STRATOS : Τι είναι SPOA?
Παιδάκια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Να σας δώσω και άλλες πληροφορίες.......
Τα λάστιχα που φοράει είναι 235/75/15. Ειναι μεγαλούτσικα.
Ο ατέρμωνας δεν έχει καθόλου μπόσικα. Τον έχω σφίξει.
Και στα 30 χλμ μπορεί να ξεκινήσει ταλάντωση στο τιμόνι, πέφτωντας σε λακούβα με τη μία ρόδα. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η ταλάντωση διαρκεί 1-2 δευτερόλεπτα και σταματάει μόνη της (με το αμορτισερ OME τιμονιου φαντάζομαι).
Στα 65 χλμ, μπορεί να ξεκινήσει η ταλάντωση από 1 μικρό χαλικάκι, και δε σταματάει αν δεν αυξήσω ταχύτητα. Εννοείται οτι πρέπει να κρατώ το τιμόνι γερά, αλλιώς μπορεί και να αυξηθεί η ταλάντωση. Μιλάμε για +/- 15 μοιρες τουλάχιστο στο τιμόνι. Δεν ειναι λιγο, ούτε απλό τρέμουλο.
Σε χλμ πάνω από 75, κάποιες φορές υπάρχει η αίσθηση οτι απλά μπορεί να θέλει ζυγοστάθμιση. Δηλαδή ένα απλό τρέμουλο.
Κατά την ταλάντωση, κοιτώντας έξω από το παράθυρο, φαίνεται η ρόδα του οδηγού που πάει δεξιά αριστερά.
Επίσης, για δύο μέρες (πριν 6 μήνες) που δεν είχα καθόλου αμορτισέρ τιμονιού, η ταλάντωση γινόταν στα 35-45 χλμ, ξέφευγε από τον έλεγχο, και πλάκωνα τα φρένα. Το τιμόνι δεν κρατιώταν και μου έφευγε από τα χέρια. Η λύση τότε ήταν να ανεβάζω χλμ άμεσα μετά το ξεκίνημα. Μετά τα 50 χλμ δεν συνέβαινε τίποτα.
Κατά την ταλάντωση, μου δίνει την αίσθηση οτι το διαφορικό ολόκληρο ταλαντεύεται δεξιά αριστερά. Γι' αυτό και σκέφηκα να βάλω πανάρ.
Σημείωση πάλι : Εχω σούστες CALMINI +5".