Εχοντας φτάσει σε ένα ικανοποιητικό στάδιο, θα μοιραστώ μαζί σας τις αλλαγες και βελτιώσεις που έχω κάνει στο SAMURAI μου από την ημέρα που το πήρα.
Τη πρώτη μέρα λοιπόν ξηλώθηκαν πίσω κάθισμα, pull bar, εμπρός προφυλακτήρας.
Στη θέση των πίσω καθισμάτων μπήκε ένα μεταλικό "ταψί" αποσκευών 85x85cm. Πάνω από τους 2 πίσω θόλους τοποθετήθηκαν άλλα 2 "ταψιά", περίπου 20 cm φάρδος έκαστο και μήκος 80 και 50 αντίστοιχα.
Προστέθηκαν 2 πυροσβεστήρες αφρού στο εμπρός μέρος του μεγάλου ταψιού, με εύκολη πρόσβαση από οδηγό και συνοδηγό, 1 στρατιωτικό πτυσσόμενο φτυάρι με θήκη, κόκκινο τρίγωνο και φαρμακείο.
Στη θέση του εμπρός προφυλακτήρα μπήκε άλλος, σιδερένιος, 5mm πάχος στο κέντρο με έτοιμη βάση εργάτη και ραουλιέρα. Από κάτω 2 κρίκοι ρυμούλκισης.
Εργάτης T-max 9500 (για τα δύσκολα). Φισάκι του χειριστηρίου πάνω στον προφυλακτήρα, και έξτρα χειριστήρια στη θέση του ραδιοφώνου, το οποίο επίσης ξηλώθηκε τη πρώτη μέρα.
Στο δρόμο πατάει με ζάντες 15" (τρίμπρατσες με σήμα 4x4), offset -13. Προστέθηκαν αποστάτες Spidertrax 1", με μπλε ανοδίωση.
Λαστιχα MAXXIS Bighorn 235/75/15
Η προστασία από τις λάσπες προσφέρεται από φτερά BUSHWACKER +6". Ξηλώθηκαν τα παλιά και οι βάσεις αυτών.
Ανάρτηση μπήκε της CALMINI το κιτ κομπλέ +5", με όλα τα παρελκόμενα (σωληνάκια, προσθήκες άξονα κτλ)
Ετσι μαζί με τα λάστιχα, το αυτοκίνητο έχει πάρει τουλάχιστο 15 cm (στα διαφορικά ότι έχει πάρει από τα λάστιχα)
Πίσω υπάρχει κοτσαδόρος της GIANSO για φορτίο μέχρι 3.5 τόνων. Για να με ρυμουλκείτε όταν βουτάω με τη μούρη σε λάσπες και κολλάω.
Πρόσφατα μπήκε και το πίσω μπλοκέ της ARB σε συνδυασμό με τον μικρό αεροσυμπιεστή της ARB. Σύντομα θα προστεθεί μεγαλύτερο καζανάκι και μανόμετρο στο ταμπλώ.
Στο τιμόνι μπήκε αμορτισέρ OME
Στο πρόγραμμα είναι να μπεί εμπρός ΠΑΝΑΡ για να σταθεροποιηθεί το σύστημα διεύθυνσης.
Επίσης θα προστεθούν και 2 βάσεις για στρατιωτικά κάνιστρα βενζίνης και νερού.
Ο πίσω προφυλακτήρας θα ξηλωθει μαζί με τον κοτσαδόρο και θα μπει σιδερένιος 3 ή 4 χιλιοστών με 2 βάσεις για κρίκους ρυμούλκισης.
Για snorkel, χρησιμοποιήθηκαν σωλήνες πλαστικοί "Πεντζετάκης" 65 χιλιοστών. Μια τρύπα στο φτερό, και συνολικό κόστος 15 Ευρώ μαζί με τη βαφή και τις 3 εξωτερικές βάσεις. (σε αναμονή δοκιμής για την στεγανότητα)
Για τον μικρό Γιαννάκη, στερεώθηκε παιδικό κάθισμα bucket με ζώνες 5 σημείων μέσα στον τωρινό χώρο αποσκευών.
Για την επικοινωνία χρησιμοποιώ CB Midland 1001z με σταθερή κεραία πάνω στη βάση της ρεζέρβας.
Για την πλοήγηση προστέθηκε GPS Garmin 276C. Για διαδρομές και software βρέθηκε υλικό στο internet.
Σε αναμονή λάσπης λοιπόν για δοκιμές και περιπέτειες.