξα τα λαστηχα παλι οπως ηταν παλια το τρεμουλο χαθηκε αλλα οχι εντελως ελενξα τα ρουλεμαν και 2 βασιλικα ρουλεμαν(οχι τροχου) ηταν σε μαυρα χαλια και μετα το εντονο τρεμουλο διαλυθηκαν εντελως,τα αλλαξα και ειδα καλητερο αποτελεσμα αλλα παλι ειχα το ελεφρυ τρεμουλο στα 75-80χλμ
επειδη επρεπε να κανω μια μετατροπη στη μπαρα ευθυγραμισεως που βρισκετε στο πισω μερος του αξονα γιατι εβρισκε επανω στα μπρατσα σε καθε κρεμασμα που εκανε ο αξονας αποφασισα να την βαλω απο το μπροστα μερος οπως τα σαμουραι μαζι με την μπαρα τιμονιου και απο τοτε εχει αλλαξει ολο το αυτοκινητο χαθηκε εντελως το τρεμουλο,το τιμονι στο δρομο ποιο σταθερο,ποιο υπακουο και δεν εχω το προβλημα με τα μπρατσα δεν ξερω αν εφταιγε η μπαρα που ηταν απο πισω η κατι αλλο παντως εχω μεινει κατα ευχαριστημενος με το αποτελεσμα