καλημερα σε ολους,
μετα απο ενα καλοκαιρι με το καμαρι μου, σας παραθετω καποιες παρατηρησεις και σκεψεις...
Οδηγηση στο δρομο: Από τη πρωτη στιγμη που βγηκε από την αντιπροσωπεια ειλικρινα δε καταλαβα ότι εχω καποιο εκτος δρομου οχημα, το μονο που πρεπει να μαθεις είναι ότι το τιμονι του «κοβει» πολύ περισσοτερο από ένα συμβατικο. Το χρησιμοποιω καθημερινα για να πηγαινω στο γραφειο και ειλικρινα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, ευκολια στο παρκαρισμα.
Σε ταξιδι στην εθνικη το jimnaki είναι απαιχτο μεχρι τα 110 -120, μετα γινεται λιγο πιο επικινδυνο, ισως και να είναι προσωπικη εντυπωση, όμως ειλικρινα εχω εντυπωσιαστει, σε βαθμο να εχω να παρω το άλλο μου αυτοκινητο (mazda mx-5) από τοτε που πηρα το θηριο. Αυτό που με ευχαριστει και δε το ειχα με το ΜΧ είναι ότι δεν εισαι συνεχεια στη τσιτα, πας τη βολτα σου, το ταξιδακι σου και φτανεις ξεκουραστα στο προορισμο σου,
Οσο για καταναλωσεις….με χαλαρη οδηγηση ειδα μεχρι 440κμ από λαμπακι σε λαμπακι.
Βαζεις και ξεχνας, αρκει να συνηθισεις τις «παραξενιες» που εχει ο δεικτης, που ουτε και αυτό δε ξερει πολλες φορες τι ακριβως θελει να σου πει.
Οδηγηση Εκτος: η πρωτη μου επαφη ηταν στη παραλια κατω από το σπιτι με χοντρο χαλικι. Δε πιστευα που μπηκα και ότι καταφερα να βγω!!!! Το αμαξι παει οπου θες. Όπως καταλαβαινετε δεν περιοριστικα εκει, αλλα εκανα και μερικες διαδρομες στα βουνα της Ναυπακτιας. Μη φανταστειτε κατι το φοβερο, αλλα αρκετες φορες χρειαστηκε το 4χ4.
Γενικα παει παντου, και όχι μονο παει αλλα γυριζει. Αυτό το αισθημα του μπαινω καπου και μετα παλι σα κυριος συνεχιζω στο δρομο χωρις κανενα ζορι είναι φοβερο. Εννοειτε ότι μεχρι στιγμης δεν εχει κανει ουτε κιχ.
Αιντε να ερθει ο Χειμωνας να δουμε περισσοτεραααα
Εσωτερικο: Δε μπορω να πω ότι δεν εχω δει καλυτερο εσωτερικο, αλλα είναι αξιοπρεπεστατο και θυμιζει ανετα καποιο άλλο συμβατικο 1400ρι Συγκρινοντας το παντως με wrangler, προσωπικα το βρισκω αρκετα καλυτερο και νοιωθεις ότι μπαινεις σε αυτοκινητο και όχι σε καποια πολεμικη μηχανη.
Μειονεκτηματα μεσα, σαφεστατα το μηδαμινης αξιας ηχοσυστημα, αλλα τουλαχιστον γλυτωνεις το βαλε βγαλε προσωψη και ότι κανενα κλεφτρονι δε θα ασχοληθει να το παρει (…φανταζομαι…)
Επισης οι χωροι… (αν και αυτό το ειπαν οι αλλοι που μπηκαν..εγω μετα το ΜΧ πιστευω ότι εχει απιστευτους χωρους) βεβαια το λεγομενο πορτ μπαγκαζ, ε μαλλον προς μεγαλο ντουλαπακι κανει…όμως με τη πτωση των καθισματων που γινεται πανευκολα, εχεις έναν απιστευτο χωρο για ότι θες.
Επειδη ισως πολλοι, όπως ξεκινησα κι εγω, θα θελουν ένα 4χ4 για ρυμουλκηση ας αναφερω την εμπειρια μου και εκει, με ένα 5.5μ φουσκωτο και βαρος γυρω στα 700-800 κιλα.
Ρυμουλκηση στο δρομο. Μεχρι τα 80-90 κμ κανενα προβλημα, αισθανεσαι το βαρος σε καποιες ανηφορες αλλα με σωστη επιλογη σχεσης στο κιβωτιο εισαι μια χαρα.
Στο φρεναρισμα, (ευτυχως δε χρειαστηκε να δοκιμασω αποτομο) εχοντας ξαναρυμουλκησει στο παρελθον φρεναριζα περισσοτερο με ταχυτητες και δεν ειδα καποια εντονη αντιδραση από το καμαρι μου. Γι αυτό το μεγεθος τουλαχιστον, και πιστευω και για λιγο πιο μεγαλο κινειται αξιοπρεπεστατα.
Το ωραιο της υποθεσης είναι ότι αν δεις από πισω τη ρυμουλκα νομιζεις ότι βλεπεις ένα φουσκωτο να κινειται μονο του στην εθνικη….
Γλυστρα δε δοκιμασα γιατι απλα δεν υπαρχει εκει που πηγα. Οποτε αναγκαστικα να το ριξω από τη παραλια που προανεφερα.
Με τις πισω ροδες να είναι στη θαλασσα και κοτσαρισμενο ΜΟΝΟ το τρειλερ εβγαινε ανετα με απλο 4Χ4… λογω φοβου τη πρωτη φορα ειχα βαλει κοντα και μονο που δεν εσκαψα για να βρω πετρελαιο, όμως ξεκοτσαρισα και όλα μια χαρα.
Για να βγαζω και τη βαρκα, δοκιμασα κατι πιο ευκολο και με λιγοτερες καταπονησεις στο αυτοκινητο, έναν καλο ιμαντα, το jimnaki να παταει λιγο καλυτερα και να αποφευγω την βοτσαλοανηφορα και εβγαινε χωρις πολύ κοπο αλλα με 4χ4.
Φανταζομαι ότι σε μια γλυστρα τα πραγματα θα είναι πολύ ευκολοτερα. (εχω δει να βγαζει μεχρι και 9μετρο).
Αξεσουαρ: προς το παρον το jimnaki εχει εξοπλιστει με τα παρακατω
- κοτσαδορος από ΣΑΒΑ
- Ιμαντες και ναυτικα κλειδια από PEDMA
- Μεμβρανες στα Τζαμια από Lummar
- Προστατευτικα προφυλακτηρα από Suzuki
- CB Danita από Free Bytes
Ερχονται: - Λαστιχα ΑΤ και ισως ένα bull Bar… (για το δευτερο ειμαι ακομα σε σκεψη)
Προβληματα: δε μπορω να πω ότι εχει παρουσιασει κατι σημαντικο, το γνωστο τρεμουλο στα 80 κμ, υπαρχει αλλα δεν είναι τοσο εντονο και με λιγο αφημα/πατημα του γκαζιου είναι όλα μια χαρα. Εκει που πραγματικα δε το περιμενα και το διαπιστωσα προχτες με το ψιλοβροχο…τα λαστιχα τα μαμισια στο βρεγμενο είναι τουλαχιστον… ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Τετοιες παντες ουτε με το ΜΧ.
Επισης, και εδώ θελω τα φωτα σας, ορισμενες φορες στο ρελαντι οι στροφες είναι κατι πανω από 600, που μου φαινεται ότι είναι αρκετα χαμηλα.
Να ζητησω συγνωμη για το μεγεθος του post αλλα ηθελα να γραψω την εμπειρια μου μετα από αρκετα χιλιομετρα με το jimny ώστε υποψηφιοι αγοραστες να εχουν μαζεμενα διαφορα χαρακτηριστικα του.
Τελειωνοντας, να πω ότι απλα το Jimny είναι ένα Best Value for Money οχημα που το εχεις ανετα για μοναδικο αυτοκινητο και με την ιδια ευκολια που θα κινηθεις στη βαρετη διαδρομη σπιτι – δουλεια, ετσι ευκολα θα βγαλεις φλας σε ένα δρομο που δε τον ξερει ουτε η πυροσβεστικη και θα κανεις τη βολτα σου. Ισως τελικα το "αγορα για ρυμουλκηση" να ηταν απλως η αφορμη για ενα καινουριο hobby και για βολτες σε περιοχες που κλεινεις το ραδιο για να ακουσεις τη φυση.