14500 euro + 2000 λογω απεργιας των λιμανιων(2000 μεταφορικα= ναυλος με container) παμε στα 16500 Χ 50% το τελος ταξινομισης=8250 μεχρι στιγμης το τελωνειο συν τα εξτρα που μπορει να εχει το αμαξι αναλογα την παραγγελια που θα κανουμε απο Αμερικη παμε στα 10000 περιπου euro εξοδα τελωνειου
δηλαδη εχουμε μεχρι στιγμης:
16500+10000=26500 euro μεχρι στιγμης
το δυσκολο στην ολη υποθεση ειναι οτι για να εκτελωνιστει 1 αυτοκινητο με τις υπαρχουσες νομοθεσειες με τις οποιες μας υποχρεωνει η Ευρωπαϊκη Κοινοτητα να εναρμονιστουμε ειναι οτι πρεπει 1 αυτοκινητο να εχει πιστοποιητικο συμμορφωσης και εγκριση τυπου(που σημαινει οτι το αυτοκινητο πρεπει να εχει εισαχθει στην Ελλαδα απο επισημη αντιπροσωπεια οποτε εχει κατατεθει εστω και η πρωτη του ταξινομηση στη χωρα μας)
χωρις αυτα ειναι πολυ δυσκολο να εισαχθει-εκτελωνιστει επιβατικο & οχι μονο στη χωρα μας
και εκτος αυτου πριν εισερθουμε στο 2008 το καθεστως που αναφερω ισχυε για επιβατικα 1ης κυκλοφοριας 2001-....
1-1-2008 αλλαξανε τα δεδομενα (τα της Ε.Κ που ελεγα?) ξεφυγαμε και πηγαμε απο 2005-....
πραγμα που σημαινει οτι τα ποσοστα επιβαρυνσης διπλασιαστηκανε
α.....ρε αθανατη Ελλαδαρα