Κοίταξε τα παρακάτω:
1. Το λαμπάκι "4Χ4" αναβοσβήνει όταν δεν έχεις 4κίνηση?
2. Αν ναί κοίταξε στο Transfer (εμπρός μέρος) τον διακόπτη (πάνω στο Transfer) που δίνει την εντολή για να κλειδώσει η βαλβίδα υποπίεσης VSV2 μήπως έχει φύγει το καλώδιο ή έχει κάποια ζημιά η φύσα. Ανοιξε την φύσα και καθάρισέ την με σπρέι επαφών. Μετά πίεσέ την να κουμπώσει και να κάνει σωστή επαφή.
Δυστυχώς μόνο αυτό μπορείς να δείς εύκολα.
Πέρα απο αυτά το κύκλωμα έχει 3 βαλβίδες και ένα διακόπτη υποπίεσης κενού(δεν υπάρχει αντλία)
1. Βαλβίδα κενού VSV1 για να ξεκομπλάρουν οι εμπρός πλήμνες (2WD)
2. Βαλβίδα κενού VSV2 για να κομπλάρουν οι εμπρός πλήμνες (4WD)
3. Sensor υποπίεσης κενού.
4. Ολα τα παραπάνω συνδέονται με τον ξεχωριστό "4WD Controller" εγκέφαλο.
Μέσα στον εμπρός θόλο του συνοδηγού βρίσκεται το δοχείο κενού(μαύρο βαρελάκι) που δέχεται την υποπίεση απο την πολλαπλή εισαγωγής την αποθηκεύει και όταν χρειαστεί την διοχετεύει στις πλήμνες ώστε να κλειδώνουν/ξεκλειδώνουν.
Επειδή τα παραπάνω είναι ηλεκτρομηχανικά & ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν μπορείς να τα τσεκάρεις.
Ας υποθέσουμε ότι στο Service ξέρουν τι κάνουν και δεν θα τ'αλλάζουν στην τύχη μέχρι να βρούν το σωστό